Scenario voor de volgende West Brom jailbreak.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:07 schreef Dos37 het volgende:
Degredatiestrijd Premier League:
Programma van WBA:
Tottenham (uit) 1
Wigan (thuis) 3
Liverpool (thuis) 0
Blackburn (uit) 3
Programma Middlesbrough:
Manchester United (thuis) 0
Newcastle (uit) 1
Aston Villa (thuis) 1
West Ham (uit) 0
Programma Newcastle:
Liverpool (uit) 0
Middlesbrough (thuis) 1
Fulham (thuis) 1
Aston Villa (uit) 0
Programma Hull:
Aston Villa (uit) 0
Stoke (thuis) 1
Bolton (uit) 0
Manchester United (thuis) 0
Programma Sunderland:
Everton (thuis) 0
Bolton (uit) 0
Portsmouth (uit) 0
Chelsea (thuis) 0
Nog wat om naar uit te kijken dit weekend?quote:Zaterdag
Middlesbrough v Man Utd 13:45
Chelsea v Fulham 16:00
Manchester City v Blackburn 16:00
Portsmouth v Arsenal 16:00
Stoke City v West Ham Utd 16:00
Tottenham v WBA 16:00
Wigan Athletic v Bolton 16:00
Zondag
Liverpool v Newcastle 14:30
Sunderland v Everton 17:00
Maandag
Aston Villa v Hull City 21:00
Het is meer dat Tevez wat rust krijgt lijkt me voor dinsdag.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:30 schreef Eric_Cantona het volgende:
Dat Macheda 'n kans krijgt en Tevez op de bank zit (nu warmlopend) zegt toch eigenlijk wel genoeg. Die jongen gaat vertrekken, kan haast niet anders.
Zou goed kunnen, maar United gaat natuurlijk ook nooit die optie op Tevez lichten.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het is meer dat Tevez wat rust krijgt lijkt me voor dinsdag.
Ik denk ook niet dat ze het weer aandurven om weer zo'n hoog bedrag neer te leggen voor een spits.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:57 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, maar United gaat natuurlijk ook nooit die optie op Tevez lichten.
Lyon laat hem voor 30 miljoen never nooit gaan.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:01 schreef zjroentje het volgende:
Voor dat geld zie ik ze eigenlijk liever Benzema halen.
Plus Neville.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:03 schreef zjroentje het volgende:
Nou, dan gooien we er nog 5 voor de moeite bij en dan kunnen ze in Lyon een vreugdedansje doen.
Typisch Chelsea, 4 managers in 4 jaar en altijd gewoon de beste spelers opstellen, ook al valt er niets te winnen zoals vandaag.quote:Cech, Bosingwa, Alex, Terry, A.Cole, Lampard, Mikel, Essien, Malouda, Drogba, Anelka
Schwarzer; Pantsil, Hughes, Hangeland, Konchesky; Dempsey, Murphy, Etuhu, Gera; Zamora, Nevland.
Ik tel 10 spelers bij Chelsea. Ze hebben dus veel vertrouwen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:27 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Typisch Chelsea, 4 managers in 4 jaar en altijd gewoon de beste spelers opstellen, ook al valt er niets te winnen zoals vandaag.
quote:Arsenal: Fabianski, Sagna, Song Billong, Djourou, Eboue, Walcott, Denilson, Ramsey, Arshavin, Bendtner, Vela. Subs: Mannone, Bischoff, Coquelin, Emmanuel-Thomas, Merida, Randall, Frimpong.
Frimpongquote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:54 schreef mcyodogg het volgende:
Moet je die opstelling van Arsenal toch zien
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |