Centraal beheer?quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:53 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Heb al zijn boeken. Helaas was ik daarmee nogal snel klaar...
Heel andere categorie:
Goede of slechte reclame?
Vrijwel iedereen kent de slogan 'Even Apeldoorn bellen' van de gelijknamige campagne. Dat lijkt dus een succesvolle campagne te zijn. Tot je mensen vraagt van welke maatschappij deze slogan eigenlijk is..
Van welke verzekeringsmaatschappij is 'Even Apeldoorn Bellen?
Spuit E-Lisequote:
Dat lijkt me een duidelijke spelfout, punt gaat naar jou. Overigens is Centraal Beheer volgens mij wel van Achmea, maar ze adverteren met 'Centraal Beheer' of 'Centraal Beheer Achmea'quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:54 schreef qonmann het volgende:
Cebtraal Beheer
Tipje waar ik ook sinds vandaag achter ben:quote:
McDonaldsquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:59 schreef qonmann het volgende:
Wat is de grootste Horecaonderneming van Nederland, naar omzet (exclusief BTW) gemeten over 2008 ?
Heb je het ook uit de krant ?quote:
Nou zo uitlopenquote:
Kwam in de RSS feed langs vandaagquote:
Hmzzz, weer iets geleerd.quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:58 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Tipje waar ik ook sinds vandaag achter ben:
Je moet de quickreply gebruiken, alleen je antwoord typen en direct op invoeren drukken. Niet quoten, vraagtekens gebruiken, of spelling nakijken, want dan ben je te laat
Inderdaad. @qonmann: Toyota IS de nummer 1quote:Op zondag 26 april 2009 00:05 schreef Susi het volgende:
Volkswagen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |