Lejzmer inderdaadquote:
nooit van gehoord..,madurodam ?quote:Op zondag 26 april 2009 00:16 schreef Ofyles2 het volgende:
Guillemins is het belangrijkste station van welke stad?
Luikquote:Op zondag 26 april 2009 00:16 schreef Ofyles2 het volgende:
Guillemins is het belangrijkste station van welke stad?
Ooit geweest tijdens een evenement wat ze ieder jaar houden in België, waarbij je voor een laag bedrag een dagkaart kunt kopen waarmee je onbeperkt kunt reizen op het openbaar-vervoernetwerk in heel België.quote:Op zondag 26 april 2009 00:19 schreef Ofyles2 het volgende:
Bien!
Hij was niet perse voor iemand bedoeld, was meer dat dit in m'n hoofd kwam door de vorige vraag. Soms is het lastig originele vragen te verzinnen. Maar op zich is het niet moeilijk te raden, als je de voornaamste vormen van openbaar vervoer in je hoofd hebtquote:Op zondag 26 april 2009 00:22 schreef qonmann het volgende:
voor O schat ik ..
Ik stem mijn vragen soms af op de raders die aanwezig zijnquote:Op zondag 26 april 2009 00:25 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hij was niet perse voor iemand bedoeld, was meer dat dit in m'n hoofd kwam door de vorige vraag. Soms is het lastig originele vragen te verzinnen. Maar op zich is het niet moeilijk te raden, als je de voornaamste vormen van openbaar vervoer in je hoofd hebt
Ik ben hier een tijd geleden een keer geweest, en doe nu weer anderhalf topic mee. Ik ken jullie dus nog niet goed genoegquote:Op zondag 26 april 2009 00:26 schreef qonmann het volgende:
[..]
Ik stem mijn vragen soms af op de raders die aanwezig zijn
en met wat hints kom je er altijdquote:Op zondag 26 april 2009 00:27 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik ben hier een tijd geleden een keer geweest, en du nu weer anderhalf topic mee. Ik ken jullie dus nog niet goed genoeg
Met de twee hints die ik nu heb gegeven moet iedereen het kunnen raden zonder er ooit van gehoord te hebben lijkt mequote:
TreinTramBusdag inderdaadquote:Op zondag 26 april 2009 00:29 schreef Ofyles2 het volgende:
Bond voor Trein-, Tram en Busgebruikers misschien?
Misschien is het toch de TTB-dag.
IK nam aan dat O het al had geradenquote:Op zondag 26 april 2009 00:29 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Met de twee hints die ik nu heb gegeven moet iedereen het kunnen raden zonder er ooit van gehoord te hebben lijkt me
Dat zijn zeker de finse gothics die toen hadden gewonnen? Naam is me ontschotenquote:Op zondag 26 april 2009 00:33 schreef Ofyles2 het volgende:
Welke popgroep werd in 2006 opgericht door Andrius Mamontovas, met als bedoeling het Eurovisie Songfestival op de korrel te nemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |