quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:59 schreef Greys het volgende:
Oh wat grappig... weten jullie nog die leuke dame die naast Gordon zat in zijn huis toen de meiden daar ook een auditie moesten doen? Die dame die zat te huilen bij het optreden van Hester? Dat is zijn ex! Dat wist ik helemaal nietIk lees net een interviewtje met haar in l'HOMO.
Toen ze 24 was, ze had een dochter van 4, kreeg ze iets met Gordon. Ze hadden geen geld om uit te gaan maar hij kon goddelijk koken. Ze zaten hand in hand op de bank en gingen langs bij familie. Hij was superromantisch en attent en als ze weg gingen liet hij vaak een lief briefje achter voor haar moeder.
Toen werd zij verliefd op een ander en een paar maanden later hij ook. Op een man. Hij had zich al langer afgevraagd of hij hetero of homo was en Ingrid had nooit iets gemerkt zegt ze, want ze hadden altijd fantastisch lekkere sexEn nu zijn ze dus nog steeds vrienden en zij is een van de beste achtergrondzangeressen van Nederland.
Wat lieffffff
Ik vind het vooral hilarisch.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:33 schreef Greys het volgende:
Jij vindt het ook een lief verhaaltje he Steve?![]()
Een briefje voor haar moeder!
Die met dat lange donkere haar toch? Die zo heel wijd met haar mond open stond te zingen zonder dat je er ook maar iets van hoorde?quote:Op zondag 26 april 2009 23:05 schreef Michellee het volgende:
Ik zit de aflevering nog even te kijken, maar één van die achtergrondzangeressen bij de big band is toch een lid van Raffish???
bwhahahaha ja die...quote:Op zondag 26 april 2009 23:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Die met dat lange donkere haar toch? Die zo heel wijd met haar mond open stond te zingen zonder dat je er ook maar iets van hoorde?
De band die uit "Popstars the Rivals" is gekomen. Hadden ze een boyband en een girlband gevormd en die moesten tegen elkaar strijden..quote:
Ik vraag me dan ook serieus af hoe hij over een week (ofzo) in Moskou zuiver zou kunnen zingen als ik dat zaterdag hoorde.quote:Op maandag 27 april 2009 21:42 schreef shiNinG_staR het volgende:
De laatste tijd (twee jaar wel ofzo) hoor ik hem ook alleen maar kuchen en snotteren.
bron: futuremusicharts.nlquote:Het thema van halve finale van X Factor is Radio538! Megahits als "I Kissed A Girl" (Katy Perry), "Sex On Fire" (Kings of Leon), "I'm Yours" (Jason Mraz), "Sober" (Pink) en "Sweet Goodbyes" (Krezip) zullen voorbijkomen. Tijdens de halve finale zullen maar liefst 12 538-hits voorbij komen, wat betekent dat elke act 2 nummers ten gehore zal brengen. Ze hebben allen één zelfgekozen nummer, en een nummer dat hun coach voor ze uit heeft gekozen. Niet alleen zullen maar liefst drie acts de show moeten verlaten, ook zal één van de acts die X Factor eerder heeft moeten verlaten het podium betreden. Daarnaast zal uiteraard een bekend artiest optreden tijdens de ResultShow, en ook zullen alle kandidaten voor het eerst samen optreden (met meerdere songs).
Toch niet weer Harry???quote:Niet alleen zullen maar liefst drie acts de show moeten verlaten, ook zal één van de acts die X Factor eerder heeft moeten verlaten het podium betreden
quote:Op donderdag 30 april 2009 12:36 schreef shiNinG_staR het volgende:
Als dat echt betekent dat de kandidaten die liedjes gaan zingen, denk ik:
- Roan: I'm Yours
- Lisa: Sex on fire
- Whatever: Sweet goodbyes
- Hester: Sober
- Jamal: I Kissed a Girl
Neeeeeeeeequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |