Wat ben je toch een goede burger.quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:40 schreef Biogarde het volgende:
* Bezem door topic en de straat van TS gehaald.
Ik mag hopen dat je haar er achter aan hebt gegooid?quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:34 schreef VatosLoco het volgende:
Me (ex)vriendin maakte zich daar ook schuldig aan, onder het rijden, raampje open, en door het raam met de maczak
Ik wou net zo'n zelfde stomme post makenquote:Op zaterdag 25 april 2009 15:17 schreef Bomil het volgende:
[..]
EEN HAMBURGER JA![]()
![]()
WHEHEHehHEEHE SNAP JE HEM?!![]()
![]()
dat is inderdaad een heel goed idee, maar hoe wil je ze aanpakken?quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:41 schreef Sapstengel het volgende:
Helemaal asociaal van die sjonnies die op de parkeerplaats staan te eten en het dan uit het raampje gooien, terwijl letterlijk 10 meter verder een prullenbak staat.
Ik hoorde laatst dat ze het kenteken van de auto op de zak wilden schrijven, om zo de vervuiler op te kunnen sporen. Lijkt mij een goed idee.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:17 schreef Bomil het volgende:
[..]
EEN HAMBURGER JA![]()
![]()
![]()
Dagje rondlopen met een zak en een prikstok afval rapen. Bij voorkeur in een opvallend oranje jasje langs de openbare weg.quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:38 schreef denkjedat het volgende:
[..]
dat is inderdaad een heel goed idee, maar hoe wil je ze aanpakken?
quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:17 schreef Bomil het volgende:
[..]
EEN HAMBURGER JA![]()
![]()
![]()
Daar experimenteerden ze toch mee in Amerika of zo?quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:41 schreef Sapstengel het volgende:
Ik hoorde laatst dat ze het kenteken van de auto op de zak wilden schrijven, om zo de vervuiler op te kunnen sporen. Lijkt mij een goed idee.
Al die zooi bij ze door de brievenbus keilenquote:Op zaterdag 25 april 2009 16:38 schreef denkjedat het volgende:
[..]
Met een molotov cocktail, het zijn toch paupers.quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:30 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Al die zooi bij ze door de brievenbus keilen
Jij komt nooit in snackbars en restaurants terecht?quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:46 schreef Honky het volgende:
McDonalds eten is afval dus je kan het beste als je buiten komt gelijk de boel weggooien. Kook liever zelf luie big!
Oproepje tot het prikken van rommel sturen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 @ 16:38 schreef denkjedat het volgende:
[..]
Idd, dat is hondevoer in een zakje, mss waren het wel die marokkanen in de twingo...quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:41 schreef nightfall het volgende:
de'r vreet alleen tokkievolk bij die toko, dus het verbaast me niks...
Wat dacht je van een clownspak, voorzien van een aantal concentrische cirkels met een kruis...quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..maar hoe wil je ze aanpakken?]
Dagje rondlopen met een zak en een prikstok afval rapen. Bij voorkeur in een opvallend oranje jasje langs de openbare weg.
hahahah bigquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |