abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 mei 2009 @ 15:06:15 #91
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_68590657
quote:
The Minnesota Vikings haven't discussed the possibility of pursuing veteran quarterback Brett Favre. Yet.

Speaking on the first day of his team's rookie minicamp, coach Brad Childress said there hasn't been time to discuss the New York Jets' decision to release Favre. The move made Favre a free agent, raising speculation he was considering a return to the game despite releasing a statement in which he said his plans were to remain retired "at this time."

"We talk about everything," Childress said. "So yeah, I'm sure we'll talk about that."
Gaan we weer.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  zondag 3 mei 2009 @ 00:06:50 #92
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_68608151
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 15:06 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Gaan we weer.
Kan deze ook weer van stal
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_68616396
quote:
Mint condition? Not really
Lions season-ticket holder Todd Taylor , who commutes from Chicago to attend Lions home games, and his buddy Jim Allen from Royal Oak were stoked when Taylor won a replica Kevin Smith jersey during the Lions' draft party at Ford Field.

But something was strange about the No. 34 jersey.

The Smith name on the back looked bulky. So they cut it off and were shocked to see the name Jones underneath.

It appears the Lions repurposed some old Kevin Jones jerseys, turning them into Smith jerseys and gave them away to season-ticket holders.

"It was kind of a punch in the stomach," Allen said.

"Coupled with the frustration of the draft, here is yet another piece of fire thrown in."
that's cheap
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  zondag 3 mei 2009 @ 20:10:30 #94
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_68631957
De Dallas Crybows haalden het Ned1 journaal
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  zondag 3 mei 2009 @ 20:13:54 #95
47513 StrikerZeljko
Hala Madrid!
pi_68632087
van 7 tm 20 september naar NY
net geboekt, alleen het kaartje voor de Giants vs Redskins nog kopen
Op zaterdag 10 juli 2010 13:47 schreef Guus_Geluk:
"Eindhoven, dat is de voetbalhoofdstad van Nederland"
Op woensdag 28 juli 2010 20:06 schreef heywoodu:
"En anders zal ik die Guus eens even vingeren, van achteren, met een stoelpoot.."
pi_68633265
quote:
Op zondag 3 mei 2009 20:10 schreef PirE het volgende:
Met die ingezakte tent van ze?
pi_68633997
quote:
Op zondag 3 mei 2009 20:46 schreef Guard het volgende:

[..]

Met die ingezakte tent van ze?
Gelukkig hadden ze de valhelm al op
Ja, schrok je toch even he!
  zondag 3 mei 2009 @ 21:07:22 #98
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_68634061
quote:
Op zondag 3 mei 2009 20:10 schreef PirE het volgende:
Komkommertijd in Nederland. Een ingezakt tent haalt het journaal.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  maandag 4 mei 2009 @ 17:11:51 #99
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_68661506
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
pi_68666527
Gloeiende wat een vuile honden zijn het... Weer geld over de rug van de sportfans verdienen.

UPC verplaatst ESPN America naar Sport1 pakket

Vanaf 15 mei is ESPN America bij digitale televisieaanbieder UPC alleen nog maar te zien voor abonnees van het Sport1 pakket. Daarmee wil UPC van het Sport1 abonnement een zenderaanbod voor de echte sportliefhebber maken. De Sport1 abonnees hoeven niets extra’s te gaan betalen voor de Noord Amerikaanse sportzender. Op dit moment is ESPN America, dat voorheen NASN heette, nog beschikbaar voor alle abonnees van het Royaal zenderaanbod.

Om na 15 mei ESPN America te willen blijven zien moeten deze abonnees dus een extra abonnement op Sport1 nemen. Dit kost bij UPC op dit moment ¤9,95 per maand. UPC mediawoordvoerder Ronald Sutmuller licht het besluit van UPC toe: “Door ons sportaanbod te bundelen creëren we een specifiek aanbod waar de die-hard sportfans optimaal bediend worden.” Onduidelijk is overigens nog of het bundelen van de sportzenders ertoe gaat leiden of er in de toekomst nog meer sportzenders uit het huidige zenderaanbod worden overgeplaatst naar het Sport1 abonnement. De vraag blijft ook of UPC in de directe toekomst nog meer wijzigingen in de pakketstructuur gaat aanbieden. Er zijn steeds meer geluiden te horen dat er bij de aanbieders van digitale televisie nagedacht wordt over het herstructureren van het zenderaanbod in doelgroep gerichte zenderpakketten.

ESPN America blijft overigens wel een zelfstandige zender en de huidige ontwikkeling bij UPC is zeker niet het gevolg van enige bedrijfseconomische invloed van Sport1 eigenaar Chellomedia bij de Noord Amerikaanse sportzender. De toekomstige situatie dat ESPN America geplaatst wordt in het Sport1 pakket is dan ook alleen het geval bij UPC. “Alleen wij als UPC bieden sportfanatieke klanten het combinatiepakket ESPN America - Sport1 aan, waarbij zij ESPN America gratis in combinatie met Sport1 kunnen ontvangen” aldus Sutmuller.
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
pi_68667193
quote:
Op maandag 4 mei 2009 19:57 schreef jde_kok het volgende:
"Alleen wij als UPC bieden sportfanatieke klanten het combinatiepakket ESPN America - Sport1 aan, waarbij zij ESPN America gratis in combinatie met Sport1 kunnen ontvangen" aldus Sutmuller.
wat een onzin.... wat die beste man bedoelt:

"Fanatieke american sports fans bieden wij de zender aan die ze al ontvingen, tegen een hoge prijs, waar ze Sport1 gedwongen bij krijgen. Want blijkbaar bestellen ze dat niet vrijwillig, en verdienen wij niet genoeg"
pi_68667426
Bij de andere aanbieders is dit niet het geval? Ik dacht eerst dat ESPN een overeenkomst met Sport1 had gesloten. Dag NFL op je tv, de hufters!
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
  maandag 4 mei 2009 @ 20:27:44 #103
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_68667752
Ik ben weer in het land. De afgelopen 10 dagen was ik op vakantie in het Midden-Oosten. Ik was daar aangewezen op internetcafés. Daarom nu pas echt even verdiepen in alle picks.

Chargers hebben Larry English gedraft. Kan ik goed mee leven. Pressure on the qb was een groot probleem vorig jaar. Goed dat ze daar nu in geīnvesteerd hebben. Opvallend verder dat de Jets Mark Sanchez gedraft hebben. Browns hebben daar een leuke slag uitgeslagen met een second rounder, cornerback en defensive end.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_68668227
quote:
Op maandag 4 mei 2009 20:19 schreef jde_kok het volgende:
Bij de andere aanbieders is dit niet het geval? Ik dacht eerst dat ESPN een overeenkomst met Sport1 had gesloten. Dag NFL op je tv, de hufters!
Volgens mij heeft alleen UPC die move bedacht, om ESPNA alleen te "verkopen" icm Sport1
pi_68673938
Eikels.
Vandaag alles opgezegd bij UPC. Dit red ik ook wel met digitenne en i-net streams.
Lundqvist, Magnus Johanson: Hejå, hejå LHC!
O-H-I-O; Buckeyes
  dinsdag 5 mei 2009 @ 09:12:49 #106
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_68682122
quote:
Op maandag 4 mei 2009 17:11 schreef Plastic_Power het volgende:
Drew Brees
quote:
Breesus Christ!
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_68702783
Ellende, ik zit door verhuizing net weer vast aan een jaarcontract.

Die muts aan de lijn gaf de reden aan van deze move van UPC. De doelgroep voor deze zender is erg klein en daarom niet rendabel. Ik gaf aan dat zenders als ESPN classic, eurosport 2 en pak em beet Hallmark minder kijkers hebben. Dat mocht ik niet concluderen, ieder had een andere smaak. Toen ze het later navroeg kwam ze terug op haar statement. Het heeft waarschijnlijk te maken met omzet...

Ze kon in ieder geval niets doen, ja ze wilde wel het Sport 1 abo aanvragen, daar heb ik haar maar netjes voor bedankt!
Fok! NFL MVP 2020
pi_68720101
2008 revisited
quote:
Source: Favre, Vikes to discuss playing

Minnesota Vikings head coach Brad Childress and quarterback Brett Favre plan to meet at an undisclosed location later this week to discuss the possibility of the former Packers and Jets quarterback renouncing his retirement from the NFL to play the 2009 season with the Vikings, according to a source with direct knowledge of discussions between the two parties.

There is a mutual understanding that sometime soon thereafter Favre will decide whether to sign with the Vikings. The team would expect him to participate fully in offseason minicamps and training camps, which he missed last year with the Jets.

http://sports.espn.go.com/nfl/news/story?id=4142857

@UPC-ers. De streams worden elk jaar beter qua kwaliteit
Get it and Bet it
pi_68727642
NOT AGAIN

De Packersfans zullen daar niet blij mee zijn, vraag me af hoe die wordt ontvangen op Lambeau als dit doorgaat.
pi_68727966
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 13:32 schreef Sloppy het volgende:
NOT AGAIN

De Packersfans zullen daar niet blij mee zijn, vraag me af hoe die wordt ontvangen op Lambeau als dit doorgaat.
Er zijn ook heel wat Vikings fans die hem liever niet in purple zien, en ik geef ze geen ongelijk.
  woensdag 6 mei 2009 @ 14:39:23 #111
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_68730268
Tieft op Favre
Childress
  woensdag 6 mei 2009 @ 15:08:24 #112
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_68731616
Wheheeehe P_P
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_68732053
Als Favre weer wilt spelen, laat hem dan spelen. er zijn maar weinig spelers die zoveel liefde voor het spelletje hebben als favre.
ik snap alleen niet waarom een team een QB zou willen hebben die na week 10 geen stuiver meer waard is.
wat je hem kwalijk zou kunnen nemen is dat hij zijn beslissingen om te stoppen te vroeg heeft genomen, maar het komt wel voort uit situaties waarin hij niet meer gewenst is bij zijn club.
de packers hoopten vorig jaar dat favre zou oprotten. en de jets vonden het volgens mij ook niet zo erg dat hij besloot te stoppen.
alleen die media-hype eromheen is mega irritant.
if you ain't cheating you ain't trying
  woensdag 6 mei 2009 @ 15:48:46 #114
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_68733193
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 15:22 schreef Moonlighter het volgende:
Als Favre weer wilt spelen, laat hem dan spelen. er zijn maar weinig spelers die zoveel liefde voor het spelletje hebben als favre.
Dit heeft helemaal niets met "liefde voor het spelletje" te maken. Favre doet dit enkel omdat hij Ted Thompson zo'n gemenerik vindt en omday hij verder niet weet wat hij met z'n leven aanmoet. Favre heeft vooral een hoop liefde voor zichzelf.
pi_68733333
Column over dat jaarlijks terugkerend Favre geklets:
http://sports.yahoo.com/nfl/news?slug=dw-favrevikings050509&prov=yhoo&type=lgns
  woensdag 6 mei 2009 @ 17:50:59 #116
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_68738360
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 15:51 schreef Guard het volgende:
Column over dat jaarlijks terugkerend Favre geklets:
http://sports.yahoo.com/nfl/news?slug=dw-favrevikings050509&prov=yhoo&type=lgns
Deze is ook

http://kissingsuzykolber.(...)avre.html#more-14467
quote:
That’s the biggest dagger of all in this whole shitshow. That seething hatred I have of Brett Favre is part of who I am. It’s ingrained in my very being. When I die, my body will turn into nothing but solid black ash. I won’t go to Heaven. I won’t go to Hell. I’ll simply stop existing. Not a trace of me will be left, on this plane or any other. But, even then, I assure you I’ll still find a way to fucking hate Brett Favre.
pi_68738599
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 17:50 schreef Plastic_Power het volgende:

[..]

Deze is ook

http://kissingsuzykolber.(...)avre.html#more-14467
[..]

quote:
Just know that your new head coach is an incompetent, arrogant fuckwit who couldn’t place an order at a Sonic drive thru without fucking it up and triggering some sort of biochemical attack.
  woensdag 6 mei 2009 @ 17:57:58 #118
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_68738619
Die laatste comment ook, ik schoot echt keihard in de lach.
quote:
As a Houston fan, I must reach out to you and prepare you. the Rosencopter will let you down in new and creative ways en route to epic failure. Halfway decent is too optimistic. We signed Dan “Out the endzone” Orlovsky as an upgrade!
Fantastische column, pure frustratie.
  woensdag 6 mei 2009 @ 18:04:27 #119
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_68738875
Van het weekend in Pittsburgh geweest, trouwens. Natuurlijk even wat kiekjes geschoten:

pi_68748388
Wie was hier ook alweer Packersfan? Ik wil zijn reactie wel eens zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')