X6 -1 X5quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:29 schreef Starlie het volgende:
Wat zijn dit nu weer voor een huppelkutjes?!
quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:29 schreef Anonymousz het volgende:
wat is het thema van volgende week?
quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:29 schreef Jojoortje het volgende:
RIANNE NEEEEEEEEEEEE
Grapje, ik ken haar naam niet uit mijn hoofd.
Wehehehquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:30 schreef Svensational het volgende:
Nou, Luigiano je had gelijk jongen, hier zie je wat je allemaal nog te wachten staat in de toekomst, over twee jaar mag je de laatste 20 seconden van een drie uur durend programma verzorgen.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:30 schreef Steve het volgende:
Oh, dat had ik niet moeten horen, dadelijk durf ik mijn lenzen niet meer in.
Wat zit jij tegen mij te zeiken joh? Ik vond het wel grappig dat Gordon bij het eerste optreden zegt dat die laatste noot hem in de finale helpt.... om hem vervolgens gewoon weg te stemmen. Hoezo zit ik te mopperen danquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Scan, zet die pot augurken eens weg. Doe eens gezellig.
Ouwe mopperkont!
quote:
Echt, dat is te veel eer voor hem. Ik wil hem nooit meer zien .quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:30 schreef Svensational het volgende:
Nou, Luigiano je had gelijk jongen, hier zie je wat je allemaal nog te wachten staat in de toekomst, over twee jaar mag je de laatste 20 seconden van een drie uur durend programma verzorgen.
Slaat op Hesterquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:32 schreef Starlie het volgende:
[..]
Was in het voorstukje van het journaal dat lenzen slecht zijn, vooral bij jongeren, evt. oogletsel etc.
Ooooooh whehehehe, kan bij mij dus geen kwaad meerquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:32 schreef Starlie het volgende:
[..]
Was in het voorstukje van het journaal dat lenzen slecht zijn, vooral bij jongeren, evt. oogletsel etc.
Droomscenario zou natuurlijk zijn dat Jamal er uit vliegt volgende week en dat die arme Stacey gewoon niks meer over heeftquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:33 schreef Koen66 het volgende:
tsja de hele fanbase van Luigi stapt natuurlijk naar Jamal over......
Jooopi-jo het thema van volgende week isquote:
Bedoel je hele fanbasequote:Op vrijdag 24 april 2009 23:33 schreef Koen66 het volgende:
tsja de hele fanbase van Luigi stapt natuurlijk naar Jamal over......
Whahahahahaha geweldig..quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:30 schreef Svensational het volgende:
Dat zou niet eerlijk zijn, dan wint Roan immersquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:34 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Jooopi-jo het thema van volgende week is
Kijk even naar de PI van mijn post!quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat zit jij tegen mij te zeiken joh? Ik vond het wel grappig dat Gordon bij het eerste optreden zegt dat die laatste noot hem in de finale helpt.... om hem vervolgens gewoon weg te stemmen. Hoezo zit ik te mopperen dan
Wij denken er hetzelfde over !quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:34 schreef scanman01 het volgende:
Volgende week gewoon Hester, Jamal en Whatever weg. Zonde van Whatever, maar de laatste 3 is een beetje te veel van het goede denk ik.
In de sandwich bij Jamal en Luigiquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:34 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Whahahahahaha geweldig..
We gaan een apparte promo maken:
"Hoeveel keer komt Stacey vanavond klaar"
Komt u maar
Je vergeet Roanquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:34 schreef scanman01 het volgende:
Volgende week gewoon Hester, Jamal en Whatever weg. Zonde van Whatever, maar de laatste 3 is een beetje te veel van het goede denk ik.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:34 schreef scanman01 het volgende:
(Ik kijk ook altijd over PI's heen)quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Kijk even naar de PI van mijn post!![]()
En dat 'doekje' was een grapje, omdat je vast heel opgelucht zou zijn dat jouw overduidelijke favoriet Rachel er nog in zat. Fijn toch? Maar ik zal niet meer op je reageren, whatever makes you happy
Ik hoop dat die thema komtquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:34 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Dat zou niet eerlijk zijn, dan wint Roan immers
quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:35 schreef Greys het volgende:
Kijk even naar de PI van mijn post!![]()
En dat 'doekje' was een grapje, omdat je vast heel opgelucht zou zijn dat jouw overduidelijke favoriet Rachel er nog in zat. Fijn toch? Maar ik zal niet meer op je reageren, whatever makes you happy
2 weken geleden had ik geroepen Jamal, Roan en Hester weg...quote:
Je vergist je in de populariteit van Whatever..quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:34 schreef scanman01 het volgende:
Als ze volgende week eruit gaanquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:36 schreef dronkeykong het volgende:
Als Whatever er uit is ben ik al blij
gezien de publieksstemmen vandaag zou het ook zomaar exit Rachel kunnen zijn !!quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:37 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Je vergist je in de populariteit van Whatever..
Op Harry na heeft Whatever de grootste fanhyve's en aangezien niet alleen kinderen, maar ook ouderen op hun stemmen, ben ik bang dat het eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeexit wordt voor Hester, Jamal en Roan..
Ik baal enorm..
Aan de zaal te horen niet. Die ging twee keer volkomen uit hun dak na het optreden van Rachel. Maar ja, ze heeft niet genoeg bellers blijkbaar. Rachel moet een heel erg goed optreden hebben om de laatste drie te halen denk ik. Ze moet een nummer kiezen die zo veel mogelijk mensen kennen en leuk vinden. Dan maakt ze de meeste kans.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:36 schreef Starlie het volgende:
[..]
Jamal zal wel blijven denk ik... Denk dat we er volgende week echt aan moeten geloven dat Rachel weggaat.. Het NL-publiek mag dan stemmen natuurlijk en ik denk dat er meer NL-ers zijn die net zoals Stacey denken: Je hebt je kansen gehad, je hebt al een carriere achter de rug.. bla bla bla...
Whatever moet er sowieso uit. Wat betreft Roan, hij is wel beter geworden inderdaad maar hij mist de power en ik word er niet warm of koud vanquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
2 weken geleden had ik geroepen Jamal, Roan en Hester weg...
Mar Whatever is laatste weken matig, terwijl Roan me positief verrast !
Weet je wat het bij mij is? Ik kijk naar het programma, maar voor de rest ben ik er ook totaal niet mee bezig. Tijdens de show ben ik heel fanatiek en kan ik heerlijk iemand afkraken of ophemelen, maar na de show ben ik het eigenlijk alweer een beetje vergeten.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:37 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Je vergist je in de populariteit van Whatever..
Op Harry na heeft Whatever de grootste fanhyve's en aangezien niet alleen kinderen, maar ook ouderen op hun stemmen, ben ik bang dat het eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeexit wordt voor Hester, Jamal en Roan..
Ik baal enorm..
Vermoed ik ook helaas.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:36 schreef Starlie het volgende:
[..]
Jamal zal wel blijven denk ik... Denk dat we er volgende week echt aan moeten geloven dat Rachel weggaat.. Het NL-publiek mag dan stemmen natuurlijk en ik denk dat er meer NL-ers zijn die net zoals Stacey denken: Je hebt je kansen gehad, je hebt al een carriere achter de rug.. bla bla bla...
Je zoekt een vent ?quote:
Zou ook wel triest zijn als je er de hele week over nadenktquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Weet je wat het bij mij is? Ik kijk naar het programma, maar voor de rest ben ik er ook totaal niet mee bezig. Tijdens de show ben ik heel fanatiek en kan ik heerlijk iemand afkraken of ophemelen, maar na de show ben ik het eigenlijk alweer een beetje vergeten.
Dat heb ik precies zo ja! Heerlijk vermaak voor de vrijdagavond en oké... ik zou wel even balen als bv Lisa er uit ging en Whatever zou blijven, maar verder ben ik het dan ook weer snel vergeten.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Weet je wat het bij mij is? Ik kijk naar het programma, maar voor de rest ben ik er ook totaal niet mee bezig. Tijdens de show ben ik heel fanatiek en kan ik heerlijk iemand afkraken of ophemelen, maar na de show ben ik het eigenlijk alweer een beetje vergeten.
Omdat RTL groot succes denkt te krijgen met een dansprogramma (of t nou op t ijs was of gewoon op de dansvloer weet ik niet) en omdat het anders niet goed uitkomt en dan krijg je een gat en dan moet je films gaan uitzenden maar films zijn duur en aangezien RTL toch ook last heeft van de economische crisus is dat geen slim idee en dat is dan de reden dat RTL deze rare, onverwachte actie heeft ondernomen!quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:41 schreef AssyriskaFF het volgende:
Wat raar dat er in één keer drie afvallen. Raar. De vorige versie en de Britse versie was dit niet het geval. Waarom is dit eigenlijk?
Ik denk dat een show als x factor veel duurder is dan een film hoor. Ik weet het eigenlijk wel heel zekerquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:45 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Omdat RTL groot succes denkt te krijgen met een dansprogramma (of t nou op t ijs was of gewoon op de dansvloer weet ik niet) en omdat het anders niet goed uitkomt en dan krijg je een gat en dan moet je films gaan uitzenden maar films zijn duur en aangezien RTL toch ook last heeft van de economische crisus is dat geen slim idee en dat is dan de reden dat RTL deze rare, onverwachte actie heeft ondernomen!
OHHHH
Bij de eerste shows van Idols had ik dat veel meer, maarja.. Toen was ik ook nog wat jonger enzoquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat heb ik precies zo ja! Heerlijk vermaak voor de vrijdagavond en oké... ik zou wel even balen als bv Lisa er uit ging en Whatever zou blijven, maar verder ben ik het dan ook weer snel vergeten.
Xfactor wordt beter bekeken dan een film ;-)quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat een show als x factor veel duurder is dan een film hoor. Ik weet het eigenlijk wel heel zeker
Het is gewoon op de dansvloer. Ik heb er al zin inquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:45 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Omdat RTL groot succes denkt te krijgen met een dansprogramma (of t nou op t ijs was of gewoon op de dansvloer weet ik niet) en omdat het anders niet goed uitkomt en dan krijg je een gat en dan moet je films gaan uitzenden maar films zijn duur en aangezien RTL toch ook last heeft van de economische crisus is dat geen slim idee en dat is dan de reden dat RTL deze rare, onverwachte actie heeft ondernomen!
OHHHH
Of zijn ze bang dat het songfestival roet in het eten gaat gooienquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:45 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
OHHHH
Oh wat leuk, komt dat weer? Zijn de BN-er kandidaten al bekend?quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:49 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Het is gewoon op de dansvloer. Ik heb er al zin in![]()
3 van de "prof"-danser(essen) zitten op de dansschool waar ik ook bij zit
Zij dansen iig met Ursul de Geer, Manon Thomas en Lange Frans.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh wat leuk, komt dat weer? Zijn de BN-er kandidaten al bekend?
Ik neem de Bacardi meequote:Op vrijdag 24 april 2009 23:38 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Als ze volgende week eruit gaan
Gaan we feesten op het museumplein
quote:
Dat klinkt nu al als een kutprogramma.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:55 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Zij dansen iig met Ursul de Geer, Manon Thomas en Lange Frans.
Verder weet ik dat Nicolette van Dam ook meedoet.
Achja, ieder zijn eigen smaakquote:Op zaterdag 25 april 2009 08:38 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Dat klinkt nu al als een kutprogramma.
Jij vindt het te vroeg, ik vind het veel te laatquote:Op zaterdag 25 april 2009 10:59 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kijk het altijd via rtlgemist, wilde ik nu gaan doen, staat er rechts EXIT LUIGIANO
Thanks
't Maakt mij vrij weinig uitquote:Op zaterdag 25 april 2009 11:09 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Jij vindt het te vroeg, ik vind het veel te laat
Ik wil een leuke nieuwe serie van So you think you can dance, om het Idols/XFA/slechte zangerts-gat mee op te vangen, een met een leuke, bekwame presentator en normale juryleden en dito choreografie. En niet het zoveelste BN'ers dansshowtje.quote:Op zaterdag 25 april 2009 08:38 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Dat klinkt nu al als een kutprogramma.
Je vond het niet vreemd dat uitgerekend Gordon klaar was met flauwe grappen?quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:44 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik hoop Roan, Rachel en Hester.
Whatever MOET er in ieder geval echt uit nu. Belachelijk dat die twee er nog steeds in zitten. Was het helemaal eens met het commentaar van Gordon.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je vond het niet vreemd dat uitgerekend Gordon klaar was met flauwe grappen?
Echt? Nathalie? Wat tof!quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:31 schreef happyme28 het volgende:
SYTYCD komt hoogstwaarschijnlijk wel weer terug maar dan pas in het najaar.
Overigens doen Jamai en Nathalie Makoma ook mee met Dancing with the Stars. www.dancingwiththestars.nl staat wie er allemaal meedoen.
Echt?quote:
Er hebben wel vaker niet al te bekende mensen meegedaan en dan vind ik haar echt iemand waarvan ik denk dat het heel leuk gaat zijn om naar te kijken!quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:41 schreef E.T. het volgende:
[..]
Echt?
Dat is voor mij nou echt zo'n naam dat ik denk.:? 'waren alle B, C, D, E, EN F sterren al bezet?"
quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:53 schreef Swetsenegger het volgende:
Tis in ieder geval een verademing dat ze d'r muil houdt.
De jury hoort soms ook niet als iemand echt vals zingt is me wel eens opgevallen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:21 schreef StefanKollaart het volgende:
Een vriend van mij was gister bij Xfactor en die zei het volgende op msn:
"Whatever klonk daar in de studio echt heel goed, heb het net teruggekeken op internet en ik vondt 't niet echt goed klinken wat ik daar hoorde."
Hmm..
Nog onbekend maar ik denk dat ze 2 nummers moeten zingenquote:Op zaterdag 25 april 2009 11:35 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wat is het thema van volgende week?
Oh, ik kan het juist afradenquote:Op zaterdag 25 april 2009 15:40 schreef StefanKollaart het volgende:
(wat btw iedereen aan te raden is),
Vertelquote:Op zaterdag 25 april 2009 @ 16:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh, ik kan het juist afraden
quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:59 schreef Greys het volgende:
Oh wat grappig... weten jullie nog die leuke dame die naast Gordon zat in zijn huis toen de meiden daar ook een auditie moesten doen? Die dame die zat te huilen bij het optreden van Hester? Dat is zijn ex! Dat wist ik helemaal nietIk lees net een interviewtje met haar in l'HOMO.
Toen ze 24 was, ze had een dochter van 4, kreeg ze iets met Gordon. Ze hadden geen geld om uit te gaan maar hij kon goddelijk koken. Ze zaten hand in hand op de bank en gingen langs bij familie. Hij was superromantisch en attent en als ze weg gingen liet hij vaak een lief briefje achter voor haar moeder.
Toen werd zij verliefd op een ander en een paar maanden later hij ook. Op een man. Hij had zich al langer afgevraagd of hij hetero of homo was en Ingrid had nooit iets gemerkt zegt ze, want ze hadden altijd fantastisch lekkere sexEn nu zijn ze dus nog steeds vrienden en zij is een van de beste achtergrondzangeressen van Nederland.
Wat lieffffff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |