SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boundaries don't keep other people out; they fence you in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over de sneak peaks:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yep, helemaal mee eens. Als die moeder zelf nou op sterven lag is liegen misschien wel zo prettig, maar in dit geval is het netto-effect alleen maar negatief. Tenzij de schrijvers haar laten levenquote:Op zondag 3 mei 2009 19:04 schreef Greys het volgende:
Oh, toen ik deachter take care now zette in de post hierboven ging dat pas over de eerste 'take care now' in deze aflevering. Die was nog grappig. Maar die aan het einde was wel erg hartverscheurend
![]()
Ik snap de gedachtegang van Izzie wel en niet. Dat ze haar moeder niet ongerust(er) wil maken kan ik me iets bij voorstellen, heel veel zelfs. Maar stel dat ze dood gaat, dan komt haar moeder daar toch ook achter en dan is het toch nog veel erger voor haar dat ze haar kind niet terzijde kon staan?![]()
Ik ookquote:En MarkHij is echt de ideale wederhelft/schoonzoon aan het worden. Toch mis ik de brute botterik nog wel eens.
Begrijpelijk, maar wel hard egoïstisch tegenover je moeder.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik begreep het meer dat Izzie gewoon rustig wilde sterven? Zonder die hysterica aan haar bed?
Maar dan nog. Wat TNA zegt. Want ze houdt overduidelijk wel veel van haar moeder.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik begreep het meer dat Izzie gewoon rustig wilde sterven? Zonder die hysterica aan haar bed?
Toch denk ik dat ze het eerlijk had moeten zeggen en dat moeders dan vanzelf wel was gaan dimmen. Al dat niet met wat brute instructies van Baileyquote:Op zondag 3 mei 2009 19:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mjaaaaamjaaaa lastiglastig. Maarrrrrr ik snap het wel. Denk ik.
Die moeder leek me niet iemand tegen wie je even kunt zeggen "eej! Nu even tjillen op de achtergrond, ik lig hier dood te gaan!"
Eeeuh, Greysie? Wanneer zie ik je weer.... Je weet wel... Daar?
Ik ben zó benieuwd hoe het verder gaat met Cristina en Owen!quote:
Ja! morgen op tijd opstaan en downloaden en kijken! heb toch pas om 1 uur college! dus dat kan goedquote:
Ik vond dat juist heel stom. Lekker makkelijk jatwerk, dacht ik.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:05 schreef girlyli het volgende:
super mooie aflevering! ik moest echt een traantje wegvegen toen alex zijn vow deed! zo mooi omdat dat natuurlijk voor een deel de speech van dat meisje was!
SPOILER: over de promoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Atb is lief, groetjes Peri."
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:28 schreef Steve het volgende:
Spannende promo die tweede.SPOILER: over de promoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ach, eerst maar eens bijkomen van 5.22...En ik kan nu al stellen dat seizoen 5 voor mij alles heeft goedgemaakt wat ze in seizoen 3 en (met name) 4 hebben verziekt. Ik stond echt op 't punt om af te haken, maar ben zó blij dat ik het toch nog 'n kans heb gegeven!!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |