Denk niet dat je je daar zorgen om hoeft te maken. Zelf had ik netjes binnen een week de kaarten binnen. Lijkt me niet dat ie willekeurig sommige mensen gaat oplichten.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:20 schreef rutger.P het volgende:
Maar is die elroy wel zuivere koffie dan.
Want zou beetje jammer zijn als ik opgelicht wordt.
Hij doet dit al jaren. Hij is de officieële contact persoon in Nederland. Het is niet een of andere louche tussenpersoon ofzo.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:20 schreef rutger.P het volgende:
Maar is die elroy wel zuivere koffie dan.
Want zou beetje jammer zijn als ik opgelicht wordt.
Vliegtuig kost rond de 120 euro voor een retourtje.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:30 schreef rutger.P het volgende:
Oki das mooi om te horen.
Dan wacht ik geduldig af vraagje hoe gaan jullie naar sziget.
Ik zat zelf te denken aan de bus maar das wel 24 uur ofzo afzien.
Maarja mischien ga ik ook wel met het vliegtuig.
Oh, dat was dat jullie trein terug moest rijden om hem op te halen, en dat de politie ook was ingeschakeld om hem te zoeken? Bij die kneus zat ik op de terugweg. Lompe boer uit Brabant met een IQ van 90.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:35 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Vliegtuig kost rond de 120 euro voor een retourtje.
Trein 150 euro, ben je 20 uur onderweg als je geen bommelding heb of iemand uit de trein is gevallen zoals ik vorig jaar had, jongen bij me in de coupe die was met z`n dronken kop uit de trein in het donker gesprongen
Ja die dusquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:45 schreef CasB het volgende:
[..]
Oh, dat was dat jullie trein terug moest rijden om hem op te halen, en dat de politie ook was ingeschakeld om hem te zoeken? Bij die kneus zat ik op de terugweg. Lompe boer uit Brabant met een IQ van 90.
Ik ga met de auto, eerst een week vakantie in de buurt van Hongarije, en dan afsluitend Sziget. En daarna op het gemak weer naar Nederland. Ik vertrek 1 augustus hier en wil uiterlijk de 20e weer terug zijn.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:30 schreef rutger.P het volgende:
Oki das mooi om te horen.
Dan wacht ik geduldig af vraagje hoe gaan jullie naar sziget.
Ik zat zelf te denken aan de bus maar das wel 24 uur ofzo afzien.
Maarja mischien ga ik ook wel met het vliegtuig.
Waar heb jij geboekt dan?quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:35 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Vliegtuig kost rond de 120 euro voor een retourtje.
Trein 150 euro, ben je 20 uur onderweg als je geen bommelding heb of iemand uit de trein is gevallen zoals ik vorig jaar had, jongen bij me in de coupe die was met z`n dronken kop uit de trein in het donker gesprongen
Er was een vroege vogelkorting, nu is die actie afgelopen en kosten ze zoveel.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:43 schreef SwiffMeister het volgende:
Ik lees dat mensen goedkoop kaartjes scoren voor rond de 130 euro, waar halen jullie die?
Overal waar ik kijk kost het 180.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |