Klopt, die is best uitgebreid.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:31 schreef Markeerstift het volgende:
Als je via de engelse/hongaarse festivalsite het programma bekijkt heb je een veel relaxter tijdschema!
Hij zit nu in Hongarije, kan hoogstwaarschijnlijk eventjes duren eer je antwoord krijgtquote:Op zondag 12 juli 2009 15:42 schreef Brammie1 het volgende:
Ik heb die Elroy eens gemaild hoe het zit met de e-tickets. Daarnaast zag ik op de site dat de trein niet via Arnhem gaat, maar via Den Bosch! Scheelt voor mij niet zoveel (woon in Nijmegen), maar voor anderen misschien wel
quote:Omleiding van de Sziget Express en de Sziget Slaaptrein
De e-tickets zijn in principe klaar voor verzending maar als gevolg van
een omleiding wachten we op nieuwe vertrektijden, pas als deze
vertrektijden bekend zijn kunnen we de e-tickets aanpassen en verzenden.
Het volgende is namelijk het geval:
Door werkzaamheden op het traject Arnhem-Duisburg zullen de
Szigettreinen niet rijden via Arnhem maar via Den Bosch. De treinen
vertrekken dus gewoon uit Amsterdam en stoppen in Utrecht en Den Bosch.
Door de omleiding moet al het treinverkeer worden aangepast en zal het
nog even duren voordat we de exacte vertrektijden bekend kunnen maken.
Daarom zullen de e-tickets ook pas in de laatste week van juli worden
verzonden.
De vertrektijden vanuit Amsterdam blijven ergens tussen 16.00 en 18.00
uur. Als de exacte tijden bekend zijn kan je dit lezen op de website en
via een nieuwe mailing. Als er nieuwe ontwikelingen zijn houden we
jullie natuurlijk op de hoogte!
Vriendelijke groet,
Ostfest/Szigetfestival.nl
De Treinreiswinkel
quote:Beste Chaos-Zero,
Door werkzaamheden op het traject Arnhem-Duisburg zullen de Szigettreinen niet rijden via Arnhem maar via Den Bosch. De treinen vertrekken dus gewoon uit Amsterdam en stoppen in Utrecht en Den Bosch.
Vanwege de omleiding moest al het treinverkeer worden aangepast en konden we dus nog geen e-tickets maken. Vandaag hebben we de informatie over de vertrektijden binnen gekregen. De e-tickets zullen uiterlijk voor maandag 20 juli worden verzonden. Vanaf heden zal het niet meer mogelijk zijn om je plaats te wijzigen in het online systeem aangezien de indeling vandaag wordt vastgesteld.
De vertrektijden vanuit Amsterdam is voor de Sziget Express 17:37 en voor de Sziget Slaaptrein 16:01. Het volledige routeschema staat op de e-ticket.
Vriendelijke groet,
Ostfest/Szigetfestival.nl
De Treinreiswinkel
correctquote:Op donderdag 16 juli 2009 17:07 schreef Brammie1 het volgende:
ik denk: iedereen heeft een vaste plek, die op je e-ticket staat.
Hihi, ik zou wel heel graag willen. Heb wel al een kaartje, maar ik vraag dan gewoon weer iemand anders mee.quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:03 schreef fraubitch het volgende:
OKe.. Ik heb accreditatietoegang gekregen voor Sziget. Maar kan nu zelf niet gaan. Zijn er mensen met reviewtalenten of fotografietalenten die toch willen gaan maar nu dus geen kaartje hoeven te kopen?
Tof! Dan heb ik nog 1 persoon nodig en gaan jij en ik even verder via meel/peebeequote:Op donderdag 16 juli 2009 19:08 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hihi, ik zou wel heel graag willen. Heb wel al een kaartje, maar ik vraag dan gewoon weer iemand anders mee.
Ik fotografreer zelf ook bij concerten (check daarvoor maar m`n flickr page) en had vorig jaar ook een review gedaan hier
Neeeee, de tijden staan boven elke stagequote:Op donderdag 16 juli 2009 23:11 schreef maniack28 het volgende:
Ska P tegelijk met Mala Vita.. Faal
Maar ja, dat hou je altijd hihi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |