Fannnnnnn, please haha, geef ff antwoord als je het weet, zucht, ben net wakker en teruglezen is wel heeeeeeel veel teruglezen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:27 schreef FANN het volgende:
[..]
het zou wel handig zijn als jullie teruglezen.......
't staat nog op deze pagina..quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:28 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Fannnnnnn, please haha, geef ff antwoord als je het weet, zucht, ben net wakker en teruglezen is wel heeeeeeel veel teruglezen.
owkeequote:Op zaterdag 25 april 2009 10:28 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Fannnnnnn, please haha, geef ff antwoord als je het weet, zucht, ben net wakker en teruglezen is wel heeeeeeel veel teruglezen.
mogguh fannquote:Op zaterdag 25 april 2009 10:31 schreef FANN het volgende:
straks zeggen ze nog dat ik die website aan het spammen ben..... de volgende moet maar teruglezen heur.....
Er is geen rest..quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
mogguh fann, de 2 heren zijn al wakker zie ik. De rest ligt nog te maffen?
quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
mogguh fann, de 2 heren zijn al wakker zie ik. De rest ligt nog te maffen?
Danny geeft zijn kindertjes wel eens een tikkie op de vingers of een klapje tegen het achterhoofdjequote:Op zaterdag 25 april 2009 10:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ah, wat meer Danny is ook wel te pruimen. Leren we die ouwe brombeer wat beter kennen
Dat is BNWmaterie.quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:37 schreef Biancavia het volgende:
Bart z'n complottheorieën.
Danny: " --> TRU "
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |