Geen idee eigenlijk. Ik weet niet hoe dat bij de voedselbank in zn werk gaat.quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:13 schreef FL_Freak het volgende:
en dan denk ik van, jaa ik kan er toch sowieso vanuit gaan dat het 'vers' is![]()
quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:20 schreef Biogarde het volgende:
Het is niet dat er in de fabriek ergens een bak vla staat te verrotten en ze denken;
DAT DOEN WE IN EEN PAK![]()
Dat doet ie toch, wat zeik je dan.quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:15 schreef Neo-Mullen het volgende:
Zo zeg, echt waar?
Open er een topic overstakker
Dat is verplicht..quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:53 schreef Twerk het volgende:
Geniet, maar drink met mate vind ik ook zo nutteloos.
Ok einsteinquote:
offe, die goedkope mondwaterflesjes van de kruidvat, daar staat op; getest door een tandarts!quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:11 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Of wat dacht je van: Dermatologisch getest.
Nóóit vermelden ze de uitslag van deze test.
Blijkt het alsnog bijwerkingen te hebben.quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:18 schreef sappo het volgende:
[..]
offe, die goedkope mondwaterflesjes van de kruidvat, daar staat op; getest door een tandarts!![]()
![]()
geen uitslag staat er bij, maar bovenal nog eens getest door een simpele eenvoudige tandarts, geen eens een wetenschapper een onderzoeker, niets van dat alles. het is gewoon een keer getest door een tandarts en dat vonden ze waardig genoeg om op dat flesje te zetten.
En iedereen koopt het natuurlijk, ow het is getest door een tandarts, dan zal het wel goed spul zijn
Maar dr staat ook, houdbaar tot: mits gekoeld bewaard!quote:Op zaterdag 25 april 2009 06:56 schreef glasbak het volgende:
Maar ja, als je dat pak 3 weken in de zon laat staan is het niet echt vers meer, terwijl dat nog wel steeds op het pak staat..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |