Gefeliciteerd!!quote:Op zondag 26 april 2009 10:57 schreef Incantrix het volgende:
Hi allemaal
Na een tijdje meelezen met jullie vind ik het toch maar eens tijd worden om te 'ontlurken' en ook een berichtje te posten. Ik ben bij toeval op Fok terechtgekomen toen ik en mijn lief naarstig poogden een kindje te maken en heb een tijdje erg veel steun gehad aan het 'wachten op het tweede streepje'-topic.
Nu een paar weekjes geleden heb ik inderdaad een tweede streepje (of 3, we geloofden het eerst niet) geplast en sindsdien hou ik me hier eigenlijk stil.. Maar een beetje meepraten is eigenlijk wel gezelligIk ben nu 7 weken en een paar dagen, mijn uitgerekende datum is 9 december. Komende woensdag (precies op 8 weken) hebben we de eerste echo en ik kan echt niet wachten gewoon.. Verder heb ik zo ongeveer alle kwaaltjes waar ik ooit over gelezen heb wel in huis, maar tot nu toe kan ik er niet echt mee zitten.
Ehm, nouja.. Hoi dus*zwaait*
Lieve Iksje, gefeliciteerd met Tristanquote:Op zondag 26 april 2009 14:01 schreef Iksje het volgende:
Snel een kort berichtje vanop mijn mobieltje... Net als bij Liande ging ik weer overtijd...blijkbaar ben ik een te goed huisje voor baby's :p
vrijdag bij de ctg had ik 4cm opening-wat ik wel fijn vond, bijna halfweg zonder last- enwerd ik gestript door de gynaecologe. Gisteren bleek dit de boel toch gestimuleerd te hebben, na een vlotte bevalling werd ik vannacht om 23u55 de trotse mama van een flinke zoon!
Tristan is zijn naam en het is een gezonde brok van 52cm groot en 3,805 kg zwaar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |