Sowieso films op youtube kijkenquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:25 schreef HostiMeister het volgende:
Saving Private Ryan op youtube kijken???
En dan te bedenken dat ik nog geen enkele van deze films heb gezien. Er staat mij dus nog wat te wachtenquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:20 schreef Siniti het volgende:
[ afbeelding ]
A Fistful Of Dollars
Eerste van de dollartrilogie, kan duidelijk zien dat er nog veel dingen bijgeschaafd moeten worden maar het blijft een briljante western.
9/10
[ afbeelding ]
For A Few Dollars More
Tweede van de dollartrilogie, vind hem al net iets beter dan de eerste. En je hebt natuurlijk Van Cleef die Clint's tegenspeler is
9/10
En voor de goede orde dan ook maar
[ afbeelding ]
The Good, The Bad & The Ugly
Het derde deel en ook meteen verreweg de beste. Mooiste soundtrack, beste verhaal en dan heb je naast Clint en Van Cleef ook nog Eli Wallach die een performance geeft die hem zijn leven lang al achtervolgt![]()
10/10
Weet je wat, ik doe dees er ook nog bij
[ afbeelding ]
Unforgiven
Volgens mij heb ik em zelfs al eerder gereviewd, maar dit is dus Clint's laatste western en hij is net als 3 voorgaande in deze post briljant. Volgens mij was de film opzettelijk zo gemaakt dat het de laatste western van Clint moest symboliseren, niemand in de hele film is bijv goed of slecht.
9/10
En om er een helemaal complete post van te maken, nu de beste western aller tijden, in mijn luttele opinie
[ afbeelding ]
Once Upon A Time In The West
Valt voor mij niet veel meer over te zeggen, alles klopt gewoon. Van de karakters naar het verhaal naar het acteerwerk naar de cinematography en vooral de muziek. Voor mij het beste werk van Sergio Leone.
11/10
Een heleboel zelfs, helemaal als je westerns tof vindquote:Op dinsdag 28 april 2009 01:56 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik nog geen enkele van deze films heb gezien. Er staat mij dus nog wat te wachten
Gewoon zoeken op Saving Private Ryan, en dan de eerste afspeellijst volgens mij..quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:25 schreef HostiMeister het volgende:
Saving Private Ryan op youtube kijken???
Nog best redelijke kwaliteit op het HQ standje (verre van dvd, maar volgens mij wel kijkbaar).quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:16 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Gewoon zoeken op Saving Private Ryan, en dan de eerste afspeellijst volgens mij..
http://www.youtube.com/view_play_list?p=4B799BFFBED1239F&search_query=saving+private+ryan
Gelukkig heb je The Flinstones al wel bekeken! Ieder zijn smaak...quote:Op dinsdag 28 april 2009 01:56 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik nog geen enkele van deze films heb gezien. Er staat mij dus nog wat te wachten
Niet fokken de flintstones! Dat zijn helden!quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:01 schreef komopzeg het volgende:
[..]
Gelukkig heb je The Flinstones al wel bekeken! Ieder zijn smaak...
Ik moet echt grof geld toe krijgen om jouw recente filmlijstje uit te willen zitten...quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:34 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Niet fokken de flintstones! Dat zijn helden!
Ik neem aan dat de enige film die enigsinds aan jouw smaak bevalt True Romance zal zijn? ( die ik ben gaan zien op aanraden van snuggle )quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:39 schreef komopzeg het volgende:
[..]
Ik moet echt grof geld toe krijgen om jouw recente filmlijstje uit te willen zitten...
Dat dusquote:
ik kan gelukkig uit de beschrijving halen om welke film het gaat, maar je plaatje is doodquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:47 schreef Dizer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb hem net gezien, kom net uit de bios. Een waardige opvolger/prequel. Was af en toe een beetje langdradig, maar een echte fan zoals ik heeft daar natuurlijk geen moeite mee en is dat alleen maar een pre omdat je meer kan zien!!!
Weet niet of ie helemaal aanlsuit bij de strip maar erg goed gedaan!!! Gambit was geweldig
Hugh Jackman was ontzettend goed en de actie, humor en de sf's waren gewoon super!!! Heerlijk om een film te zien met in de hoofdrol Wolverine.
9/10
Zet er even bij dat het een film is uit 1927. Schrikt een serie fokkers af..quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:45 schreef Timo20 het volgende:
Sunrise: A Song Of Two Humans
Toen ik `m een hele tijd geleden voor het eerst op dvd zag was ik al helemaal perplex. Wat een geweldige film.
Nu deed zich de éénmalige kans voor om `m op het grote scherm te zien. Dat kon ik natuurlijk niet aan me voorbij laten gaan en dus was het vandaag zover: Murnau`s meesterwerk in volle glorie te aanschouwen op het grote doek.
Vergezeld door een nieuwe, zelf ontworpen en live gespeelde score van Kevin Toma was het in een uitverkochte zaal genieten geblazen. De film komt zoveel beter tot z`n recht op zo`n groot scherm. Perfect. De nieuwe score pastte ook erg goed bij de film, die zelf uiteraard nog steeds even goed was.
Een zeer geslaagde avond dus, een unieke film ervaring met één van de beste, mooiste en meest invloedrijke films aller tijden.
IMDB Cijfer: 8,3/10
Mijn Cijfer: 9,5/10
Goed bezig.quote:Op dinsdag 28 april 2009 01:56 schreef Siniti het volgende:
[..]
Een heleboel zelfs, helemaal als je westerns tof vind
Ken ik allemaal nog nietquote:Op woensdag 29 april 2009 19:17 schreef El_Manco het volgende:
[..]
Goed bezig.
Naast deze klassiekers natuurlijk Django, Companeros, Run man run, The big gundown, The great silence, Death rides a horse, Face to face en Sabata kijken.
Idemquote:Op woensdag 29 april 2009 19:23 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ken ik allemaal nog niet
Ff in een wordbestandje zettem
Jawel, maar ben pas een jaar ofzo bezig om echt films te kijken, daarvoor keek ik maar wat op tv was enzoquote:Op woensdag 29 april 2009 20:44 schreef El_Manco het volgende:
[..]
Ik dacht dat je van Westerns hield...
Idem, alleen ben ik nog maar een paar maanden bezig om films te kijken.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:36 schreef Siniti het volgende:
[..]
Jawel, maar ben pas een jaar ofzo bezig om echt films te kijken, daarvoor keek ik maar wat op tv was enzo
Ik heb in het vorige topic Once upon a time ook nog bejubelt, dus die zou ik als eerste kijkenquote:Op woensdag 29 april 2009 21:36 schreef Siniti het volgende:
[..]
Jawel, maar ben pas een jaar ofzo bezig om echt films te kijken, daarvoor keek ik maar wat op tv was enzo
Veel plezier alvast in het verkennen van het genre...als je meer titels moet hebben zeg je het maar.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:36 schreef Siniti het volgende:
[..]
Die mensen zijn niets gewendquote:Op woensdag 29 april 2009 08:17 schreef komopzeg het volgende:
[..]
Zet er even bij dat het een film is uit 1927. Schrikt een serie fokkers af..
Ik vond dit wel een goede filmquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:43 schreef DeHovenier het volgende:
The Uninvited
Matige 'horror' met een kleine twist op 't eind.
En wat vond je van ze?quote:Op donderdag 30 april 2009 22:40 schreef Mryc het volgende:
De laatste vier dagen:
- Sophie Scholl
- Oorlogswinter
- Un long dimanche de fiançailles
- He's Just Not That Into You
- The Reader
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |