Als ik mijn rechterbal beetpak tussen duim en wijsvinger en ik frommel een beetje, dan lijkt ie ook wel. Alleen die zonnebril dan even weg denken he?quote:
Dat is die kale homo die onder andere deze post mogelijk maaktquote:Op zaterdag 25 april 2009 00:48 schreef Paaskonijn het volgende:
Uit welk deel van Big Brother komt die 'Danny' op die banner dan?
Wie?quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:49 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dat is die kale homo die deze post mogelijk maakt.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:48 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Als ik mijn rechterbal beetpak tussen duim en wijsvinger en ik frommel een beetje, dan lijkt ie ook wel. Alleen die zonnebril dan even weg denken he?
Zeg verrek!quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:48 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Als ik mijn rechterbal beetpak tussen duim en wijsvinger en ik frommel een beetje, dan lijkt ie ook wel. Alleen die zonnebril dan even weg denken he?
quote:
Nooit van gehoord.quote:
Gedaan, heb even met een dikke stift wat oogjes erop gezet. Je hebt helemaal gelijk.quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:48 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Pics maken en je eigen banner maken en aan FOK! verkopen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:52 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Gedaan, heb even met een dikke stift wat oogjes erop gezet. Je hebt helemaal gelijk.
Ik had beide handen nodig, foto maken was helaas geen optie. Bij de volgende poging om een imitatie van Yvonne te doen, zal ik alles filmen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:54 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Pics maken en je eigen banner maken en aan FOK! verkopen.
Ik snij mijn vlees ook altijd onder de motorkap.quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:14 schreef NotYou het volgende:
Danny blijkt zoveel ouder en dikker dan ik verwacht had, zag 'm in eerste instantie aan voor heel iemand anders..![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:48 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |