Als je het vaak doet heb je wel de schijn tegen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:32 schreef Ensaf het volgende:
Laatst sprak ik met een maat over vrouwen. Niet dat ik homo ben. Twee mannen kunnen best met elkaar praten zonder homo te zijn. Toch?
Lege bierglazen.quote:
Mijn topics zijn ook geschikt voor kleine kinderen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:41 schreef stamppot het volgende:
K mis wel de tieten though, TS Doe er is wat aan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:41 schreef stamppot het volgende:
K mis wel de tieten though, TS Doe er is wat aan!
In de verste verte niet, op dat schilderij na.quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:47 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Maar de paint was toch wel een beeeeetje goed?
Die heb ik niet eens gezien!quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:48 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
In de verste verte niet, op dat schilderij na.
Schele!!!!!!!!!!!!11111111quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:50 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Oh ja, kanker wat stom van me...
Ja, ik zei nog tegen die barkeeper, dat schilderij, doe dat nou niet.quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:51 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Die schilderij maakt de rest van de paint slecht!
Wat doe jij nog wakker op dit onchristelijke tijdstip?quote:
Bijbel lezen natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:10 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wat doe jij nog wakker op dit onchristelijke tijdstip?
Dat dacht ik al. Ik had dinsdag jehova's aan de deurquote:
Omdat de meeste mensen waarschijnlijk niet geslagen worden in de kroeg. Of in ieder geval niet door lelijke meisjes. Klopt inderdaad wel dat het vervelend is dat bier lelijke meisjes mooi maakt. Resulteerd nog wel eens in ongemakkelijke situatiesquote:Op zaterdag 25 april 2009 10:48 schreef Ensaf het volgende:
Waarom heeft nog niemand "Terechte Klacht" gezegd.
![]()
Kijktip voor de volgende paint:quote:
Wat is het dan wel?quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:05 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Kijktip voor de volgende paint:
Als er schaakstukken in de paint staan, zijn deze hoogstwaarschijnlijk zwart of wit van kleur.
Op de paint ligt een kapotgescheurd bierviltje, op de tweede vergezeld door een stel lege bierglazen.quote:
zo werkt het dus nietquote:Op zaterdag 25 april 2009 10:48 schreef Ensaf het volgende:
Waarom heeft nog niemand "Terechte Klacht" gezegd.
![]()
quote:
Onmogelijk!quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Dit is geen authentiek topic, ik ken deze paints
That is an insult! I demand satisfaction etcetera!quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Dit is geen authentiek topic, ik ken deze paints
Zijn paints lijken allemaal op elkaar. Dat is zijn 'stijl'.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:37 schreef Adelante het volgende:
Nutteloze kennis die nutteloos is bij meisjes (met PAINT!)
Hij leek hier op
Het is je vergeven. Het betreft per slot van rekening dezelfde kroeg.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:37 schreef Adelante het volgende:
Nutteloze kennis die nutteloos is bij meisjes (met PAINT!)
Hij leek hier op
quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:31 schreef Ensaf het volgende:
[..]
That is an insult! I demand satisfaction etcetera!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:48 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Lege bierglazen.
[..]
Mijn topics zijn ook geschikt voor kleine kinderen.
Maar speciaal voor jou twee Borsten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die foto's.
"Ik loop d'r op af, en geef d'r met de volle vuist een peer tegen die ogen aan. Het vuur spatte gewoon uit die ogen"
Het café hier om de hoek ja.quote:Op maandag 11 mei 2009 09:05 schreef banaantjeEE het volgende:
Dus jij gaat gewoon ff op de hoek van de straat een pint pakken om een meisje tegen te komen?
=/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |