Nee als in: wij zijn lamzakken en doen wat we zelf willen, dus denk maar niet dat we elke ochtend gezamelijk ontbijten, en 's avonds gezamelijk het avondeten bereiden en nuttigen. Ieder zorgt maar lekker voor z'n eigen vreten. En verder interesseert het ons weinig hoelaat je weggaat of hoelaat je thuiskomt. En als je graag wilt schoonmaken, dat mag, want wij doen het niet.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:16 schreef Hukkie het volgende:
Lol, onaangepast als in Tokkie?
nogmaals, lijkt me heerlijk. als ik vrouw en student was.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:28 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Nee als in: wij zijn lamzakken en doen wat we zelf willen, dus denk maar niet dat we elke ochtend gezamelijk ontbijten, en 's avonds gezamelijk het avondeten bereiden en nuttigen. Ieder zorgt maar lekker voor z'n eigen vreten. En verder interesseert het ons weinig hoelaat je weggaat of hoelaat je thuiskomt. En als je graag wilt schoonmaken, dat mag, want wij doen het niet (dat staat er niet).
Ah, een beetje als toen ik nog op kamers woonde, erg prettig ja.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:28 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Nee als in: wij zijn lamzakken en doen wat we zelf willen, dus denk maar niet dat we elke ochtend gezamelijk ontbijten, en 's avonds gezamelijk het avondeten bereiden en nuttigen. Ieder zorgt maar lekker voor z'n eigen vreten. En verder interesseert het ons weinig hoelaat je weggaat of hoelaat je thuiskomt. En als je graag wilt schoonmaken, dat mag, want wij doen het niet.
wat dan? wat is er zo bizar aan hun eisen? denk je dat ze de dame in kwestie elke avond gaan gangbangen, nadat ze haar eten hebben ge-ghbd?quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:36 schreef wannabeme het volgende:
Klinkt mij niet zo aangenaam hoor.
Vooral de combinatie van leeftijd en beschrijving van het huis enzo klinkt een beetje bizar
Een KLB-topic openen omdat er ergens een advertentie staat van relaxte, rommelige mensen. Bizar! Het is me watquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:36 schreef wannabeme het volgende:
Klinkt mij niet zo aangenaam hoor.
Vooral de combinatie van leeftijd en beschrijving van het huis enzo klinkt een beetje bizar
en als je verder tussen de regels door leest:quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nogmaals, lijkt me heerlijk. als ik vrouw en student was.
snel internet kan ook zijn dat ze zich net geabonneerd hebben op glasvezel van kpn.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:39 schreef B.E.D het volgende:
[..]
en als je verder tussen de regels door leest:
We hebben razendsnel internet met en zonder draad, dus wij zitten eigenlijk de ganse tijd dat we thuis zijn te FOK!KEN of te gamen, dus oeverloos geklets aan de keukentafel zit er ook niet in.
Geweldig is dat.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:28 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Nee als in: wij zijn lamzakken en doen wat we zelf willen, dus denk maar niet dat we elke ochtend gezamelijk ontbijten, en 's avonds gezamelijk het avondeten bereiden en nuttigen. Ieder zorgt maar lekker voor z'n eigen vreten. En verder interesseert het ons weinig hoelaat je weggaat of hoelaat je thuiskomt. En als je graag wilt schoonmaken, dat mag, want wij doen het niet.
dat leek mij nou ook. denk ook dat ze inmiddels kunnen uitzien naar een omvangrijke ballotage.quote:
Alsof iemand nog zit te wachten op oeverloos geklets aan de keukentafel .quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:39 schreef B.E.D het volgende:
[..]
en als je verder tussen de regels door leest:
We hebben razendsnel internet met en zonder draad, dus wij zitten eigenlijk de ganse tijd dat we thuis zijn te FOK!KEN of te gamen, dus oeverloos geklets aan de keukentafel zit er ook niet in.
hij was juist positief over de advertentie. hij zit in óns kamp.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:53 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Alsof iemand nog zit te wachten op oeverloos geklets aan de keukentafel .
jij lijkt me wel iemand die het perfect doet met anti-kraakpanden.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:11 schreef JohnDDD het volgende:
Zoéken ze een vrouw, 't is ook altijd het zelfde liedje
Nee, maar ik kan me voorstellen dat het leuker is dan alleen wonen op die leeftijd.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:33 schreef Inverted_World het volgende:
Ben ik nou tot nu toe de enige die een man/vrouw van 41 in een studentenhuis een ontzettende fail vind.
Ik denk niet dat het om een studentenhuis gaat, de jongste bewoner is 28.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:33 schreef Inverted_World het volgende:
Ben ik nou tot nu toe de enige die een man/vrouw van 41 in een studentenhuis een ontzettende fail vind.
nee dat stond al in het openingsbericht van dit topic. die is waarschijnlijk geen student meer, maar wellicht leuk om mee te filosoferen en te leren wat softdrugs/lsd kan doen voor de mens.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:33 schreef Inverted_World het volgende:
ze zoeken idd iemand die is afgestudeerd, waarschijnlijk hebben ze ook een tuin met eigen gegroeide groenten. een woongroep waar de oproep onafhankelijkheid is. lijkt me uitstekend voor beginners of nog niet afgestudeerde vrouwen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:36 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het om een studentenhuis gaat, de jongste bewoner is 28.
Eerder een woongroep. Het klinkt in ieder geval wel origineel, dus ik zou sowieso eens gaan kijken.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:14 schreef Morrigan het volgende:
En dan met z'n alle gezamenlijk de kinderen opvoeden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |