zeker na vorig jaar, 12 teams per league is echt max voor mij.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:35 schreef zjroentje het volgende:
Stelde Guard volgens mij ook al voor een tijd geleden. Lijkt me ook wel een goed plan.
Wat voor type offense vind je leuk?quote:Op maandag 15 juni 2009 21:03 schreef BigKahuna het volgende:
Ik wil dit jaar ook voor het eerst een beetje de NFL gaan volgen, ook door Madden net als hier eerder al is gepost![]()
.
Ik twijfel tussen de 49ers, Chargers en Saints. Wat zeggen jullie?
De Saints zijn het ook vaak net niet....quote:Op maandag 15 juni 2009 21:14 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Wat voor type offense vind je leuk?
Als je van passing houdt: Saints
Als je van gebalanceerd houdt: Chargers
Als je van frustratie houdt: 49ers
Maar nu zijn ze qua passing in elk geval nog aan te zien, vanwege Brees. Zijn ze erg effectief? Niet echt nee.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:49 schreef Guard het volgende:
[..]
De Saints zijn het ook vaak net niet....
Ik ga voor none of the abovequote:Op maandag 15 juni 2009 21:03 schreef BigKahuna het volgende:
Ik wil dit jaar ook voor het eerst een beetje de NFL gaan volgen, ook door Madden net als hier eerder al is gepost![]()
.
Ik twijfel tussen de 49ers, Chargers en Saints. Wat zeggen jullie?
quote:Op maandag 15 juni 2009 21:52 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Oh ja, DIT wordt hét jaar van Reggie Bush
En als je masochist bent: Vikingsquote:Op maandag 15 juni 2009 21:14 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik heb weer zo'n verhaal gelezen in de Sports Illustrated... ze proberen het elk jaar weer. Laat em gewoon WR worden... kun je nog leuke trick plays mee doen. Als RB gaat-ie het echter niet worden.quote:
Goh, dan denk ik zomaar dat de 49ers afvallen. Maar San Francisco is zo tofquote:Op maandag 15 juni 2009 21:14 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 juni 2009 22:07 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
En als je masochist bent: Vikings
Dutch is a minority right?quote:The NFL has broadened its "Rooney Rule" by requiring teams to interview at least one minority candidate when seeking to fill its senior football operations positions.
quote:Matt Millen returns to the NFL broadcast booth as the new analyst for NFL Network’s Thursday Night Football, NFL Network president and CEO Steve Bornstein announced Monday. The new team of Millen and play-by-play announcer Bob Papa will debut on NFL Network’s Thursday Night Football November 12 at 8:00 PM ET when the San Francisco 49ers host the Chicago Bears.
http://americanfootball.blog.nlquote:Als het aan de Nederlandse regering ligt dan heet het Nederlandse American football kampioenschap dat volgende maand in Rotterdam wordt gespeeld de ‘NY400 Tulip Bowl’. Bronnen dichtbij de organisatie in Den Haag bevestigen dat de jubileumfestiviteiten tussen New York en Nederland zich ondermeer richten op de populairste sport van Nederland. De regering zou zelfs bezig zijn om twee American football-grootheden naar Nederland te halen (wat impliceert dat ze uit het buitenland komen, dus Silvio Diliberto staat nog bij de kanshebbers).
Uiteraard volgen we dit nieuws op de voet en liggen we bij de voordeur van het Ministerie van Buitenlandse Zaken om meer nieuws op te vangen. Lastig, want het is een draaideur. Op dit moment is bijvoorbeeld niet duidelijk wie ‘grootheden’ heeft gedefinieerd. Het zou voor de herkenbaarheid in ieder geval -mijn bescheiden mening- goed zijn als de football grootheden een duidelijke link hebben met Nederland.
Een fikse inmenging van de overheid kan onze geliefde American football sport zo maar weer eens een lekkere impuls geven. Doel is uiteraard om zoveel mogelijke toeschouwers op de been te krijgen.
De Gophers spelen vanaf aankomend seizoen ook weer buiten:quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:57 schreef zjroentje het volgende:
De Tulip Bowl.Fantastisch.
Diliberto is toch nog trainer van Groene Ster in Heerlen, dus dat zou dan toch geen kanshebber meer zijn?
Gave foto overigens Guard. Prachtig stadion is Soldier Field toch. Sowieso: outdoor stadiums.
Mortensen? Die doen zowat alle grote projecten in de Twin Cities. Zou wel cool geweest zijn!quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:42 schreef zjroentje het volgende:
Hehe, heb ooit nog een mail gestuurd naar het bouwbedrijf van het nieuwe Gopher stadion om daar stage te lopen.
Volgens mij was het idd Mortensen. Helaas niks meer van gehoord, en toen werd het Venlo.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:51 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Mortensen? Die doen zowat alle grote projecten in de Twin Cities. Zou wel cool geweest zijn!
Ook leukquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:55 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Volgens mij was het idd Mortensen. Helaas niks meer van gehoord, en toen werd het Venlo.![]()
Mooi, tis nog leeg en ademt toch al een college sfeer uit, met die bankjes...quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:39 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
De Gophers spelen vanaf aankomend seizoen ook weer buiten:
[ afbeelding ]
Stallworth suspended indefinitelyquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:58 schreef zjroentje het volgende:
30 dagen cel voor Stallworth.
Eigenlijk te belachelijk voor woorden. Iemand doodrijden met teveel drank op waarbij je ook nog eens te hard reed, en dan 30 dagen de cel in.
100% mee eens. Alleen de familie ging akkoord met de 'financiele afhandeling'.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:14 schreef Guard het volgende:
[..]
Stallworth suspended indefinitely
30 dagen is in ieder geval te kort voor Goodell
http://americanfootball.b(...)dan-fulton#more-1632quote:Newsflash: de Tulip Bowl krijgt dit jaar het voorvoegsel NY400 om de langdurige relatie tussen Nederland en de Verenigde Staten te vieren. Het Ministerie van Buitenlandse Zaken werkt hiertoe innig samen met de AFBN en gastheer Rotterdam Trojans. De samenwerking heeft ondermeer geleid tot de komst van oud-Admirals speler Gibran Hamdan en Skyler Fulton. Zij zullen in de ochtend een clinic verzorgen en enkele ceremoniele taken verrichten. Het officiele bericht na de klik.
De finale van de Nederlandse American football competitie beleeft dit jaar een spectaculaire editie. De Tulip Bowl staat zondag 12 juli geheel in het teken van de vierhonderd jaar vriendschap tussen Nederland en de Verenigde Staten, die dit jaar wordt gevierd met NY400. Topspelers uit de Amerikaanse National Football League komen speciaal over naar Rotterdam om clinics te geven. De dag wordt afgetrapt door een speciale inwoner van de havenstad.
De hele dag door is er typisch Amerikaans entertainment. Cheerleaders van het hoogste niveau brengen het publiek en diverse speciale gasten in de stemming met een professionele show. De Nederlandse zanger/componist Jan David Batenburg treedt op met zijn nieuwe hitsingel “Misses Sunshine”. Batenburg schreef voor onder andere Guus Meeuwis en heeft nu een speciaal nummer geschreven ter gelegenheid van NY400.
De eindstrijd wordt een spektakel met onder meer een professionele Marching band, die publiek en spelers in de winning mood zal brengen. De wedstrijdbal wordt in het spel geworpen door een parachutist die het terrein van gastheer Rotterdam Trojans zal ‘binnen vallen’. In totaal worden er op de dag zo’n duizend bezoekers verwacht. Kick off van de grote landelijke finalewedstrijd: 14:00 uur.
In de Tulip Bowl neemt regerend kampioen Amsterdam Crusaders het op tegen de verrassing van het American football seizoen, Leiden Lightning. Lightning wist in de halve finale torenhoge favoriet Maastricht Wildcats met 10-7 te verslaan.
Clinics
Vanaf 10:00 uur vinden er speciale football-clinics en cheerleader-clinics voor de jeugd plaats. Speciaal hiervoor zijn gerenommeerde gasten aangetrokken. De football-lessen worden verzorgd door NFL quarterback Gibran Hamdan en wide receiver Skyler Fulton. De danslessen worden aangeboden door topdanseressen van de voormalige Admirals Cheerleaders. Rond 11:00 uur begint de landelijke finale van de jeugd, de Dyan Kralt Bowl.
Jubileum
De NY400 Tulip Bowl behelst ook het 25-jarige jubileum van de Nederlandse American football finale. Een moment dat prachtig samenvalt met NY400. Als meest populaire sport in Amerika kan American football natuurlijk niet ontbreken in de NY400 festiviteiten.
NY400
NY400 markeert de vriendschap tussen Nederland en de Verenigde Staten. Vierhonderd jaar geleden vestigden Nederlandse pioniers zich op het eiland Manhattan, in de huidige stad New York. Sindsdien delen Nederland en de VS vierhonderd jaar geschiedenis en gezamenlijke waarden: vrijheid, tolerantie en het nastreven van geluk. Dat wordt gevierd met tal van activiteiten in Nederland en New York.
quote:We are all missing the point. No one is asking the most important question: Why the heck is Matt Cassel wearing long pants in June? We cannot afford to lose the $14M man to heat exhaustion...
quote:Why don't they have strip Clubs Here like they have in ATLANTA so I can make hurricane Katrina with this money. Make it RAAAAAIN.
Ik ga er heen, lijkt me super lachenquote:Op maandag 22 juni 2009 11:32 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
http://americanfootball.b(...)dan-fulton#more-1632
Zal aan mij liggen maar ik kan hem niet vinden?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:29 schreef Maravilla het volgende:
Voor de liefhebbers van college football, in de Playstation Store en op Xbox Marketplace staat de demo van NCAA Football 10.
Vikings krijgen opa erbijquote:Op maandag 15 juni 2009 22:07 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
En als je masochist bent: Vikings Lions
Sorry, even vergeten dat ik de USA Playstation Store heb. Daar staat 'ie wel in, in de Nederlandse niet omdat het spel hier ook niet uitkomt..quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:06 schreef StrikerZeljko het volgende:
[..]
Zal aan mij liggen maar ik kan hem niet vinden?
Of is hij er al uit?
Ja, het ziet er naar uitquote:Op woensdag 24 juni 2009 02:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Vikings krijgen opa erbij
Je kan toch een USA store account en een NL store account hebben?quote:Op woensdag 24 juni 2009 06:40 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Sorry, even vergeten dat ik de USA Playstation Store heb. Daar staat 'ie wel in, in de Nederlandse niet omdat het spel hier ook niet uitkomt..
Enough with Twitter allreadyquote:NASHVILLE, Tenn. -- Tennessee Titans running back Chris Johnson is using his Twitter account to solicit touchdown celebration suggestions because he wants to top the antics of Terrell Owens and Chad Ochocinco.
"I'm trying," Johnson said Tuesday. "I need help. I'm pretty sure they have somebody to help them, so I'm thinking hard now."
Ken je dat verhaal nog van die speler die in elk stadion een dansje zou maken. Verder dan Cleveland kwam hij niet in dat seizoenquote:
quote:Carolina Panthers defensive end Julius Peppers signed his one-year franchise tender of $16.683 million Wednesday, the team announced.
The signing ends any threat of Peppers holding out into training camp. He has missed Carolina's offseason workout program thinking maybe he could force a trade.
Kon ook niet meer uitblijven, geen enkel team wou 2 first rounders voor hem opgeven, en de Panthers zouden wel gek als ze hem voor minder lieten gaan.quote:
Ja hoor, heb ik ook. Even een nieuwe subaccount aanmaken op je PS3, en dan met dat account een nieuwe account aanmaken in de PS-Store, en dan woonachtig in de USA. Wel een geldig adres invoeren anders lukt het niet.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:37 schreef Guard het volgende:
[..]
Je kan toch een USA store account en een NL store account hebben?
quote:PARKERSBURG, Iowa -- Ed Thomas, who produced four NFL linemen as the football coach at tiny Aplington-Parkersburg High, was shot and killed Wednesday inside the school's weight room, authorities said.
The gunman, identified by authorities as 24-year-old Mark Becker, is a former student who played football for Thomas.
Thomas was shot multiple times just before 8 a.m. local time, authorities said. About 50 students were in the school, including several in the weight room, at the time. School was not in session, and no one else was injured in the attack.
Thomas, the 2005 NFL High School Football Coach of the Year, was airlifted to Covenant Medical Center in Waterloo, where he died, his family said in a statement. He was 58.
Police say Becker was supposed to have been taken to a hospital psychiatric ward after leading police on a car chase last weekend.
Cedar Falls Police Chief Jeff Olson says he was told Butler County Sheriff's deputies would take Becker to the ward after he took a baseball bat to a Cedar Falls home and led police on a chase Saturday night.
The Sheriff's Office declined to comment on whether deputies took Becker to the ward.
Olson says Becker was released from custody at some point but that his department wasn't notified.
According to online court records, Becker had been arrested Saturday by Parkersburg police on a felony charge of eluding and additional charges of speeding, reckless driving and failure to obey a stop sign. Becker was charged Monday with eluding police pursuit.
Becker was arrested shortly after the shooting and charged with first-degree murder, authorities said. He is being held in Butler County Jail on $1 million bond with a preliminary hearing set for July 2.
The district's superintendent and a guidance counselor were meeting with students who were in the weight room at the time of the shooting.
"No kids were hurt, we're thankful for that," superintendent Jon Thompson told KOEL radio. "They did witness this and so we have counselors at the site to talk with the kids."
The school is in Parkersburg, about 80 miles northeast of Des Moines.
Court records also show that Becker pleaded guilty in Black Hawk County last winter to charges of assault causing injury, possession of drug paraphernalia and criminal mischief in the fourth degree. On the assault charge, Becker served a four-day jail term with the remaining 86 days suspended, the Des Moines Register reported.
Aplington-Parkersburg is the alma mater of four current NFL players -- Casey Wiegmann of the Denver Broncos; Jared DeVries of the Detroit Lions; Brad Meester of the Jacksonville Jaguars; and Aaron Kampman of the Green Bay Packers. All played for Thomas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |