quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:09 schreef star_gazer het volgende:
Vreselijke tent inderdaad. Het wemelt daar van de wannabe-cosmopolitan-bimbo's.
quote:
Tjek mij blij zijn met die drukwerkwaardecheque.quote:
Ik denk dat je dan eerder naar zo'n metal-tent moet.quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:10 schreef CasB het volgende:
Ik ben er 1 keer geweest.Als je een avond wil lachen om mensen dan moet je daar zeker naar toe gaan.
Komen daar dan mensenquote:Op zaterdag 25 april 2009 14:13 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan eerder naar zo'n metal-tent moet.
En draagt metal shirts. Maar TS heeft wel een gruwelijk lekkere vriendin zeg.quote:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:13 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan eerder naar zo'n metal-tent moet.
't zit je hoog he?quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:27 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Nee, dar komen mensen om muziek te luisteren, MENSEN ja, en geen wandelende anabole bommetjes.
Inderdaad dat dan weer welquote:Op zaterdag 25 april 2009 14:15 schreef star_gazer het volgende:
[..]
En draagt metal shirts. Maar TS heeft wel een gruwelijk lekkere vriendin zeg.
TS moet wel een systeembeheerder zijn.quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:37 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Inderdaad dat dan weer wel![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:39 schreef Pritt het volgende:
[..]
TS moet wel een systeembeheerder zijn.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:27 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Nee, daar komen mensen om muziek te luisteren, MENSEN ja, en geen wandelende anabole bommetjes.
Je blote 3,14159265?quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:46 schreef muay-toy het volgende:
Hik hik hik! Ik liep daar binnen eens in mijn blote pi.
En dan zelf ook nog eens geen fobo hebben. Triest inderdaad.quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:48 schreef Ritmo het volgende:
Wel triest om foto's uit een FB te plaatsen hier.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:46 schreef muay-toy het volgende:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:48 schreef Ritmo het volgende:
[..]![]()
![]()
Ok, topic kan dicht. TS is een metal-aap en heeft geen enkel recht om over andere mensen te klagen.
quote:
OMG dat jullie dat niet kunnen raden n00bs!!quote:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:57 schreef muay-toy het volgende:
[..]
[..]
OMG dat jullie dat niet kunnen raden n00bs!!![]()
![]()
![]()
Als ik kijk naar je fobo, jepquote:Op zaterdag 25 april 2009 15:02 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
En je verwacht dat ik hier serieus op in zou gaan?
Post-icon?quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:46 schreef muay-toy het volgende:
zoiets verwachte ik van jou al jaquote:
Uh nee. Maar een voetballer van FC Lutjebroek gaat toch ook niet roepen dat ze bij Barcelona niet kunnen voetballen? Nu ben ik ook geen Baja-fan maar je hebt geen recht van spreken.quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:56 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Sorry, heb ik je op je teentjes getrapt?
quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:07 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Uh nee. Maar een voetballer van FC Lutjebroek gaat toch ook niet roepen dat ze bij Barcelona niet kunnen voetballen? Nu ben ik ook geen Baja-fan maar je hebt geen recht van spreken.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:07 schreef muay-toy het volgende:
[..]
zoiets verwachte ik van jou al ja![]()
![]()
luister jonge, dit hele topic is een falert
quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:13 schreef muay-toy het volgende:
Eigenlijk moet de klacht van TS zijn in dit topic
Klacht: Als ik naar Baja ga pas ik er niet tussen omdat alle gasten er knap zijn een lekker lichaam hebben.
quote:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:11 schreef Maikuuul het volgende:
Wat een topicprachtig.
Zolang ze niet tegen je praten / vervelend tegen je doen is er toch niks aan de hand TS ?
quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:20 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Hahahahaha, dat ene mokkel op de achtergrond was me nog niet eens opgevallen!!
Tjah dat moeten die mensen zelf weten als ze met velen het bed delen als ze daar blij van worden moeten ze dat vooral doen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:23 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Nee, dat zou er nog eens bij moeten komen ook.
Kijk mensen die naar een sportschool gaan is zoiezo niks mis, m,n vriendin doet ,t ook.
Maar gewoon die Baja, en dat happy happy joy joy NEUKUUUUH sfeertje daar, daar krijg ik zo,n jeuk van altijd.
Welke theorie? Hij heeft gelijk.quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:19 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
En dit bewijst m,n theorie maar weer eens.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:25 schreef Oksel het volgende:
[..]![]()
Ik dacht je kind! Denk trouwens dat het een jochie is.
zoiezoquote:Op zaterdag 25 april 2009 15:23 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Kijk mensen die naar een sportschool gaan is zoiezo niks mis, m,n vriendin doet ,t ook.
Maar gewoon die Baja, en dat happy happy joy joy NEUKUUUUH sfeertje daar, daar krijg ik zo,n jeuk van altijd.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:02 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er gezellig uit.
Ziet er niet naar uit dat die het ongezellig hebben samen.quote:Op zondag 26 april 2009 01:00 schreef Ritmo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit niet.
Die Baja-mensen toch ook niet? Die metal-apen zien er alleen nog 10 keer debieler en ranziger uit.quote:Op zondag 26 april 2009 01:07 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Ziet er niet naar uit dat die het ongezellig hebben samen.
Ik zeg ook niet dat die Baja-mensen het niet gezellig hebben. Jij zegt dat die metal-mensen het niet gezellig hebben.quote:Op zondag 26 april 2009 01:09 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Die Baja-mensen toch ook niet? Die metal-apen zien er alleen nog 10 keer debieler en ranziger uit.
Bedoelde meer dat het mij absoluut niet gezellig lijkt.quote:Op zondag 26 april 2009 01:11 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat die Baja-mensen het niet gezellig hebben. Jij zegt dat die metal-mensen het niet gezellig hebben.
Oké, maar zou het niet eens willen proberen om een avondje door te brengen tussen die 'metal-apen'?quote:Op zondag 26 april 2009 01:12 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Bedoelde meer dat het mij absoluut niet gezellig lijkt.
Nee, ik spuit mezelf nog liever in met een besmette HIV-naald.quote:Op zondag 26 april 2009 01:16 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Oké, maar zou het niet eens willen proberen om een avondje door te brengen tussen die 'metal-apen'?
quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:25 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
GVD bij het woord discotheek denk ik aan een grote zaal met allemaal boeken en discolampen
Ik zou zeggen, ga beide proberen. Dan ben ik erg benieuwd welke van de twee je achteraf het beste is bevallen.quote:Op zondag 26 april 2009 01:19 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee, ik spuit mezelf nog liever in met een besmette HIV-naald.
Godver, als ik die daar zou zien lopen had ik me echt niet kunnen inhouden. Met zo'n pakje vraag je er om haar genaaid te worden op de cocktailbar, zonder genade.quote:
Dus je zou haar geven?quote:Op zondag 26 april 2009 21:41 schreef muay-toy het volgende:
[..]
Godver, als ik die daar zou zien lopen had ik me echt niet kunnen inhouden. Met zo'n pakje vraag je er om haar genaaid te worden op de cocktailbar, zonder genade.
quote:Op zondag 26 april 2009 01:19 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee, ik spuit mezelf nog liever in met een besmette HIV-naald.
Als er geneukt moet worden krijg ik er inderdaad jeuk aan...quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:23 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
homo tent ? welke vent gaat er nou zo bij lopen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:02 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er gezellig uit.
Perfect en mooi?quote:Op woensdag 29 april 2009 17:45 schreef Mr-Coffee het volgende:
Het punt is dat in de fucking Baja, iedereen er zo perfect en mooi uitziet, dat het bijna gemaakt en fake lijkt.
Tsja, als je lelijk bent en ik elk opzicht minderwaardig dan heb je idd ook geen eisen aan anderen te stellen.quote:Bij de meeste concerten en festivals die ik bezoek, is iedereen teminste zichzelf, en word iedereen gerespecteerd.
quote:Er is ook geen dresscode of wat voor bullshit regeltjes dan ook waar je je aan moet houden (ten zij je natuurlijk zo stoned of dronken bent dat je irritant gaat doen, of als je zoiezo irritant gaat lopen doen)
Metal verbroedert.
Niet onderbouwde argumenten.quote:
Hoeft niet onderbouwt te worden. Metal =quote:Op woensdag 29 april 2009 18:33 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Niet onderbouwde argumenten.
Zinloze eenwoords posts.
quote:Op woensdag 29 april 2009 18:34 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hoeft niet onderbouwt te worden. Metal =Grafherrie. Metal-fans zijn vies, ranzig, lelijk en achterlijk.
quote:Op woensdag 29 april 2009 18:34 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hoeft niet onderbouwt te worden. Metal =Grafherrie. Metal-fans zijn vies, ranzig, lelijk en achterlijk.
Haha jij luistert jovink en de voederbietels.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |