Ik gebruik het programma BBstream2005 Daar zit een button op voor caps....quote:Op zaterdag 25 april 2009 08:17 schreef Ravenna29 het volgende:
Hoe maken jullie die caps trouwens? Als ik cap met gadwin dan blijft het beeld zwart, is alleen zo bij de stream, verder kan ik overal caps van maken.
Is misschien ook wel een handig topic:quote:Op zaterdag 25 april 2009 08:17 schreef Ravenna29 het volgende:
Hoe maken jullie die caps trouwens? Als ik cap met gadwin dan blijft het beeld zwart, is alleen zo bij de stream, verder kan ik overal caps van maken.
Thanks ik ga het straks proberenquote:Op zaterdag 25 april 2009 08:21 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik gebruik het programma BBstream2005 Daar zit een button op voor caps....
Maar probeer je hardwareversnelling op 0 te zetten, dat wil nog wel eens helpen tegen zwarte beelden...
Waaromquote:Op zaterdag 25 april 2009 08:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hint: Je zou er een topic over kunnen openen in KLB
Omdat het je nogal dwars zit en ik denk dat het een stormlooptopic zal wordenquote:
Ga eens buiten spelenquote:Op zaterdag 25 april 2009 09:09 schreef D. het volgende:
[..]
Had jij niet een eigen topic waarbuiten je niet mocht posten?
Het hoesten is dan ook navenantquote:Op zaterdag 25 april 2009 09:46 schreef Civilian het volgende:
Als dat hier nou zou kunnen, gewoon die homo in ontkenning laten zwoegen voor z'n sigaretten.. Jezus wat rookt ze veel!
Ene Roel ofzo? Meende dat ze net z'n naam noemdenquote:
één of andere kunstenaar in het andere topic stond een link naar zijn websitequote:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 09:58 schreef FANN het volgende:
[..]
één of andere kunstenaar in het andere topic stond een link naar zijn website
en hij heeft een vrouw én kinderen
schilderen........ wel lastig als je trilt......quote:Op zaterdag 25 april 2009 09:58 schreef Biancavia het volgende:
Oké, Roel de Trilhomo.
Waar komt hij vandaan, moeten we hem ergens van kennen en wat doet hij naast trillen verder nog zoal?
zijn vrouw werkt bij sbs toch?quote:Op zaterdag 25 april 2009 09:58 schreef Biancavia het volgende:
Oké, Roel de Trilhomo.
Waar komt hij vandaan, moeten we hem ergens van kennen en wat doet hij naast trillen verder nog zoal?
http://www.roelhofman.nl/quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:05 schreef Deisyy het volgende:
Ik dacht gisteren dat die wite TRoel de kok was. Niet zeker
Wit wit en nog eens wit..quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:06 schreef FANN het volgende:
[..]
http://www.roelhofman.nl/
dit is hem......
mogge......quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Waar is Jaap en waar is Ribas?
Moeten we het met deze losers doen?
Owja, goedenmorgen.
neequote:Op zaterdag 25 april 2009 10:08 schreef miss_bleu het volgende:
leuk zeg dit, maar gaat er ook nog wat leuks gebeuren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |