Goh, hier hoor ik echt van op.quote:'Tuig harder aanpakken helpt'
spitsnieuws.nl
Harder optreden tegen onruststokers moet volgens deskundigen, politie en justitie de rust herstellen in het Utrechtse Zuilen en voorkomen dat ook in Parkwijk-Zuid raddraaiers de straat overnemen.
Veiligheidsonderzoeker Edward van der Torre pleit voor meer dreiging met huisuitzetting en celstraffen. Ook wil hij meer politie op straat. "Als agenten met zijn tweeën door de straten lopen, moeten ze voortdurend optreden. Zijn het er tien, dan durven jongeren niets meer te ondernemen."
maar zijn weinig politica in nederland die ook de ballen hebben om dat plan door te voerenquote:Op zaterdag 25 april 2009 08:59 schreef Lundegaard het volgende:
En daar zijn echt hele vergaderingen over geweest he..
-Ja, maar hoe pakken we dat nou aan?
-Tja, moeilijk, moeilijk. Iemand nog koffie?
-Misschien moeten we de raddraaiers knuffelen?
-Hmm, nee. Ja, doe mij nog maar een bakkie.
-Of misschien moeten we ze harder aanpakken?
-EUREKA!! Da`s een goeie! Fuckin Einstein!!!11einz!11
Politica hebben geen ballen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 09:01 schreef rulerofdeath het volgende:
maar zijn weinig politica in nederland die ook de ballen hebben om dat plan door te voeren
en daar zit dus het hele probleem.quote:
Volgens mij zit het probleem in het verschil niet kennen tussen een politica en politici.quote:Op zaterdag 25 april 2009 09:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en daar zit dus het hele probleem.
Hij bedoelde het letterlijk.quote:Op zaterdag 25 april 2009 09:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en daar zit dus het hele probleem.
ow, oepsquote:Op zaterdag 25 april 2009 09:11 schreef TheSilverSpoon het volgende:
[..]
Volgens mij zit het probleem in het verschil niet kennen tussen een politica en politici.
Toch te snel gepost, de hardere aanpak in het stukje gaat vooral om dreigen (dreigen met straffen, dreigen met tien man politie op straat)quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:33 schreef Meh7 het volgende:
"Zienswijze: ik zei het toch?!"
Ja, of niet. Zeker als de gegijzelden weinig te verliezen hebben.quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:44 schreef xenobinol het volgende:
Je moet niet dreigen met straf, je moet gewoon de straf uitvoeren, dat werkt stukken beter![]()
Stel je gijzeld een groep mensen, dan schiet je er eerst één dood en de rest is daarna zo mak als een lammetje
Proef ik sarcasme?quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:18 schreef Diederik_Duck het volgende:
Ik vind dit wel weer schandalig hoor. Heeft het tuig dan geen mensenrechten?
Vanwege je PI.quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:27 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Waarom denk je dat te proeven?
EN welke ballen hebben dan vrouwelijke politie-ca-viaas..............quote:Politica hebben geen ballen
ik denke dat het een generatie probleem is, want men word door een bepaalde opvoeding, steeds zwakker de.quote:Diversiteit
Justitie wil als organisatie met beide benen in de samenleving staan. Daarom zet Justitie in op nieuw (jong) talent met diverse achtergronden, om beter in te kunnen spelen op toekomstige ontwikkelingen. Justitie streeft naar een organisatiecultuur waar ruimte is voor diversiteit wat betreft etniciteit, mannen en vrouwen, jongeren en ouderen. Maar ook diversiteit in culturen, leefstijl en geloof.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |