Andere fora zijn negatief omdat ze gefrustreerd zijn dat EnjoyMedia met FOK! samenwerkt, en niet met hun.quote:
hij lijkt me een bram typequote:Op zaterdag 25 april 2009 15:08 schreef Jimbo het volgende:
wie is die kale met die bril die er nu bij zit ?
jaquote:
Oh oke dan op die toer, wel kinderachtig dan, jaloersheid van andere Fora`s.quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Andere fora zijn negatief omdat ze gefrustreerd zijn dat EnjoyMedia met FOK! samenwerkt, en niet met hun.
Dus de motieven voor hun negativiteit zijn verre van zuiver.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Andere fora zijn negatief omdat ze gefrustreerd zijn dat EnjoyMedia met FOK! samenwerkt, en niet met hun.
Dus de motieven voor hun negativiteit zijn verre van zuiver.
nee daarom en daarom vond ik die opmerking niet gepast van bart.quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:58 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nou, een echt moeilijk woord was dat ook weer niet.
Foraquote:Op zaterdag 25 april 2009 15:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oh oke dan op die toer, wel kinderachtig dan, jaloersheid van andere Fora`s.
Ik baseer het op een vermoeden, en op een half uurtje meelezen op NL, afgelopen donderdag.quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:10 schreef bunkerman het volgende:
[..]
weet niet welke fora's je bedoeld ,maar bij ons op VOL hebben we het daar geen minuut over gehad........
quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:13 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik baseer het op een vermoeden, en op een half uurtje meelezen op NL, afgelopen donderdag.
Kan ook zijn dat ik ongelijk heb, in deze.
Nee, maar daar zitten ook slechts 2 bitches / jostis/ debielenquote:Op zaterdag 25 april 2009 15:10 schreef bunkerman het volgende:
[..]
weet niet welke fora's je bedoeld ,maar bij ons op VOL hebben we het daar geen minuut over gehad........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |