abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68445271

A Fistful Of Dollars
Eerste van de dollartrilogie, kan duidelijk zien dat er nog veel dingen bijgeschaafd moeten worden maar het blijft een briljante western.
9/10

For A Few Dollars More
Tweede van de dollartrilogie, vind hem al net iets beter dan de eerste. En je hebt natuurlijk Van Cleef die Clint's tegenspeler is
9/10

En voor de goede orde dan ook maar

The Good, The Bad & The Ugly
Het derde deel en ook meteen verreweg de beste. Mooiste soundtrack, beste verhaal en dan heb je naast Clint en Van Cleef ook nog Eli Wallach die een performance geeft die hem zijn leven lang al achtervolgt
10/10

Weet je wat, ik doe dees er ook nog bij

Unforgiven
Volgens mij heb ik em zelfs al eerder gereviewd, maar dit is dus Clint's laatste western en hij is net als 3 voorgaande in deze post briljant. Volgens mij was de film opzettelijk zo gemaakt dat het de laatste western van Clint moest symboliseren, niemand in de hele film is bijv goed of slecht.
9/10

En om er een helemaal complete post van te maken, nu de beste western aller tijden, in mijn luttele opinie

Once Upon A Time In The West
Valt voor mij niet veel meer over te zeggen, alles klopt gewoon. Van de karakters naar het verhaal naar het acteerwerk naar de cinematography en vooral de muziek. Voor mij het beste werk van Sergio Leone.
11/10

[ Bericht 4% gewijzigd door Siniti op 28-04-2009 00:31:29 ]
pi_68445432
Saving Private Ryan op youtube kijken???
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_68445571
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 00:25 schreef HostiMeister het volgende:
Sowieso films op youtube kijken
pi_68447053
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 00:20 schreef Siniti het volgende:
[ afbeelding ]
A Fistful Of Dollars
Eerste van de dollartrilogie, kan duidelijk zien dat er nog veel dingen bijgeschaafd moeten worden maar het blijft een briljante western.
9/10

[ afbeelding ]
For A Few Dollars More
Tweede van de dollartrilogie, vind hem al net iets beter dan de eerste. En je hebt natuurlijk Van Cleef die Clint's tegenspeler is
9/10

En voor de goede orde dan ook maar
[ afbeelding ]
The Good, The Bad & The Ugly
Het derde deel en ook meteen verreweg de beste. Mooiste soundtrack, beste verhaal en dan heb je naast Clint en Van Cleef ook nog Eli Wallach die een performance geeft die hem zijn leven lang al achtervolgt
10/10

Weet je wat, ik doe dees er ook nog bij
[ afbeelding ]
Unforgiven
Volgens mij heb ik em zelfs al eerder gereviewd, maar dit is dus Clint's laatste western en hij is net als 3 voorgaande in deze post briljant. Volgens mij was de film opzettelijk zo gemaakt dat het de laatste western van Clint moest symboliseren, niemand in de hele film is bijv goed of slecht.
9/10

En om er een helemaal complete post van te maken, nu de beste western aller tijden, in mijn luttele opinie
[ afbeelding ]
Once Upon A Time In The West
Valt voor mij niet veel meer over te zeggen, alles klopt gewoon. Van de karakters naar het verhaal naar het acteerwerk naar de cinematography en vooral de muziek. Voor mij het beste werk van Sergio Leone.
11/10

En dan te bedenken dat ik nog geen enkele van deze films heb gezien. Er staat mij dus nog wat te wachten
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_68447060
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 01:56 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

En dan te bedenken dat ik nog geen enkele van deze films heb gezien. Er staat mij dus nog wat te wachten
Een heleboel zelfs, helemaal als je westerns tof vind
  dinsdag 28 april 2009 @ 08:16:20 #56
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_68448728
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 00:25 schreef HostiMeister het volgende:
Gewoon zoeken op Saving Private Ryan, en dan de eerste afspeellijst volgens mij..
http://www.youtube.com/view_play_list?p=4B799BFFBED1239F&search_query=saving+private+ryan
pi_68448787
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 08:16 schreef drummerdude het volgende:

[..]

Gewoon zoeken op Saving Private Ryan, en dan de eerste afspeellijst volgens mij..
http://www.youtube.com/view_play_list?p=4B799BFFBED1239F&search_query=saving+private+ryan
Nog best redelijke kwaliteit op het HQ standje (verre van dvd, maar volgens mij wel kijkbaar).
  dinsdag 28 april 2009 @ 10:01:18 #58
242776 komopzeg
Agatochwegjoh
pi_68450690
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 01:56 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Gelukkig heb je The Flinstones al wel bekeken! Ieder zijn smaak...
pi_68451771
The International Tom Tykwer, 2009
Zeer middelmatige aktiethriller van Tom Tykwer, had persoonlijk van deze regisseur wel wat meer verwacht. Dat middelmatige gaat eigenlijk voor alle aspecten op. Het verhaal is vrij mager en de dikke aktiescène tegen het einde van de film vond ik niet echt in het geheel passen (was trouwens wel een van de hoogtepunten uit de film). Visueel had ik ook meer van de film verwacht, mede vanwege de eerdere films van Tykwer. Net leuk genoeg om een keertje te zien.6.5
pi_68459252
American History X, vette film
pi_68460291
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 10:01 schreef komopzeg het volgende:

[..]

Gelukkig heb je The Flinstones al wel bekeken! Ieder zijn smaak...
Niet fokken de flintstones! Dat zijn helden!
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
  dinsdag 28 april 2009 @ 14:39:24 #62
242776 komopzeg
Agatochwegjoh
pi_68460459
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 14:34 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Niet fokken de flintstones! Dat zijn helden!
Ik moet echt grof geld toe krijgen om jouw recente filmlijstje uit te willen zitten...
pi_68460560
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 14:39 schreef komopzeg het volgende:

[..]

Ik moet echt grof geld toe krijgen om jouw recente filmlijstje uit te willen zitten...
Ik neem aan dat de enige film die enigsinds aan jouw smaak bevalt True Romance zal zijn? ( die ik ben gaan zien op aanraden van snuggle )

Overigens is er met de films die ik de laatste tijd heb gezien niks mis. Ze mogen dan misschien wat weinig om het lijf hebben en vrij dun qua verhaal. Niet oscar waardig enzo, maar een glimlach kan er vaak nog wel van af
  dinsdag 28 april 2009 @ 15:03:45 #64
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_68461399
Een glimlach kan er bij mij ook af als ik naar GTST kijk.
Maar ook daarvoor ga ik niet achter de TV zitten. Al is dat zelfs nog maar een half uurtje.

Maar zoals gezegd: ieder zijn smaak.
  dinsdag 28 april 2009 @ 15:08:27 #65
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_68461567
Net Into the Blue en Fools Gold gezien, superfilms
Heeft iemand soortgelijke films?
  dinsdag 28 april 2009 @ 18:15:57 #66
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_68468504
Gisteren The graduate en Withnail and I gezien vandaag apocalypse now.. geen enkele film heeft me teleurgesteld

The graduate heerlijke klassieker met thema's over opgroeien, de maatschappij en uiteraard "mrs robinson are you tryin'to seduce me ? "

Withnail & I echte britse film, over het voorbijgaan van de jaren 60. Grappig en soms op het randje van smerig

Apocalypse now heerlijke oorlogsfilm.. het lijkt neit Vietnam het IS idd vietnam in die film.. superrollen van Sheen,Brando en Hopper
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
  dinsdag 28 april 2009 @ 18:31:06 #67
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_68469009
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 00:30 schreef Siniti het volgende:

[..]

Sowieso films op youtube kijken
Dat dus
pi_68469829

[ Bericht 57% gewijzigd door BartK. op 28-04-2009 18:54:34 ]
Honey, I'm gonna snowball Jackson. - Johnny Cash
  dinsdag 28 april 2009 @ 21:47:01 #69
22273 Dizer
Save the beard!
pi_68477316

Ik heb hem net gezien, kom net uit de bios. Een waardige opvolger/prequel. Was af en toe een beetje langdradig, maar een echte fan zoals ik heeft daar natuurlijk geen moeite mee en is dat alleen maar een pre omdat je meer kan zien!!!

Weet niet of ie helemaal aanlsuit bij de strip maar erg goed gedaan!!! Gambit was geweldig
Hugh Jackman was ontzettend goed en de actie, humor en de sf's waren gewoon super!!! Heerlijk om een film te zien met in de hoofdrol Wolverine.

9/10

[ Bericht 5% gewijzigd door Dizer op 28-04-2009 22:08:28 ]
Friends don't let friends remain beardless...
pi_68477986
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 21:47 schreef Dizer het volgende:
[ afbeelding ]

Ik heb hem net gezien, kom net uit de bios. Een waardige opvolger/prequel. Was af en toe een beetje langdradig, maar een echte fan zoals ik heeft daar natuurlijk geen moeite mee en is dat alleen maar een pre omdat je meer kan zien!!!

Weet niet of ie helemaal aanlsuit bij de strip maar erg goed gedaan!!! Gambit was geweldig
Hugh Jackman was ontzettend goed en de actie, humor en de sf's waren gewoon super!!! Heerlijk om een film te zien met in de hoofdrol Wolverine.

9/10
ik kan gelukkig uit de beschrijving halen om welke film het gaat, maar je plaatje is dood
  dinsdag 28 april 2009 @ 22:10:29 #71
22273 Dizer
Save the beard!
pi_68478301
Fixed
Friends don't let friends remain beardless...
  dinsdag 28 april 2009 @ 23:45:50 #72
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_68482387
Sunrise: A Song Of Two Humans
Toen ik `m een hele tijd geleden voor het eerst op dvd zag was ik al helemaal perplex. Wat een geweldige film.
Nu deed zich de éénmalige kans voor om `m op het grote scherm te zien. Dat kon ik natuurlijk niet aan me voorbij laten gaan en dus was het vandaag zover: Murnau`s meesterwerk in volle glorie te aanschouwen op het grote doek.
Vergezeld door een nieuwe, zelf ontworpen en live gespeelde score van Kevin Toma was het in een uitverkochte zaal genieten geblazen. De film komt zoveel beter tot z`n recht op zo`n groot scherm. Perfect. De nieuwe score pastte ook erg goed bij de film, die zelf uiteraard nog steeds even goed was.
Een zeer geslaagde avond dus, een unieke film ervaring met één van de beste, mooiste en meest invloedrijke films aller tijden.

IMDB Cijfer: 8,3/10
Mijn Cijfer: 9,5/10
  woensdag 29 april 2009 @ 08:17:11 #73
242776 komopzeg
Agatochwegjoh
pi_68486648
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 23:45 schreef Timo20 het volgende:
Sunrise: A Song Of Two Humans
Toen ik `m een hele tijd geleden voor het eerst op dvd zag was ik al helemaal perplex. Wat een geweldige film.
Nu deed zich de éénmalige kans voor om `m op het grote scherm te zien. Dat kon ik natuurlijk niet aan me voorbij laten gaan en dus was het vandaag zover: Murnau`s meesterwerk in volle glorie te aanschouwen op het grote doek.
Vergezeld door een nieuwe, zelf ontworpen en live gespeelde score van Kevin Toma was het in een uitverkochte zaal genieten geblazen. De film komt zoveel beter tot z`n recht op zo`n groot scherm. Perfect. De nieuwe score pastte ook erg goed bij de film, die zelf uiteraard nog steeds even goed was.
Een zeer geslaagde avond dus, een unieke film ervaring met één van de beste, mooiste en meest invloedrijke films aller tijden.

IMDB Cijfer: 8,3/10
Mijn Cijfer: 9,5/10
Zet er even bij dat het een film is uit 1927. Schrikt een serie fokkers af..
pi_68487404
X-Men Origins: Wolverine
Laat ik voorop stellen: ik was als kind een grote fan van X-Men. Zowel de comics als de cartoon. De eerste X-Men film beschouw ik als redelijk geslaagd en X-Men 2 vind ik gewoon echt goed. X-Men 3 daarentegen vind ik een drama, de franchise vervalt ineens in een dubieus niveau. Het is veilig om te stellen dat er na X2 geen fatsoenlijke X-men film meer gemaakt is.

Want ook Wolverine rammelt aan alle kanten. Een korte opsomming: dialogen van hooguit 3 zinnen, actiescenes van hooguit 2 minuten (en dan ook nog eens slecht geregisseerd), karakters met de diepgang van een knikkerpotje en een "verhaal" dat - los van dat het nergens over lijkt te gaan - TE veel concessies doet ten opzichte van het origineel. Ik heb weinig goeds aan Wolverine kunnen ontdekken; op dit moment komt er zo 1-2-3 niet eens iets in me op.

Gewoon links laten liggen (werd getrakteerd op een uitje, anders was ik niet eens gegaan. Alleen die trailers al.... ).
pi_68508030
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 01:56 schreef Siniti het volgende:

[..]

Een heleboel zelfs, helemaal als je westerns tof vind
Goed bezig.

Naast deze klassiekers natuurlijk Django, Companeros, Run man run, The big gundown, The great silence, Death rides a horse, Face to face en Sabata kijken.
pi_68508197
quote:
Op woensdag 29 april 2009 19:17 schreef El_Manco het volgende:

[..]

Goed bezig.

Naast deze klassiekers natuurlijk Django, Companeros, Run man run, The big gundown, The great silence, Death rides a horse, Face to face en Sabata kijken.
Ken ik allemaal nog niet
Ff in een wordbestandje zettem
  woensdag 29 april 2009 @ 20:16:56 #77
92823 RuneRose
Tony, de zieke pony!
pi_68509780
Django.

De Budd Boetticher/Randolph Scott westerns zijn ook supervet. Kijk in het bijzonder The Tall T en Ride Lonesome.
pi_68509958
Ook aan het lijstje toegevoegd
pi_68510755
quote:
Op woensdag 29 april 2009 19:23 schreef Siniti het volgende:

[..]

Ken ik allemaal nog niet
Ff in een wordbestandje zettem
Idem

Gister Mars attacks gezien, opzich wel grappig maar meer ook niet. Nicholson vond ik goed als president en Las Vegas Real Estate Agent, de humor was wel oke, maar met een budget van 100 miljoen had er zeker wat meer in kunnen zitten. Het verhaal vond ik vrij zwak en de karakters slecht uitgewerkt.
Children of the night. What music they make.
pi_68510791
quote:
Op woensdag 29 april 2009 19:23 schreef Siniti het volgende:

[..]

Ken ik allemaal nog niet

Ik dacht dat je van Westerns hield...
pi_68512626
quote:
Op woensdag 29 april 2009 20:44 schreef El_Manco het volgende:

[..]

Ik dacht dat je van Westerns hield...
Jawel, maar ben pas een jaar ofzo bezig om echt films te kijken, daarvoor keek ik maar wat op tv was enzo
pi_68513948
quote:
Op woensdag 29 april 2009 21:36 schreef Siniti het volgende:

[..]

Jawel, maar ben pas een jaar ofzo bezig om echt films te kijken, daarvoor keek ik maar wat op tv was enzo
Idem, alleen ben ik nog maar een paar maanden bezig om films te kijken.
Children of the night. What music they make.
  woensdag 29 april 2009 @ 22:40:39 #83
41006 Flitspaal
De achtervolger
pi_68514793
Son Cellat (2008)

Een officier van justitie wordt opgepakt wegens moord op een militair tijdens het opplakken van pamfletten.
Hij verlinkt de echte dader niet, dus mag de cel in. In de cel zitten zo'n 15 man met duidelijke pikorde. De analfabete gebochelde is het pispaaltje, maar hij sluit er vriendschap mee.
In de cel naast hun zitten de politieke gevangenen te wachten op hun executie.

Mooie uitwerking van hoe pijnlijk het kan zijn om voor jezelf op te komen en hoe pijnlijk het kan zijn om niet voor jezelf op te komen.

8,4!
pi_68519104
Das Millionenspiel (1970)

Deze tv-film werd in 1970 voor het eerst uitgezonden en lag daarna 30 jaar lang te verstoffen wegens copyrightproblemen. Het interessante is dat je nu kunt zien dat men toen blijkbaar een vooruitziende blik had wat betreft het hele concept van steeds maar grenzen doorbrekende reality tv zoals we dat nu kennen.

De film volgt de laatste uitzending van de 15e editie van Das Millionenspiel, een gezellige Duitse tv show, met een gezellige presentator, gezellige muzikale intermezzo's, een showballet en maffe reclameonderbrekingen voor de hoofdsponsor. Het bijbehorende gezellige(?) spel is redelijk eenvoudig: de kandidaat moet een week lang in de buitenwereld op de vlucht voor een groep van drie jagers die met scherp op hem schieten. Als hij overleeft wint hij een miljoen mark, zo niet, dan krijgen de jagers een beloning. Dit alles onder toeziend oog van de camera natuurlijk. De presentator helpt beide partijen om beurten en ook het publiek wordt aangespoord om vooral actief mee te helpen als het spel in de buurt komt (want dan krijg je in de studio een bosje bloemen en mag je de groeten doen aan de kleinkinderen).

Wat alle deelnemers van de show precies drijft om mee te doen komen we niet te weten, maar blijkbaar speelt het zich af in een maatschappij waarin het merendeel van de mensen het doodnormaal vindt dat er in allerlei programma's zo met mensenlevens wordt gespeeld, zelfs live tussen het studiopubliek. Zouden wij ook ooit die kant op gaan? Erg interessant.
Het schijnt trouwens dat er bij de eerste uitzending mensen waren die dachten dat het een echt programma was en een brief naar de tv stuurden om zich aan te melden als kandidaat of mensenjager.

cijfer: 7.5 /IMDB: 8.2
  donderdag 30 april 2009 @ 08:32:16 #85
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_68521153
quote:

[..]

Ik heb in het vorige topic Once upon a time ook nog bejubelt, dus die zou ik als eerste kijken
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_68521693
quote:

[..]

Veel plezier alvast in het verkennen van het genre...als je meer titels moet hebben zeg je het maar.
pi_68521807
Hellboy 2
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
  donderdag 30 april 2009 @ 09:47:26 #88
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68521810
Deliverance (1972) en Straw Dogs (1971) gezien.
Deliverance had ik al eens eerder gezien. De scène met de creepy banjojongen is geniaal. Verder gebeurde er niet zoveel als ik dacht / hoopte dat zou gebeuren...
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 30 april 2009 @ 17:24:23 #89
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_68533942
quote:
Op woensdag 29 april 2009 08:17 schreef komopzeg het volgende:

[..]

Zet er even bij dat het een film is uit 1927. Schrikt een serie fokkers af..
Die mensen zijn niets gewend
  donderdag 30 april 2009 @ 17:50:31 #90
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_68534526
brick -> goed verhaal, beetje noir achtig goede film een 7.5
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_68536664
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 21:43 schreef DeHovenier het volgende:
The Uninvited
Matige 'horror' met een kleine twist op 't eind.
Ik vond dit wel een goede film Mooie meisjes ook
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
  donderdag 30 april 2009 @ 22:10:37 #92
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_68541672
Une femme mariée, fragments d’un film tourné en 1964 en noir et blanc
De overbrugging tussen 2 verschillende stijlen, 2 verschillende soorten films van Godard: Band à Part (een meer mainstream film, voor zover dat bij Godard mogelijk is) en Alphaville (het begin van een stijl waarin steeds meer en vaker wordt afgeweken van de normale film conventies). Une Femme Mariée is dan ook duidelijk een mix tussen beide stijlen, een mix die goed werkt.

Godard mixt alles door elkaar: widescreen shots en close-ups, lang aanhoudende scenes zonder cuts en snelle montage, scenes met prachtige muziek en stukken waarin geluid compleet afwezig is. Het werkt buiten gewoon goed en verfrissend. Daarnaast staat die mix ook symbool voor de het "gevecht" waarin onze hoofdpersoon Charlotte zich bevindt: moet ze trouw blijven aan haar echtgenoot in een redelijk bloedeloze relatie of gaat ze voor de spanning van een nieuwe relatie?
Dat maakt de film tot een prachtige karakterstudie die je ook stof tot nadenken geeft.

Een prachtig stuk film op een keerpunt in Godard`s oeuvre.
Een prachtige ode aan het leven en aan de kracht en schoonheid van de vrouw.

IMDB Cijfer: 7,2/10
Mijn Cijfer: 8,8/10

[ Bericht 0% gewijzigd door Timo20 op 30-04-2009 22:19:15 ]
  donderdag 30 april 2009 @ 22:40:08 #93
64792 Mryc
play me one more song
pi_68542749
De laatste vier dagen:

- Sophie Scholl
- Oorlogswinter
- Un long dimanche de fiançailles
- He's Just Not That Into You
- The Reader
  donderdag 30 april 2009 @ 22:44:34 #94
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_68542944
Vandaag heb ik gekeken naar

Film was zo goed

en Far Cry
Die was ruk
  donderdag 30 april 2009 @ 23:06:56 #95
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_68543777
quote:
Op donderdag 30 april 2009 22:40 schreef Mryc het volgende:
De laatste vier dagen:

- Sophie Scholl
- Oorlogswinter
- Un long dimanche de fiançailles
- He's Just Not That Into You
- The Reader
En wat vond je van ze?
  donderdag 30 april 2009 @ 23:38:54 #96
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_68544897
Miller's crossing goede gangsterfilm met zwarte humor een 8
pi_68547719
vandaag 2 gekeken:

17 again:
leuke, maar middelmatige komedie..
6,7/10

X-men Origins: Wolverine
leuke actie film met lekker veel spectakel en een lekker tempo.
kon em echter niet echt voor de X-men films plaatsen.. daar was hij te "anders" voor...
7,1/10
pi_68548982
On The Waterfront
Erg goede film.
9/10

X-Men
Potentieel heel goed, maar echt ver onder de maat. Kutdialogen samen met een kutverhaal en kutacteerwerk, maar toch nog enigszins entertaining
6/10
  vrijdag 1 mei 2009 @ 05:51:27 #99
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_68549282
Traitor

Hoewel in een vrij luchtig actiefilm jasje gestoken, vind ik dat de film toch vrij goede plot-twists heeft en de innerlijke strijd bij Cheadle vind ik prima neergezet!
  vrijdag 1 mei 2009 @ 09:59:05 #100
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68550962
Gisteren Oorlogswinter. Heb jaren geleden het boek gelezen, maar ik kon me er totaal niks meer van herinneren. Best een leuk filmpje en de jonge acteur, Martijn Lakemeier, was echt goed en overtuigend. Daar gaan we nog meer van horen .

IMDB: 7,6
Mijn cijfer: 7,2
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')