Wie zou dit willen kopen?quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:02 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Hij kan beter dit verhaal verkopen...
Ik moet zeggen, ik zit wel aandachtig te luisteren. Stukken beter dan het lezen, daarmee was ik al gestopt.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:59 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Bla bla bla bla der bla blaaa..... (wat een afgang)
Gat in de marktquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:05 schreef cobain1994 het volgende:
Kmoet echt even opstaan voor een goeie kop zwarte koffie...Als er mensen zijn die niet kunnen slapen? download dit luisterverhaal en be amazed...
Ik vind het ook wel 'leuk' om te horenquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:04 schreef shmoopy het volgende:
Ik vind het best boeiend eigenlijk.
Al 4 jaar ofzoquote:
Dat komt misschien nog, hij heeft pas een kwart gelezenquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:12 schreef Chanel5 het volgende:
The Bunker biedt hem nu een platform ook i.v.m. het Joranverhaal?
Dat lijkt me sterk nuquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:15 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga een koffie inschenken![]()
Nu maar hopen dat ik niets spannends mis
Nee je mist niks.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:15 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga een koffie inschenken![]()
Nu maar hopen dat ik niets spannends mis
daar heeft hij het op zijn blog nog niet over gehad, hij zou verder gaan na the Bunkerquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat komt misschien nog, hij heeft pas een kwart gelezen
Streamers; hoe cappen/filmen jullie?quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:12 schreef Kwaliteit het volgende:
Hoe maken jullie die (bewegende) foto's?
Je kan zelf nog je ramen lappen en het huis stofzuigen hou je nog tijd over voor er iets spannend gebeurtquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:16 schreef Peter6000 het volgende:
Zo, de koffie is gezet, en de was zit in de machine.
Jaap kan daar echt niet mee omgaan. Hij voelt zich gekrenkt.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Waarom wil Jaap zo ontzettend graag op tv? Als je op de buis komt zul je altijd becommentarieerd cq afgezeken worden door anderen en daar lijkt Jaap niet bepaald tegen bestand.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:19 schreef Peter6000 het volgende:
Milica is zo lief.![]()
Ze houdt haar knappe hoofdje zelfs schuin, om te benadrukken dat ze heus wel geïnteresseerd zit te luisteren.
tis de schuld van Ribasquote:
Ja hoor, hij is dit vast van plan geweest.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:16 schreef Rainesz het volgende:
Eigenlijk hoe je het ook went of keert.
De hele dag in de Bunker draaide om dit stukje tekst....
niet slim van Ribasquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:21 schreef snetje het volgende:
[..]
tis de schuld van Ribasdie wou perse de weblog van Jaap lezen ...dus hebben ze het maar ff uitgeprint voor hem
![]()
![]()
![]()
Ik heb het geluid gedempt en ben maar iets anders gaan luisteren.quote:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:20 schreef Rijpie het volgende:
"[TBO COS#14] Met de troonrede van Jaap"
dit was natuurlijk de afspraak, anders ging Jaap er niet in, en Ribas speelde het even leuk mee.quote:
Daar vind ik het wel op lijken ja!quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja hoor, hij is dit vast van plan geweest.
zou best eens kunnen..... jaap doet nooit iets zonder reden.......quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:23 schreef hondjes het volgende:
[..]
dit was natuurlijk de afspraak, anders ging Jaap er niet in, en Ribas speelde het even leuk mee.
scoren op prime timequote:Op zaterdag 25 april 2009 20:16 schreef Rainesz het volgende:
Eigenlijk hoe je het ook went of keert.
De hele dag in de Bunker draaide om dit stukje tekst....
Dat was parasociale projectie.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:26 schreef FANN het volgende:
Ribas keek even naar mezagen julliie dat ?
Geen idee, hij noemt de regelnummers nietquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:24 schreef Susi het volgende:
Op hoever zit ie ?
Jaap mist iets, en Huub ook.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:26 schreef Akamir het volgende:
Laatste paragraaf, ik denk zo'n 10 minuten..
Jaquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:29 schreef Peter6000 het volgende:
Wat hoopt hij hier eigenlijk mee te bereiken?
Dat er maatschappelijke onrust gaat ontstaan onder de mensen, en dat die dan boos gaan worden op iedereen die zijn programmaatje weigert. En dat de omroepbazen dan zo schrikken dat ze het alsnog aankopen.
Zijn inzet is dat hij 6 programma`s mag maken.quote:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:32 schreef Deisyy het volgende:
Jaap is om 10 voor 8 met zijn troonrede begonnen. Hij zei om 10 over 8 dat hij op een kwart zat.
Vanaf 10 over 8 duurt het dus nog 60 minuten.
Ik mag aannemen dat dat niet kloptquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:32 schreef Deisyy het volgende:
Jaap is om 10 voor 8 met zijn troonrede begonnen. Hij zei om 10 over 8 dat hij op een kwart zat.
Vanaf 10 over 8 duurt het dus nog 60 minuten.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:28 schreef D. het volgende:
[..]
Geen idee, hij noemt de regelnummers niet
Ik hoop van harte dat het niet kloptquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:34 schreef JediMasterLucia het volgende:
kan hij dan niet ieder een kopietje van geven, zodat als mensen het leuk vinden om te weten, dat ze het kunnen lezen?
Dat zei Jaap vanmiddag.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:35 schreef Chanel5 het volgende:
Heb ik niet ergens gelezen/gehoord dat Jaap ook nog iets met Huub gaat doen?
Hij had gehoopt op het P.R de vries effect...helaas mis gegokt.. Joran loopt als enigste lachend weg.. Die kan de komende maanden lekker pokeren..quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:34 schreef Akamir het volgende:
Samenvatting: "Mijn leven was kut, en nu is het weer kut."
Dat wil ie vast vanavond weer goedmakenquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:37 schreef shmoopy het volgende:
Bart is verveeld.
Het gaat al een tijdje niet over Bart.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:37 schreef shmoopy het volgende:
Bart is verveeld.
Een kerkdienst is hierbij vergeleken een stuk levendigerquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:35 schreef Lavenderr het volgende:
Het is net alsof ik een kerkdienst bijwoon
Heeft jaap zendtijd gekocht? omdat bart er niet tussen komt met een of andere grap..quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:37 schreef shmoopy het volgende:
Bart is verveeld.
Ik vind het wel vreemd dat hij Talpa blijft verdedigen. Als ik het zo hoor hebben ze geen fuck voor hem gedaan. Ja de opdracht gegeven om alles zelf te doen, dat zou beter zijn. Face it Jaap, als Talpa/John de Mol iets in je zouden zien dan zouden ze wel wat meer voor je doen, middelen en mankracht beschikbaar stellen, interview-cursusje aanbieden. Ze hebben je gewoon laten zitten.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:29 schreef Peter6000 het volgende:
Wat hoopt hij hier eigenlijk mee te bereiken?
Dat er maatschappelijke onrust gaat ontstaan onder de mensen, en dat die dan boos gaan worden op iedereen die zijn programmaatje weigert. En dat de omroepbazen dan zo schrikken dat ze het alsnog aankopen.
Die is al lang blij dat hij het zelf niet heeft hoeven lezen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:39 schreef Nostalgist het volgende:
Jeroen snapte er geen hol van, volgens mij.....
quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:39 schreef FANN het volgende:
mooi en ik had effe de tijd om deze te lezen TBO [COS #9] Waar het steeds drukker wordt in de Bunker
Thanks Simpeltje![]()
Bart luhul met zijn 58 jaar![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die is al lang blij dat hij het zelf niet heeft hoeven lezen.
Ze hebben gewoon gezien dat Jaap niet de capaciteiten bezit voor een eigen iets. Jaap is en blijft die karikatuur uit DGK. Geen breed platform voor een televisiecarrière die verder dan de marge reikt.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Face it Jaap, als Talpa/John de Mol iets in je zouden zien dan zouden ze wel wat meer voor je doen, middelen en mankracht beschikbaar stellen, interview-cursusje aanbieden. Ze hebben je gewoon laten zitten.
En Jaap heeft er zelf voor gezorgd dat iedereen dit beeld van hem heeft. Zijn beurt is voorbij.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon gezien dat Jaap niet de capaciteiten bezit voor een eigen iets. Jaap is en blijft die karikatuur uit DGK. Geen breed platform voor een televisiecarrière die verder dan de marge reikt.
En dat snapt ie zelf niet.
Dat ja.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon gezien dat Jaap niet de capaciteiten bezit voor een eigen iets. Jaap is en blijft die karikatuur uit DGK. Geen breed platform voor een televisiecarrière die verder dan de marge reikt.
Hey Ririquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:44 schreef riri het volgende:
Wat een gezeur die Jaap.....als John echt wat in je zag had ie allang iets met je gedaan...
Het ergste is dat deze mensen van zichzelf denken dat ze sterren zijn
Talpa bestaat niet voor niets meer, was allemaal lucht.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:44 schreef hondjes het volgende:
Talpa liet die gasten alles doen, beloofde alles, en er kwam niets van terecht.
Als het progamma maar scoorde, dat was de hoofdreden.
Hoi Riri, das lang geledenquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:44 schreef riri het volgende:
Wat een gezeur die Jaap.....als John echt wat in je zag had ie allang iets met je gedaan...
Het ergste is dat deze mensen van zichzelf denken dat ze sterren zijn
een persoon met een heel hoog IQ , dat ie ook nog heeft maar door zijn overkomen redelijk arrogant en aso overkomtquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:44 schreef Deisyy het volgende:
Wie denkt Jaap eigenlijk wel dat hij is?
da's waar..... ze zijn gemanupileerd tot en met, maar je bent en blijft altijd zélf verantwoordelijk ...quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:44 schreef hondjes het volgende:
Talpa liet die gasten alles doen, beloofde alles, en er kwam niets van terecht.
Als het progamma maar scoorde, dat was de hoofdreden.
zijn toch al geruchten dat hij iets met radio of tv gaat doen voor Geenstijl tvquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:45 schreef NrTH het volgende:
Toch zou ik een talkshow als Jensen met Jaap best tof vinden denk ik.
wel, de zender bestaat niet meer.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Talpa bestaat niet voor niets meer, was allemaal lucht.
Jaap gelooft er nog in. Hij zegt net toch tegen Ruud (nadat ie zei dat ze hem elke keer hebben afgeserveerd), als dat écht zo is. . . Kortom, dat is nog niet doorgedrongen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vind het wel vreemd dat hij Talpa blijft verdedigen. Als ik het zo hoor hebben ze geen fuck voor hem gedaan. Ja de opdracht gegeven om alles zelf te doen, dat zou beter zijn. Face it Jaap, als Talpa/John de Mol iets in je zouden zien dan zouden ze wel wat meer voor je doen, middelen en mankracht beschikbaar stellen, interview-cursusje aanbieden. Ze hebben je gewoon laten zitten.
quote:
Dat dacht ik ook na het smsje van de moeder van die dansmariekequote:
hij schiet een beetje doorquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
een persoon met een heel hoog IQ , dat ie ook nog heeft maar door zijn overkomen redelijk arrogant en aso overkomt
tuurlijk, maar ze wilden bekendheid, en zagen daardoor niet in, dat ze in de wurggreep zaten.van Talpa.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:46 schreef FANN het volgende:
[..]
da's waar..... ze zijn gemanupileerd tot en met, maar je bent en blijft altijd zélf verantwoordelijk ...
maar sneu is het wel dat er zó met mensen wordt gespeeld
Als ruud hem even lekker gaat knuffelen komt het allemaal losquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:48 schreef FANN het volgende:
[..]
die jongen barst van de frustraties.......
Hij zit er helemaal doorheen na al die peptalk....quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:46 schreef blomst het volgende:
Huilt Jaap bijna?
Zouden ze hem dat verteld hebben? Ik denk van niet. Veel complimentjes heeft-ie wel gehad zegt-ie.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |