De grappen dat we niet te kritisch moeten zijn over hem zijn al wel gevallen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:17 schreef Triggershot het volgende:
Zijn er al lame grappen gevallen als :
Danny moet die baggeraars maar ff bannen of notes uitdelen?
quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:21 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Z'n terroract aan het voorbereiden...
Het helptquote:Op zaterdag 25 april 2009 14:22 schreef Marrije het volgende:
Nou, als dit nog ff zo doorgaat met die stream dat trieste wijf dan ga ik wat anders doen.
Onbegrijpelijk, op een zonnige zaterdagmiddag.quote:
Mag je wel een trui meenemen, hier in katwijk is het bewolktquote:Op zaterdag 25 april 2009 14:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Alleen ga ik strakkies naar het strand.![]()
Jeroen ook niet.quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:11 schreef Stranger het volgende:
Annet en Milica hebben nog steeds niet door hoe je de streamers op je hand krijgt.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk, op een zonnige zaterdagmiddag.
Maar het is wel aardig nu, vind ik. En Roel komt ook nog met Dido. Roel is ook wel goed voor wat leuke gesprekken en krasse uitspraken.
Alleen ga ik strakkies naar het strand.![]()
laat me raden, hij gaat 100% losquote:Op zaterdag 25 april 2009 14:32 schreef dgk-fan het volgende:
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat Dennis vanavond ook langskomt !!!![]()
![]()
Maak je een geintje anders ga ik nu het feestje afzeggen en blijf hier plakken en achter de streamquote:Op zaterdag 25 april 2009 14:32 schreef dgk-fan het volgende:
![]()
Ja, ik heb het best wel gemist. Ik mis, zonder te willen zeiken, wel een 2e stream, maar ok. Beter iets dan niets.quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Marrije, jij bent helemaal in je element met de streams he?
Omdat het eikelgehalte nog niet hoog genoeg was?quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:32 schreef dgk-fan het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |