X6 -1 X5quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:29 schreef Starlie het volgende:
Wat zijn dit nu weer voor een huppelkutjes?!
quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:29 schreef Anonymousz het volgende:
wat is het thema van volgende week?
quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:29 schreef Jojoortje het volgende:
RIANNE NEEEEEEEEEEEE
Grapje, ik ken haar naam niet uit mijn hoofd.
Wehehehquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:30 schreef Svensational het volgende:
Nou, Luigiano je had gelijk jongen, hier zie je wat je allemaal nog te wachten staat in de toekomst, over twee jaar mag je de laatste 20 seconden van een drie uur durend programma verzorgen.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:30 schreef Steve het volgende:
Oh, dat had ik niet moeten horen, dadelijk durf ik mijn lenzen niet meer in.
Wat zit jij tegen mij te zeiken joh? Ik vond het wel grappig dat Gordon bij het eerste optreden zegt dat die laatste noot hem in de finale helpt.... om hem vervolgens gewoon weg te stemmen. Hoezo zit ik te mopperen danquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Scan, zet die pot augurken eens weg. Doe eens gezellig.
Ouwe mopperkont!
quote:
Echt, dat is te veel eer voor hem. Ik wil hem nooit meer zien .quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:30 schreef Svensational het volgende:
Nou, Luigiano je had gelijk jongen, hier zie je wat je allemaal nog te wachten staat in de toekomst, over twee jaar mag je de laatste 20 seconden van een drie uur durend programma verzorgen.
Slaat op Hesterquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:32 schreef Starlie het volgende:
[..]
Was in het voorstukje van het journaal dat lenzen slecht zijn, vooral bij jongeren, evt. oogletsel etc.
Ooooooh whehehehe, kan bij mij dus geen kwaad meerquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:32 schreef Starlie het volgende:
[..]
Was in het voorstukje van het journaal dat lenzen slecht zijn, vooral bij jongeren, evt. oogletsel etc.
Droomscenario zou natuurlijk zijn dat Jamal er uit vliegt volgende week en dat die arme Stacey gewoon niks meer over heeftquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:33 schreef Koen66 het volgende:
tsja de hele fanbase van Luigi stapt natuurlijk naar Jamal over......
Jooopi-jo het thema van volgende week isquote:
Bedoel je hele fanbasequote:Op vrijdag 24 april 2009 23:33 schreef Koen66 het volgende:
tsja de hele fanbase van Luigi stapt natuurlijk naar Jamal over......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |