Sowieso niet door Olivia toch, want ze heeft het niet doorgezet. Het lijkt me sowieso erg lastig om iemand een opdracht te geven, die vervolgens een half uur later al explosieven in de juiste auto heeft liggen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:08 schreef Sloggi het volgende:
Hmm, ik ben benieuwd of Hodges nu echt door Olivia dood is of niet.
Het blijft 24 hè.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sowieso niet door Olivia toch, want ze heeft het niet doorgezet. Het lijkt me sowieso erg lastig om iemand een opdracht te geven, die vervolgens een half uur later al explosieven in de juiste auto heeft liggen.
Hoezo? In de eerste aflevering was Tony ook al de badguyquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:27 schreef scanman01 het volgende:
Er wordt niet echt naar een climax toegewerkt aangezien ze nu weer tegen een andere badguy schijnen te vechten. Dit seizoen lijkt wel uit 4 mini seizoenen te bestaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.gotcast.com/ca(...)aspx?ContestID=54014
Ik vond dit op een ander 24-forumquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:31 schreef wolfrolf het volgende:
@DaMart: From the producer of Arrested Development?
Eehh ok?
Ik wist niet dat die twee carpet munchers waren...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:15 schreef wolfrolf het volgende:
Mary Lynn Rajskub (Chloe) heeft nog nooit zulke lekkere tieten gehadZwangerschap ftw
Nog 2 weken en dan is het seizoen alweer afgelopen
[ afbeelding ]
Hihih
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When all else fails, you always have delusion.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When all else fails, you always have delusion.
Daar geloof ik dus echt helemaal geen fluit van.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:35 schreef qu63 het volgende:
Ik vind Pierce best creapy worden eigenlijkIk gok op een opdracht van zijn kant (maar dat zullen we niet dit seizoen te horen krijgen denk ik)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |