abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68375654
Vries verder.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 25 april 2009 @ 20:53:29 #2
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_68375729
Kabeljauw.
The love you take is equal to the love you make.
pi_68375878
En daarnaast wordt bijna elke vis op het schip al ingevroren, dat kan ook bijna niet anders natuurlijk.
anonieme razernist
pi_68375972
Invriezen is -180C. Op ijs leggen 00C.
Verse vis is niet ingevroren (geweest). Behalve bij sommige supermarkten.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_68376024
De visboer pretendeert geen verse tilapia, panga, tonijn e.d. te verkopen zeg je?
pi_68376052
In Groningen misschien niet?
anonieme razernist
  zaterdag 25 april 2009 @ 21:11:04 #7
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_68376322
De vis bij de Albert Heijn hier is overigens prima van kwaliteit. Niks op aan te merken. Helaas kwam ik er vandaag tot mijn schrik achter dat deze AH gaat verdwijnen en dat er een Lidl voor in de plaats komt.
Zeg maar dag tegen de voetbalplaatjes, de Efteling-spaarzegels en het plakje worst. Voortaan Oost-Duitse gezelligheid in Boxtel.
The End Times are wild
  zaterdag 25 april 2009 @ 21:11:59 #8
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_68376349
Voortaan kunnen we enkel vrijdags op de markt vis kopen. En ik wil vaker dan 1x per week vis eten.
The End Times are wild
pi_68376354
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 21:02 schreef k_man het volgende:
De visboer pretendeert geen verse tilapia, panga, tonijn e.d. te verkopen zeg je?
Nee. Rauw, niet vers.

Vers is makreel, wijting, poon en dat soort spul.
pi_68376905
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 08:18 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik probeer wel altijd uit te zoeken wat er nu echt waar van is, want rauwe vis blijk je gewoon prima te kunnen eten (mits vers). Wat ik een beetje merkwaardig vind is dat ik er vanuit het ziekenhuis helemaal niets over te horen krijg. Je moet die informatie klaarblijkelijk maar gewoon zelf zoeken.

Ik ben me overigens nu al mentaal aan het wapenen tegen de 'natuurlijke bevalling'- en borstvoedingsmaffia.
[..]

Hoezo?
Dat je van borstvoeding ook enorm afvalt, moet jou wel aanspreken.

Heb je een medische indicatie ivm met je 'tromboseverleden'?
Aldus.
pi_68376946
Ik vind de vis bij de AH maar niks, en ik (en Frollo) kunnen het weten als geboren IJmuidenaren.
Aldus.
pi_68377048
Ik had tilapia van de Albert Cuyp vandaag. Die smaakte prima in mijn stoofpotje. Maar het zou me niet verbazen als die "vers" vanuit Lutetia is aangevoerd.

.
pi_68377516
M'n zalm (eigenhandig aan mootjes gehakt) is zo goed als op. En er is weer boodschappengeld binnen. Als ik een nieuwe zalm koop zal ik eens vragen of 'ie vers is.
pi_68377696
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 21:11 schreef LXIV het volgende:
De vis bij de Albert Heijn hier is overigens prima van kwaliteit. Niks op aan te merken. Helaas kwam ik er vandaag tot mijn schrik achter dat deze AH gaat verdwijnen en dat er een Lidl voor in de plaats komt.
Zeg maar dag tegen de voetbalplaatjes, de Efteling-spaarzegels en het plakje worst. Voortaan Oost-Duitse gezelligheid in Boxtel.
In Amsterdam maken we overigens een omgekeerde beweging mee. Er kan geen C1000, Dirk of watdanook verdwijnen, of er komt een AH voor in de plaats. Nog even en zehebben een 100 % dekking hier.
pi_68378117
We hebben hier een AH weekend-boycot ingesteld en gaan, ondanks telefoontjes van de bedrijfsleider, sinds vier weken op zaterdag naar de Jumbo waar we tot nu toe erg tevreden mee zijn: ik heb het idee dat het aanbod gevarieerder is, maar misschien is dat het nieuwe.
Het zijn allebei tamelijk grote winkels: een XL AH. Voor dagelijkse boodschappen blijft een kleinere AH het dichtste bij. Die hen ik trouwens ook wel eens geboycot trouwens-na het zoveelste lege schap-, maar dat heeft toen echt helemaal niemand gemerkt.
anonieme razernist
  zaterdag 25 april 2009 @ 22:49:34 #16
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_68379209
De AH is toch een prima winkel? Er is altijd wat te doen, met Sinterklaas mogen kinderen de schoen zetten en in de lente wordt er een leuk tableaut-vivant met lammetjes opgezet. Er zijn altijd gratis hapjes te krijgen. Bij andere supermarkten vind ik het altijd net niet leuk. Net iets rommeliger etc.

Ik ga trouwens het liefst altijd naar dezelfde winkel, omdat ik me anders helemaal suf loop om alles te vinden. Voorheen altijd naar Dirk v/d Broek. Die winkel kende ik op een gegeven moment.
The End Times are wild
pi_68379283
Ik vind het toch prettiger om wat keus te hebben, L. Niet iedere winkel heeft hetzelfde assortiment, en dat is fijn.
pi_68379323
Ik wil goede produkten, goede dienstverlening en korte rijen. Gratis hapjes en kindershit hoef ik allemaal niet.
  zaterdag 25 april 2009 @ 22:55:03 #19
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_68379356
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 22:53 schreef zodiakk het volgende:
Ik wil goede produkten, goede dienstverlening en korte rijen. Gratis hapjes en kindershit hoef ik allemaal niet.
Dat heb je toch allemaal bij de Albert Heijn? Als ik ergens anders naar toe ga valt dat vaak tegen. Bedorven producten voor veel te veel geld, daar staat de C1000 voor. Ik vind de Appie echt de top.
The End Times are wild
pi_68379427
Ik ga naar de AH omdat daar tussen 17:00 en 18:30 uur van die schattige studenten boodschappen komen doen. . .

Voor de speciale dingen zit hier een grote Aziatische supermarkt om de hoek. Dingen als verse munt of gember kosten daar ook een fractie van wat het kost bij de AH. .
pi_68379641
Ik zou graag zien dat ze dienstverlening en produkten nog vérder verbeteren door te stoppen met al die andere onzin. Maar ja...
  Moderator zaterdag 25 april 2009 @ 23:12:38 #22
42184 crew  DaMart
pi_68379825
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 21:32 schreef Z het volgende:
Ik vind de vis bij de AH maar niks, en ik (en Frollo) kunnen het weten als geboren IJmuidenaren.
Is het heel raar als een geboren Zandvoorter zegt dat hij vis sowieso maar niks vindt?
  zaterdag 25 april 2009 @ 23:15:14 #23
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_68379880
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 23:04 schreef zodiakk het volgende:
Ik zou graag zien dat ze dienstverlening en produkten nog vérder verbeteren door te stoppen met al die andere onzin. Maar ja...
Het trekt wel mensen naar de winkel. Want ze hebben dankzij die voetbalplaatjes heel wat extra omzet behaald. En nu weer Efteling-zegels! Het is altijd feest.

En andere winkels proberen ook wel zoiets, maar dat wordt het dan net niet. Behalve "Suske en Wiske en Sinjeur Stekkepoot" Dat was een mooie tijd.

Gisteren kwamen hier twee kinderen aan de deur om disney-plaatjes te ruilen. Dat is weer van een andere winkel. Die plaatjes zien er trouwens wel mooi uit, ook met een heel mooi gouden doosje van echt blik. Helaas hebben we die winkel hier niet. Ik vertelde Prul dat die kinderen Jip en Janneke waren. Dat geloofde ze ook nog (terwijl ik bijna voordurend grapjes en gekkigheid met haar uithaal, dus ze is al vrij sceptisch met haar 2 jaar, maar dit keer werkte mama ook mee, dus dat scheelt). Die avond las ik haar een verhaal van Jip en Janneke voor waarin ze bij ons aan de deur komen om disneyplaatjes te ruilen. Toen wist ze het niet meer.
The End Times are wild
  Moderator zaterdag 25 april 2009 @ 23:17:05 #24
42184 crew  DaMart
pi_68379924
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 23:15 schreef LXIV het volgende:

[..]

En andere winkels proberen ook wel zoiets, maar dat wordt het dan net niet. Behalve "Suske en Wiske en Sinjeur Stekkepoot" Dat was een mooie tijd.
Bij de Vomar kun je nu sparen voor 'Lubberdingen'. Geen idee wat dat zijn, maar er is vast wel een neefje of nichtje blij mee te maken .
  zaterdag 25 april 2009 @ 23:27:06 #25
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_68380145
Dat Prul van mij verwacht trouwens ook van alle volwassenen dat ze meteen in staat zijn om een liedje over een door haar genoemd willekeurig onderwerp te zingen of een enigzins sluitend verhaal uit hun duim te zuigen. Dat kan papa immers vrij moeiteloos. Maar dan komt ze bij opa en die kan niet uit het niets een liedje zingen over "Een konijn en een poes en dan gaan ze ijsjes eten op de kinderboerderij"
Wat dat betreft bouwt ze wel een apart beeld van de werkelijkheid op, hier in Boxtel met ons. Dat moet straks op school allemaal rechtgetrokken worden.
The End Times are wild
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')