Het is vrij warm 's nachts, je zit niet in de bergen en midden in een stad. Ik heb zelfs gewoon in mijn lakenzak geslapen omdat het anders veel te warm was.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:44 schreef Leffe het volgende:
Hoe koud wordt het 's nachts in Boedapest? Moet nog even een lichtgewicht slaapzak kopen, bij voorkeur een dunne. Maar als de nachten even koud zijn als in Zwitserland/Oostenrijk dan kan dat vies tegenvallen:P
quote:Op zondag 17 mei 2009 23:12 schreef Markeerstift het volgende:
onee waarom gecancelled? Is dat bandlid nog steeds verdwenen>?
Van Sziget2009quote:Unfortunately the Kills have been cancelled. They were scheduled for the main stage this year but it looks like they’ re not comming. The Official Dutch Sziget website confirmes it (>>click here<<). For anyone who’s been looking forward to this, though luck..
quote:Op zondag 17 mei 2009 22:36 schreef Juicyhil het volgende:
En de Nederlandse band Mala Vita is erbij gekomen.
Defones?quote:Op zondag 24 mei 2009 10:56 schreef Leinonlein het volgende:
Vet Deftones![]()
Line up begint aardig vorm te krijgen nu!
Precies, doe je een keer moeite, krijg je iets terug waar een brugklasser nog strafwerk voor zou krijgen als hij het bij Nederlands in zou leveren.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:04 schreef Brammie1 het volgende:
ik heb die gast ook al eens gemaild, ik had een heel officieel mailtje opgesteld en dan kreeg ik zo'n slordig antwoord terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |