abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68761258
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 09:20 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee dat was kinderlijke simpel. Verrast in negatieve zin. Bovendien is het een spin-off

Heb je de echte remake gezien met de gehandicapte Superman (Christopher Reeve) ??
Dat is dan natuurlijk weer persoonlijke smaak maar bedankt voor de tip.Die zal ik ook eens bekijken.
pi_68763220
Ex Drummer

Het verhaal van de film is niet diepgaand of geweldig te noemen maar de simpelheid van de karakters, het grove taalgebruik, de ruwheid hoe alles wordt gebracht. Ik vond het een geweldige film maar je moet absoluut wel van dit type films houden.
Cijfer: 8

He's just not that into you

Ik vond het een ontzettend langdradige en totaal niet interessante film. De karakters bleven maar om elkaar heen draaien en had het gevoel dat de makers een beetje teveel karakters in één film hebben willen proppen ipv een paar goed uit te diepen. Als vrouwen film zijnde deed het allemaal wat het moet doen maar ook absoluut niet meer dan dat. Om met je vriendin te kijken is ie misschien nog geschikt maar dan zou ik om jezelf een plezier te doen een fatsoenlijke komedie uitkiezen.
Cijfer: 4
pi_68764642
The Jacket (2005)

Een film waar ik in ging met zero voorkennis, dacht de 1e minuten dat het een soort van oorlogs film zou worden daarna werd het een soort van melo - drama achtig verhaal met uitstapjes naar de toekomst. Vond het wel een fris concept en, er werd naar mijn verbazing nog goed gespeeld ook door Adrien & Keira Knightley
Die Dr.Becker vond ik maar een griezelige lage stem hebben

Overigens voor degene die deze film ook hebben gezien, wat was de toevoegende rol van meneer James Bond ( daniel craig ) in dit hele verhaal ? Vond het wel tof dat hij bij het goede lijstje van top acteurs stond in deze film. Maar snapte zijn rol niet helemaal. Ook al deed hij het uitstekend!

8.0!
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  donderdag 7 mei 2009 @ 19:49:57 #204
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_68783402
Miracle at St. Anna
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_68791844
Man On The Moon
Geweldige biografische film over het leven van Andy Kauffman, 's werelds originele troll.
8/10
pi_68793264
Casablanca

Welverdiende klassieker-status voor deze film! 67 Jaar later nog steeds de blauwdruk voor romantische drama's! ''Louis, I think this is the beginning of a beautiful friendship.''

Humphry Bogart

9

Chinatown

De bekende neo-noir met een geweldige Nicholson en een nog betere John Huston. Heerlijk script natuurlijk, maar ik vond het richting einde allemaal iets te chaotisch worden.
Ik vond het trouwens een geweldige vondst dat je over Gittes (Nicholson) zijn tijd in Chinatown vrijwel niks te weten komt, terwijl het je wel een ongemakkelijk gevoel geeft.

7,9

Frost/Nixon

Deze episode in de Amerikaanse poltieke geschiedenis is natuurlijk al boeiend op zichzelf. Maar het zijn toch echt Sheen (en vooral) Langella die deze film zo goed maken! Prachtig acteerwerk wat vooral tot uiting komt in het laatste deel van het interview, kippenvel!

8,1
pi_68794186
17 again, heeft me positief verast. Was grappig om te zien.
Thomas Lennon

Geef het een 6.8
pi_68813362
Atonement
Wel een aardige film om een keer gezien te hebben

Imdb: 7,9
Mijn cijfer: 7,3
pi_68826899
The Prestige
Kwam ongeveer gelijktijdig uit (2006) met The Illusionist. Hoewel ik die tegen vond vallen vond ik The Prestige een goede film.

ImdB: 8,4
Mijn cijfer: 8

[ Bericht 1% gewijzigd door Butterfly91 op 08-05-2009 22:56:30 ]
pi_68827812
Street Fighter: The Legend of Chun-Li

Ik heb mij zeker niet verveeld.. maar de film had duidelijk een heel stuk beter gekund...
5,5/10 (een magere voldoende)
  zaterdag 9 mei 2009 @ 00:25:33 #211
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_68830589
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 23:38 schreef Maxerazzi het volgende:
Casablanca

[ afbeelding ]

Welverdiende klassieker-status voor deze film! 67 Jaar later nog steeds de blauwdruk voor romantische drama's! ''Louis, I think this is the beginning of a beautiful friendship.''

Humphry Bogart

9
We`ll always have Paris
pi_68833150
Jaws
Erg vermakelijk.
8/10
pi_68835540
Requiem for a Dream

Al vond ik het verhaal wel redelijk standaard, het was wel erg aandoenlijk om te zien hoe Sara (de moeder) afgleed van het lieve oude vrouwtje tot compleet gestoorde vrouwtje. Ook de droomscene's op de pier, de rare mannen waar Marion zich mee in laat, de heroïne arm van Harry en de vele technieken die gebruikt worden om alles in beeld te brengen waren voor mij toch wel de hoogtepunten van deze film.
Cijfer: 8
  zaterdag 9 mei 2009 @ 11:41:53 #214
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_68837730

Milk (2008)
Het waar gebeurde verhaal van Harvey Milk (Sean Penn), een gay-activist wie vocht voor homo-rechten in San Francisco eind jaren 70. De eerste Amerikaanse politicus die openlijk uit kwam voor zijn homo zijn.
Wat hem uiteindelijk fataal werd. Erg eigenlijk ook hoe bekrompen de hetero-politicus denkt. Eng, heel eng.

Sean Penn speelt de rol van Harvey met verve. Top. Terecht de Oscar voor Leading roll.

cijfer 8 / imdb 8.0
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_68854659
Star trek (2009)

geen star trek fan, (eerder starwars). maar heb mij zeker vermaakt met deze film, enkele dialogen waren mij iets te lang maar het geheel zat wel goed inelkaar.
7,5/10
pi_68854713
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 21:52 schreef mschol het volgende:
Star trek (2009)

geen star trek fan, (eerder starwars). maar heb mij zeker vermaakt met deze film, enkele dialogen waren mij iets te lang maar het geheel zat wel goed inelkaar.
7,5/10
86e in de imdb top 250
Star Trek fanbois zijn ff helemaal los gegaan hoor
  zaterdag 9 mei 2009 @ 21:59:40 #217
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_68854900
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 21:54 schreef Siniti het volgende:

[..]

86e in de imdb top 250
Vrij logisch, het is de eerste blockbuster van 2009 die aan de verwachtingen voldoet.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_68854912
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 21:54 schreef Siniti het volgende:

[..]

86e in de imdb top 250
Star Trek fanbois zijn ff helemaal los gegaan hoor
ach over een maandje ofzo is dat uitgekristalliseerd en heeft hij misschien nog een 7,5 of een 7 oid...
pi_68855105
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 22:00 schreef mschol het volgende:

[..]

ach over een maandje ofzo is dat uitgekristalliseerd en heeft hij misschien nog een 7,5 of een 7 oid...
Waarschijnlijk wel
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 21:59 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Vrij logisch, het is de eerste blockbuster van 2009 die aan de verwachtingen voldoet.
Moet hem zelf nog zien trouwens dus geen slecht woord over de film hoor
pi_68862988
The Departed
Net zo goed als het origineel, en leonardo dicaprio irriteerde me geeneens
9/10
  zondag 10 mei 2009 @ 02:52:50 #221
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_68863016
quote:
Op zondag 10 mei 2009 02:49 schreef Siniti het volgende:
The Departed
Net zo goed als het origineel, en leonardo dicaprio irriteerde me geeneens
9/10
een 9
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zondag 10 mei 2009 @ 03:04:48 #222
96356 cultheld
demagoog
pi_68863119
Okuribito, een 10 en tevens één van de allermooiste films die ik in mijn leven heb mogen bekijken.

Nou ben ik op filmgebied al heel wat gewend, maar deze film is in mijn optiek nu al een tijdloos meesterwerk te noemen. Niet geschikt voor cultuurbarbaren en emotioneel geblokkeerden, wel geschikt voor filmliefhebbers die gezegend zijn met een behoorlijk empathisch vermogen en een verfijnd gevoel voor kunst, want dat is, meer nog dan de thematiek, de onderscheidende factor van deze film.

Een film die zowel een lach als een traan bij me heeft losgeweekt, zonder ook maar een moment sentimentele pretenties te hebben gehad. Om die reden geef ik deze film dan ook de maximale score en die waardering krijgt een film vrijwel nooit van mij.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_68863182
quote:
Op zondag 10 mei 2009 02:52 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

een 9
Jawel, ik vond em erg goed. Vond jij hem kut dan?

Daarnaast zie ik nooit veel verschil tussen 8en en 9s
Net zo min zie ik niet veel verschil tussen 6en en 7s, 4en en 5en, 2en en 3en
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 16% gewijzigd door Siniti op 10-05-2009 03:22:31 ]
pi_68863693
quote:
Op zondag 10 mei 2009 03:04 schreef cultheld het volgende:
Okuribito, een 10 en tevens één van de allermooiste films die ik in mijn leven heb mogen bekijken.

Nou ben ik op filmgebied al heel wat gewend, maar deze film is in mijn optiek nu al een tijdloos meesterwerk te noemen. Niet geschikt voor cultuurbarbaren en emotioneel geblokkeerden, wel geschikt voor filmliefhebbers die gezegend zijn met een behoorlijk empathisch vermogen en een verfijnd gevoel voor kunst, want dat is, meer nog dan de thematiek, de onderscheidende factor van deze film.

Een film die zowel een lach als een traan bij me heeft losgeweekt, zonder ook maar een moment sentimentele pretenties te hebben gehad. Om die reden geef ik deze film dan ook de maximale score en die waardering krijgt een film vrijwel nooit van mij.
Dan ga ik die film vanmiddag bekijken, ben benieuwd of ik die mening met je kan delen
pi_68863696
quote:
Op zondag 10 mei 2009 04:46 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Dan ga ik die film vanmiddag bekijken, ben benieuwd of ik die mening met je kan delen
Ik kon hem downloaden met 950-1000 kb/s vannacht Heeft 38 minuten geduurd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')