Whahahahahaha geweldig..quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:30 schreef Svensational het volgende:
Nou, Luigiano je had gelijk jongen, hier zie je wat je allemaal nog te wachten staat in de toekomst, over twee jaar mag je de laatste 20 seconden van een drie uur durend programma verzorgen.
Dat zou niet eerlijk zijn, dan wint Roan immersquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:34 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Jooopi-jo het thema van volgende week is
Kijk even naar de PI van mijn post!quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat zit jij tegen mij te zeiken joh? Ik vond het wel grappig dat Gordon bij het eerste optreden zegt dat die laatste noot hem in de finale helpt.... om hem vervolgens gewoon weg te stemmen. Hoezo zit ik te mopperen dan
Wij denken er hetzelfde over !quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:34 schreef scanman01 het volgende:
Volgende week gewoon Hester, Jamal en Whatever weg. Zonde van Whatever, maar de laatste 3 is een beetje te veel van het goede denk ik.
In de sandwich bij Jamal en Luigiquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:34 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Whahahahahaha geweldig..
We gaan een apparte promo maken:
"Hoeveel keer komt Stacey vanavond klaar"
Komt u maar
Je vergeet Roanquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:34 schreef scanman01 het volgende:
Volgende week gewoon Hester, Jamal en Whatever weg. Zonde van Whatever, maar de laatste 3 is een beetje te veel van het goede denk ik.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:34 schreef scanman01 het volgende:
(Ik kijk ook altijd over PI's heen)quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Kijk even naar de PI van mijn post!![]()
En dat 'doekje' was een grapje, omdat je vast heel opgelucht zou zijn dat jouw overduidelijke favoriet Rachel er nog in zat. Fijn toch? Maar ik zal niet meer op je reageren, whatever makes you happy
Ik hoop dat die thema komtquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:34 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Dat zou niet eerlijk zijn, dan wint Roan immers
quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:35 schreef Greys het volgende:
Kijk even naar de PI van mijn post!![]()
En dat 'doekje' was een grapje, omdat je vast heel opgelucht zou zijn dat jouw overduidelijke favoriet Rachel er nog in zat. Fijn toch? Maar ik zal niet meer op je reageren, whatever makes you happy
2 weken geleden had ik geroepen Jamal, Roan en Hester weg...quote:
Je vergist je in de populariteit van Whatever..quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:34 schreef scanman01 het volgende:
Als ze volgende week eruit gaanquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:36 schreef dronkeykong het volgende:
Als Whatever er uit is ben ik al blij
gezien de publieksstemmen vandaag zou het ook zomaar exit Rachel kunnen zijn !!quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:37 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Je vergist je in de populariteit van Whatever..
Op Harry na heeft Whatever de grootste fanhyve's en aangezien niet alleen kinderen, maar ook ouderen op hun stemmen, ben ik bang dat het eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeexit wordt voor Hester, Jamal en Roan..
Ik baal enorm..
Aan de zaal te horen niet. Die ging twee keer volkomen uit hun dak na het optreden van Rachel. Maar ja, ze heeft niet genoeg bellers blijkbaar. Rachel moet een heel erg goed optreden hebben om de laatste drie te halen denk ik. Ze moet een nummer kiezen die zo veel mogelijk mensen kennen en leuk vinden. Dan maakt ze de meeste kans.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:36 schreef Starlie het volgende:
[..]
Jamal zal wel blijven denk ik... Denk dat we er volgende week echt aan moeten geloven dat Rachel weggaat.. Het NL-publiek mag dan stemmen natuurlijk en ik denk dat er meer NL-ers zijn die net zoals Stacey denken: Je hebt je kansen gehad, je hebt al een carriere achter de rug.. bla bla bla...
Whatever moet er sowieso uit. Wat betreft Roan, hij is wel beter geworden inderdaad maar hij mist de power en ik word er niet warm of koud vanquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
2 weken geleden had ik geroepen Jamal, Roan en Hester weg...
Mar Whatever is laatste weken matig, terwijl Roan me positief verrast !
Weet je wat het bij mij is? Ik kijk naar het programma, maar voor de rest ben ik er ook totaal niet mee bezig. Tijdens de show ben ik heel fanatiek en kan ik heerlijk iemand afkraken of ophemelen, maar na de show ben ik het eigenlijk alweer een beetje vergeten.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:37 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Je vergist je in de populariteit van Whatever..
Op Harry na heeft Whatever de grootste fanhyve's en aangezien niet alleen kinderen, maar ook ouderen op hun stemmen, ben ik bang dat het eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeexit wordt voor Hester, Jamal en Roan..
Ik baal enorm..
Vermoed ik ook helaas.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:36 schreef Starlie het volgende:
[..]
Jamal zal wel blijven denk ik... Denk dat we er volgende week echt aan moeten geloven dat Rachel weggaat.. Het NL-publiek mag dan stemmen natuurlijk en ik denk dat er meer NL-ers zijn die net zoals Stacey denken: Je hebt je kansen gehad, je hebt al een carriere achter de rug.. bla bla bla...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |