abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68707193
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 20:32 schreef wolfrolf het volgende:
Wtf is een carpet muncher, Geqxon

-edit- lesbiennes dus. Flauw

[ afbeelding ]

Nou, zoals ze hier op de foto staan. Net alsof ze verliefd zijn.
pi_68711670
Ik vond em wel goed. Ik hoop ook dat Olivia de schuld krijgt van die aanslag op Hodges. Pierce weet iig dat ze dit graag wilde.
  woensdag 6 mei 2009 @ 00:06:01 #128
16701 scanman01
Today's a good day
pi_68714563
Ik kon het tot nu toe nog steeds niet geloven dat de schrijvers zo ver zouden gaan, maar na afl 21 lijkt het er toch erg op dat Tony inderdaad de bad guy is. Ik dacht hiervoor nog steeds dat hij undercover was om die hogere luitjes te ontmaskeren en dat hij vond dat hij juist bezig was ondanks al die moorden. Maar in deel 21 heeft hij weer helemaal niets gedaan om te achterhalen wie die lui zijn en gaat hij gewoon met de aanslag beginnen. Dus een paar uur geleden redt hij nog duizenden mensen om vervolgens nu zelf verantwoordelijk te zijn voor de dood van duizenden onschuldigen. Het slaat allemaal echt nergens op. Dat Tony zwaar de pest heeft aan de regering valt nog te begrijpen, maar dat hij duizenden onschuldigen vermoordt is gewoon onzin. Wat mij betreft bedacht door een stel doorgedraaide schrijvers. Wie weet gaan ze volgend seizoen Jack de bad guy maken. Alles blijkt te kunnen.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_68715102
tony is evil en het word sjek VS tony in season 8
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  woensdag 6 mei 2009 @ 03:32:30 #130
16701 scanman01
Today's a good day
pi_68717698
Elisha bij Jimmy Kimmel vorige maand:

pi_68719678
Weer een wat matige aflevering helaas, hopelijk worden de laatste drie geweldig en anders is het jammer en gewoon weer vele maanden wachten

Ook jammer dat Kim niet meer terug is gekomen, al zal die misschien de laatste aflevering wel komen om Jack te redden met als cliffhanger de vraag of die het red of niet.
  woensdag 6 mei 2009 @ 10:13:34 #132
75555 t-x-m
. : : T-X-M : : . .
pi_68720975
Ik vind het feit dat Jack zo ziek is ook een irritante toevoeging... had niet nodig geweest!
Blijf van mn UserIcon af Admins :@
pi_68721653
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 10:13 schreef t-x-m het volgende:
Ik vind het feit dat Jack zo ziek is ook een irritante toevoeging... had niet nodig geweest!
Inderdaad.. elke keer weer dat ge-emmer of hij het nog wel volhoud etc. En Kiefer met zijn enorme acteer bereik weet zijn ziekte verloop ook wel erg meeslepend over te brengen.. Wees gewoon een held en niet zo zeuren . Het enige wat Tony straks hoeft te doen is die injectie dingen van hem door midden te breken en dan is het gewoon een kwestie van wachten.

Overigens vind ik het ook echt een belachelijke zet dat Tony toch evil is. Dat past totaal niet bij hem. Maar mocht hij nu uiteindelijk toch nog onschuldig zijn, dan heeft hij weer veel te veel slachtoffers veroorzaakt. Ik vind het maar een rare wending die het verder wel okee-e seizoen heeft genomen.
pi_68730767
Jack had een gave scene met die moslim in de moskee
  Moderator woensdag 6 mei 2009 @ 15:01:45 #135
42184 crew  DaMart
pi_68731332
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 14:49 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Jack had een gave scene met die moslim in de moskee
Mooie dialoog in die auto ook:

Imam:"Can you forgive yourself?"
Jack:"I stopped doing that a long time ago!"

En iets zegt me dat de dingen die de imam verder nog zei, uiteindelijk Jack zullen doen besluiten om toch die behandeling te nemen.
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  woensdag 6 mei 2009 @ 15:40:26 #136
16701 scanman01
Today's a good day
pi_68732778
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 09:19 schreef drGoeroe het volgende:

Ook jammer dat Kim niet meer terug is gekomen, al zal die misschien de laatste aflevering wel komen om Jack te redden met als cliffhanger de vraag of die het red of niet.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_68742930
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_68747504
SPOILER
  woensdag 6 mei 2009 @ 22:30:00 #139
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_68751194
Kiefer is weer eens in het nieuws:

http://www.canada.com/new(...)r/1569093/story.html

Maybe he was sampling the free booze, maybe he mistook a dude for , or maybe you just don't mess with Jack Bauer. Whatever the reason, multiple outlets are reporting that Canadian actor Kiefer Sutherland took a break from schmoozing at an afterparty for Monday night’s Met Costume Institute Gala to headbutt Proenza Schouler co-founder Jack McCollough, leaving the designer with a bloody nose.

According to TMZ, the 24 star Jack Bauer-ed McCollough's face as an act of chivalry -- in defense of Brooke Shields (who, incidentally, is a friend of the designer).

Shields and Sutherland were reportedly chatting at an afterparty in Soho when McCollough turned up, allegedly interrupting their conversation. According to the New York Daily News' sources, McCollough "jostled" the actress as he butted into the scene. Sutherland then reportedly demanded an apology, before laying the "jackdown." While the News' witnesses claimed that Sutherland left the designer's nose busted, the police report obtained by the News says McCollough’s only injury was a cut on his nose.

Though these initial reports are saying Sutherland jumped to Shields' defense, the actress' rep is maintaining that milady was not, in fact, in distress.

"Jack [McCollough, not Bauer] did nothing inappropriate. It's not clear what caused Kiefer to do what he did," Shields' flack told TMZ.

McCollough's been a bit more eloquent on the subject. As reported by the News, the designer told police that Sutherland "was drunk and obnoxious and wouldn't back down or be logical," going on to say Sutherland "pulled this stupid wrestling move like a teenager" before bashing the designer’s head.

Sutherland's side of the story has yet to surface, though it is being sought by authorities in a misdemeanor investigation. People magazine reports that both he and Shields are expected to speak with police some time today.
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_68759183
Wat een fucking badass, respect.
Bauer's Law: "Whatever CAN go wrong, WILL be resolved in a period of 24 hours."
  Moderator donderdag 7 mei 2009 @ 07:16:32 #141
42184 crew  DaMart
pi_68759527
Die designer wilde waarschijnlijk gewoon niet zeggen waar de bom was .
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_68760428
Politie bellen voor een wondje op je neus
  donderdag 7 mei 2009 @ 11:52:48 #143
16701 scanman01
Today's a good day
pi_68766272
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 04:15 schreef Myers het volgende:
Wat een fucking badass, respect.
Respect voor wie? Voor Kiefer? Met een beetje pech beland hij weer in de gevangenis hiervoor. Het is maar wat je 'badass' vindt.
  donderdag 7 mei 2009 @ 13:54:11 #144
173788 Unabombertje
kanker kachel
pi_68770320
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 11:52 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Respect voor wie? Voor Kiefer? Met een beetje pech beland hij weer in de gevangenis hiervoor. Het is maar wat je 'badass' vindt.
Jou zeker niet, met je politiek correcte en dermate burgelijke reply.
The king is dead! LONG LIVE THE KING!
score +3 Fok! movie trivia
  donderdag 7 mei 2009 @ 14:21:28 #145
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_68771430
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 08:46 schreef Symer het volgende:
Politie bellen voor een wondje op je neus
idd, als iemand beroemd is dan ruikt iedereen meteen bloed. Kiefer mag van mij af en toe weleens iemand op zijn bek rammen, zeker als ie niet vertelt waar de bom is
  donderdag 7 mei 2009 @ 14:53:56 #146
16701 scanman01
Today's a good day
pi_68772662
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 13:54 schreef Unabombertje het volgende:

[..]

Jou zeker niet, met je politiek correcte en dermate burgelijke reply.
Burgerlijke reply omdat ik niet meteen roep respect te hebben voor iemand die een ander op de bek slaat? Jezus, wat een wereld

Maar ja, laat mij dan maar burgerlijk zijn Ik maak me alleen maar zorgen dat hij hier misschien weer voor in de bak belandt. Dat hoop ik dus niet. Zou weer een tegenslag zijn voor '24' denk ik.
  donderdag 7 mei 2009 @ 14:57:06 #147
251119 Rainesz
flets outz
pi_68772787
Net pas de ep gezien.
Vond hem erg saai!
Hoop dat de volgende weer beter is
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
pi_68773634
Welke kijken jullie altijd? de gewone van 350 mb of de versie van 1,09 gb?

heb de laatste de versie van 1,09 gb gezien! Toch best wat verschil!
pi_68774302
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 15:17 schreef Stienn het volgende:

Dit seizoen ongeveer 50/50. Hoewel ik de laatste 3 weken van meerdere series weer de 'kleine' versies heb gekeken, vond het verschil wel meevallen. Maar dat is puur persoonlijk en hoe ik het beleef, voor anderen kunnen omgevingsdetails veel belangrijker zijn.
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
  donderdag 7 mei 2009 @ 16:03:42 #150
16701 scanman01
Today's a good day
pi_68775618
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 15:17 schreef Stienn het volgende:

Ik kijk de 350mb versies. Het verschil is wel zichtbaar, maar ik vind de 350mb versie ook prima.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')