Zoveelste voorbeeld voor mensen die worden gevoed door kranten die alleen deze extreme voorbeelden naar voren brengen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:00 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Zeker is de intentie relevant. Dit is alleen maar weer het zoveelste voorbeeld van moslims die niet om kunnen gaan met de vrije westerse wereld en hun eigen bekrompen visie willen opdringen aan anderen.
Fout.quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:00 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Zeker is de intentie relevant. Dit is alleen maar weer het zoveelste voorbeeld van moslims die niet om kunnen gaan met de vrije westerse wereld en hun eigen bekrompen visie willen opdringen aan anderen.
Per afzonderlijk geval zijn het individuen. Maar het gebeurt vaker. Bij elkaar is dat een hele reeks en mag er dus nu over het zoveelste voorbeeld gesproken worden.quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:01 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Fout.
Jij maakt het relevant, omdat je dit incident aanhaalt om je gal te spuwen over een groep. Dat valt niet te ontkennen, omdat je spreekt met woorden als 'zoveelste voorbeeld van moslims'.
Het was een individu die dit deed, niet meerdere. Kortom: fail.
Hoeveel Marokkaanse of Turkse jongemannen zullen nou denken: "kijk een blote vrouw, jakkes"?quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:03 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb niet zoveel problemen met vrouwelijkbloot in het openbaar. ik begrijp wel dat een paar mannen, die denken namens vrouwen, dit zien als inbreuk op hun dagelijkse controlfreak leventje.
Statistisch gezien wel, maar jij maakt een groep verantwoordelijk voor daden van individuen, dat klopt niet. Hoe vaak je het ook zegt.quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:05 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Per afzonderlijk geval zijn het individuen. Maar het gebeurt vaker. Bij elkaar is dat een hele reeks en mag er dus nu over het zoveelste voorbeeld gesproken worden.
Nee, want gristenen kunnen daar ook knap over zeiken.quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:00 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dus volgens jouw theorie kan ik jou ook verantwoordelijk houden voor de uitlatingen en acties van een beweging als Stormfront.quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:05 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Per afzonderlijk geval zijn het individuen. Maar het gebeurt vaker. Bij elkaar is dat een hele reeks en mag er dus nu over het zoveelste voorbeeld gesproken worden.
Moslims komen altijd uit een ander land? Waar staat dat?quote:
Land van herkomst: Nederland. Zijn er eigenlijk landen waar er geen moslims zijn?quote:
de cultuur die ze hier zo graag willen hebben komt uit een ander land.quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:13 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Moslims komen altijd uit een ander land? Waar staat dat?
En komen Christenen dan altijd uit Chrisenstein, ofzo?
Nou die "cultuur" heeft met 1 miljoen moslims toch een aardig plekje gekregen in Nederland.quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:14 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
de cultuur die ze hier zo graag willen hebben komt uit een ander land.
Komt dat dan uit Achterlijkanië? En moeten moslims zich daar maar achterlijk gedragen? Want ik weet niet wie er slecht leest, maar ik zie nergens in de OP een land van herkomst staan.quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:14 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
de cultuur die ze hier zo graag willen hebben komt uit een ander land.
Is het ooit wel eens in je gevoelige bekrompen moslim brein opgekomen dat sommige mensen niet bij een gelovig clubje horen?quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:10 schreef Meh7 het volgende:
[..]
S1nn3rz en de rest van de leden van de groep(en) waar hij toebehoort._!!!
inderdaad, en er zijn 14 miljoen mensen die een andere cultuur hebben. dus wie zou zich even aan moeten passen?quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:15 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Nou die "cultuur" heeft met 1 miljoen moslims toch een aardig plekje gekregen in Nederland.
Ik zie nergens in zijn post gelovigen staan.quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:16 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Is het ooit wel eens in je gevoelige bekrompen moslim brein opgekomen dat sommige mensen niet bij een gelovig clubje horen?
Maar goed ontopic: Mij zou zo'n billboard of poster niet eens opgevallen zijn als ik door de stad loop of in de auto rijd. Onvoorstelbaar dat mensen daar aanstoot aan nemen.
15...quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:16 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
inderdaad, en er zijn 14 miljoen mensen die een andere cultuur hebben. dus wie zou zich even aan moeten passen?
Wat is die cultuur van de meerderheid dan? En is die cultuur dan dusdanig dictatoriaal van aard dat die cultuur geen andere culturen toelaat?quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:16 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
inderdaad, en er zijn 14 miljoen mensen die een andere cultuur hebben. dus wie zou zich even aan moeten passen?
ik zeg het al jaren, maar voetbal is sport nr 1 die verboden moet worden.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |