quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, ik heb het best wel gemist. Ik mis, zonder te willen zeiken, wel een 2e stream, maar ok. Beter iets dan niets.
het is nogsteeds niet veel beter dan alleen BB-nostalgie geneuzelquote:Op zaterdag 25 april 2009 14:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik hķķp dat ze meelezen, dit gaat maar door en gaat maar door
als ie maar niet zn kutnummer gaat zingenquote:Op zaterdag 25 april 2009 14:32 schreef dgk-fan het volgende:
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat Dennis vanavond ook langskomt !!!![]()
![]()
dude...quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Maak je een geintje anders ga ik nu het feestje afzeggen en blijf hier plakken en achter de stream![]()
Mja, 't wordt wel erg heiīg hier, nu (Den Haag).quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:34 schreef kree het volgende:
[..]
Mag je wel een trui meenemen, hier in katwijk is het bewolkt
Nix mis met een beetje (of een boel) nostalgie toch?!quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
het is nogsteeds niet veel beter dan alleen BB-nostalgie geneuzel
Zijn hele c.d. en daarna Johan Flemmix wordt het toch nog gezelligquote:Op zaterdag 25 april 2009 14:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
als ie maar niet zn kutnummer gaat zingen
weet je wat, ik ga wel naar je feestje omaquote:Op zaterdag 25 april 2009 14:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Zijn hele c.d. en daarna Johan Flemmix wordt het toch nog gezellig![]()
![]()
maar t duurt nu al sinds gister avondquote:Op zaterdag 25 april 2009 14:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nix mis met een beetje (of een boel) nostalgie toch?!
That's the spirit. Het is gewoon een kwestie van geld.quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ook hoor! Ja ik mis Jaap, en helemaal als je mensen op de achtergond ziet praten wil ik kunnen switchen tussen die gesprekken. Hopen dat het een succes wordt, misschien dan de volgende keer
hopenlijk welquote:Op zaterdag 25 april 2009 14:45 schreef Maanvis het volgende:
hehe, annette of hoe ze ook heet heeft wel een punt.. dat had ik ook al aangehaald maar ze zijn er heilig van overtuigd dat het kei populair gaat worden.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nix mis met een beetje (of een boel) nostalgie toch?!
Gezellig, oeps nee mag dat woord hier niet neerzettenquote:Op zaterdag 25 april 2009 14:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
weet je wat, ik ga wel naar je feestje oma
Mijn idee. Hij is te stellig in zijn ideeën en luister niet (of amper) naar mensen met andere ideeën.quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:46 schreef Peter6000 het volgende:
Ik mis tegenspraak, als Bart praat.
Zou hij wel voldoende kritische mensen om zich heen verzameld hebben, in de aanloop naar dit programma.
Ja, maar dat is toch het enige wat de mensen daar gemeen hebben? Hun binding met real life soaps?quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
maar t duurt nu al sinds gister avondheb nog weinig anders gehoort dan ' wat heb ik gedaan wat heb jij gedaan en laten we t over bb en de inpact op ons leven hebben'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |