Oud heel oud, komt hier gemiddeld eenmaal per jaar voorbij, een of andere variant van de nogal onsportieve "wrong ball, coach"-play....quote:Op maandag 25 mei 2009 07:43 schreef Flat---- het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)eerde_bal_coach.html
Cutler kan niet naar zichzelf gooien hoorquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:16 schreef Demon_Hunter het volgende:
Bears baby ! Bears gaan het maken volgend seizoen!
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:05 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Cutler kan niet naar zichzelf gooien hoor
Op zich niet zo'n gek idee....zoveel andere opties heeft hij nou ook weer niet!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:05 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Cutler kan niet naar zichzelf gooien hoor
olie op het vuur natuurlijk voor het NFL-in-LA verhaal.quote:The St. Louis Rams may soon be up for sale, the St. Louis Post Dispatch reported on Saturday.
Majority owners Chip Rosenbloom and Lucia Rodriguez inherited control of the Rams in early 2008 from their late mother, Georgia Frontiere.
Rosenbloom and Rodriguez have retained the services of Goldman Sachs, an investment banking firm, to put the team up for sale, the Post Dispatch reported. Forbes magazine estimated the Rams' value at $929 million in its most recent listing.
Rosenbloom, the franchise's managing partner, would like to sell to St. Louis representatives, according to the Post Dispatch. But with a lack of interest from buyers in the area, Rosenbloom may have no choice but to sell to a buyer who will move the team out of St. Louis.
The Rams came to St. Louis from Los Angeles in 1995. Los Angeles, which is the second-largest television market int he country, has been without an NFL team since.
Die tweedequote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:42 schreef Demon_Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2 sackjes van mijvond het wel leuk om die hier ff te posten /flex
Los Angeles hoort gewoon een NFL-team te hebben. Gewoon weer terug verhuizen naar Los Angeles die Ramsquote:Op zondag 31 mei 2009 14:30 schreef Guard het volgende:
[..]
olie op het vuur natuurlijk voor het NFL-in-LA verhaal.
Vind ik ook... Mogen ze overigens best de naam veranderen en een nieuw logo, hoewel met het huidige in het geheel niets mis isquote:Op zondag 31 mei 2009 21:06 schreef PirE het volgende:
[..]
Los Angeles hoort gewoon een NFL-team te hebben. Gewoon weer terug verhuizen naar Los Angeles die Rams
Is niet nodig, geld zat in LA blijkbaar:quote:Op maandag 1 juni 2009 00:17 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik heb overigens niet het idee dat LA nou zoveel hulp gaat bieden aan een NFL team, maar dat ter zijde...
quote:In April 2008 developer Edward P. Roski Jr., part owner of the Los Angeles Lakers and Kings, announced plans to build a NFL stadium 20 miles east of Los Angeles. This plan calls for a 75,000 seat stadium to be constructed on a 600 acre site at the intersection of the 57 and 60 freeways. No public money would be spent for constructing the $800 million stadium
quote:
Leuk artikel!quote:Op maandag 1 juni 2009 09:27 schreef Maravilla het volgende:
Misschien een stomme vraag hoor, maar waarom laat de NFL dan niet gewoon meer franchise's toe? Als er nog zoveel markten te vinden zijn waar het publiek nu nog niks kan zien in de buurt?
N.a.v. dat berichtje hierboven was ik eens gaan zoeken naar wat info over steden zonder franchise.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:10 schreef StrikerZeljko het volgende:
[..]
Leuk artikel!
Hoe ben je erop gekomen?
Goed bezigquote:Op maandag 1 juni 2009 11:18 schreef Maravilla het volgende:
[..]
N.a.v. dat berichtje hierboven was ik eens gaan zoeken naar wat info over steden zonder franchise.Google dus.
Mijn NFL interesse is pas sinds de laatste tijd, door het Madden spelletje. Dus ik loop driftig te Googlen en te Wikipedia-en naar alles over de NFL.
Ik creer altijd een LA franchise: The LA Sentinels of de LA Spartans... Mijnvoorkeur gaat altijd uit naar de LA Stars, maar de Cowboys hebben al een ster als logo...quote:Op maandag 1 juni 2009 12:29 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
Al een voorkeur voor een team?
Meer franchises maakt de overall talent level ook minder... Ik vraag me af of juist minder NFL franchises niet een betere oplossing is...quote:Op maandag 1 juni 2009 12:56 schreef kidkash19 het volgende:
Meer Franchises maakt de indeling van de diverse poules lastiger + waarschijnlijk meer games en dat kunnen de spelers écht niet aan
Niet echt. Al vind ik puur om het feit dat de Detroit Lions Stafford hebben gekozen het al een mooie franchise.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:29 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
Al een voorkeur voor een team?
Een langere periode waarover wedstrijden gespeeld worden dan?quote:Op maandag 1 juni 2009 12:56 schreef kidkash19 het volgende:
Meer Franchises maakt de indeling van de diverse poules lastiger + waarschijnlijk meer games en dat kunnen de spelers écht niet aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |