Ik ben kapot moe, vanaf vanmorgen een feest wezen opbouwen. Om 18:00 thuis, eten bestellen en moet om 21:00 naar dat feest.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:44 schreef Adelante het volgende:
Gewoon even zelf zo'n ding halen is geen optie?
Wat een loze opmerkingquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:44 schreef Adelante het volgende:
Is nou al de derde keer in 2 jaar tijd dat mij dit overkomt.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:45 schreef Biogarde het volgende:
Nooit problemen mee eigenlijk. Bestel regelmatig via thuisbezorgd.
Lees de OP evenquote:
Nou, vooruit maar.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:46 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Ik ben kapot moe, vanaf vanmorgen een feest wezen opbouwen. Om 18:00 thuis, eten bestellen en moet om 21:00 naar dat feest.
Dus heb echt geen behoefte om even tussentijds de deur uit te gaan.
Waarschijnlijk strijkt die pizzeria je dubbele inkomsten op.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:46 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Is nou al de derde keer in 2 jaar tijd dat mij dit overkomt.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:44 schreef Adelante het volgende:
Wtf ? Jullie doen alsof het raar is om een pizza te bestellen en thuis te laten bezorgenquote:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:48 schreef lezzer het volgende:
Zo heb ik eens 1,5 u zitten wachten. Bleek die zaak helemaal niet open op maandag
Waarom zou je het gaan halen als ze het ook (gratis) thuisbezorgen?quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:44 schreef Adelante het volgende:
Geen wachttijd en hier zit er een om de hoek, leuk babbeltje met de Italiaan en soms een flesje wijn er bij meenemen. Pizza's laat ik nooit bezorgen dus.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:51 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Waarom zou je het gaan halen als ze het ook (gratis) thuisbezorgen?
Ja bij jou jaquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
Geen wachttijd en hier zit er een om de hoek, leuk babbeltje met de Italiaan en soms een flesje wijn er bij meenemen. Pizza's laat ik nooit bezorgen dus.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:32 schreef LangzaamSprinten het volgende:
Thuisbezorgd.nl
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Die zou je wel thuisbezorgd willen hebben, bedoel je?quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:32 schreef LangzaamSprinten het volgende:
Thuisbezorgd.nl
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |