jaja, en dit is een kloon van je?quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:50 schreef Fonk het volgende:
Ja Tv tja.. vak apart.
Mooiiii.. P & W en Jaap hmm als de Vara wat in Jaap zag hmm..
Jaap moet nu juist ze verhaal niet gaan door redeneren.. omdat het verhaal zo mooi en duidelijk is.
En Jaap? De pers is altijd zo haha fuk it.. en maak idd je eigen pilot:)
het openlijk toegeven dat je de tekst niet gelezen hebt, en vervolgens een dergelijk oordeel vellen. Verder zeiken over type fouten terwijl je zelf niet eens 3 regels zonder typefouten kan neerzetten.quote:Op zondag 26 april 2009 09:09 schreef Cynix ® het volgende:
Ik heb er diagonaal doorheen gespeedread, maar lees vooral frustratie. De wereld ziet zijn, volgens insiders ruimschoots aanwezige, talenten niet en hij is vooral slachtoffer van de entertainment industire geworden. Of zo.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:25 schreef mooiiiiii het volgende:
Ik zou het wel leuk vinden als Jaap zou zeggen dat ie Huub eff bij hem in de bunker zou willen zien.Alle aandacht nu naar Jaap maar Jaap weet dat ie alles en echt alles aan Huub te danken heeft.Ik gun jaap de wereld,maar Huub de wereld en nog veel meer omdat Jaap het meeste aan Huub te danken heeft en dat weet Jaap!!Mijn mening![]()
Cynix en typo's ?quote:Op zondag 26 april 2009 11:17 schreef ditisHuub het volgende:
het openlijk toegeven dat je de tekst niet gelezen hebt, en vervolgens een dergelijk oordeel vellen. Verder zeiken over type fouten terwijl je zelf niet eens 3 regels zonder typefouten kan neerzetten.
iemand die t ge record heeft ?quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:13 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Om te lezen vond ik het langdradig maar zoals jaap het verteld klinkt het heel boeiend.
quote:Op zondag 26 april 2009 12:55 schreef Trekpopje het volgende:
[..]
Ffies kijken of het lukt hoor, een link te plaatsen als newbee
Wil de echte Jaap opstaanquote:
Ik ben ook best dik en sommige vinden mij ook een terror. Ik wil alleen niet met Danny in een bunkerquote:
ja klopt, Gouden Kooi was helemaal gescriptquote:Op zondag 26 april 2009 12:34 schreef Gehannes het volgende:
Wat ik niet helemaal begrijp is dat hij met geen zin roert over dat die Gouden kooi allemaal gescript was, en dat hij dat typetje dus gewoon moest spelen. Hij mag waarschijnlijk daar geen woord over schrijven omdat hij anders zijn miljoen kwijt is. Dus dan maar lullen dat hij het uit zelf verdediging deed.
enne, nee ik ben het niet met je eens .Ik vind het een goudeerlijk verhaal en daarmee gunt hij de mensen wel een kijkje in zijn hart. Denk dat men ten tijde van DGK zelden zo een eerlijke Jaap heeft gezien.quote:Op zondag 26 april 2009 12:34 schreef Gehannes het volgende:
Wat ik niet helemaal begrijp is dat hij met geen zin roert over dat die Gouden kooi allemaal gescript was, en dat hij dat typetje dus gewoon moest spelen. Hij mag waarschijnlijk daar geen woord over schrijven omdat hij anders zijn miljoen kwijt is. Dus dan maar lullen dat hij het uit zelf verdediging deed.
dat is toch algemeen bekend.. anders zou het gewoon kut tv wordenquote:Op zondag 26 april 2009 15:34 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ja klopt, Gouden Kooi was helemaal gescript
Dat dacht ik ook. Vond het ook jammer dat hij in De Bunker weer in 'vermomming' verscheen.quote:Op zondag 26 april 2009 15:35 schreef cobain1994 het volgende:
Hij had beter met zijn eigen naam kunnen afsluiten ipv ''Jaap Terror''..Nu denken ze weer dat terrorjaap dit heeft geschreven dus weer niet serieus, daar wil hij toch juist vanaf?
Als ie z'n frustratie van zich af kon zetten zou ie veel sneller succes hebben dan waar ie nu mee bezig is.quote:Op zondag 26 april 2009 15:38 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
enne, nee ik ben het niet met je eens .Ik vind het een goudeerlijk verhaal en daarmee gunt hij de mensen wel een kijkje in zijn hart. Denk dat men ten tijde van DGK zelden zo een eerlijke Jaap heeft gezien.
Tuurlijk is het frusterend dat zijn plannen nog niet lukken, dat is ook heel begrijpelijk als je er ook maar 1 minuut bij stil zou staan hoeveel tijd,moeite en geld Jaap in zijn plannen heeft gestoken.
Maar ik geloof in hem en echt nog wel meer mensen.
Hij komt er wel, let maar op
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |