Heb jij toevallig op andere fora ook deze nickname gehad....?quote:
Er zijn inderdaad andere fora waarop ik ook deze nickname heb/heb gehad ja ... hoezodoevertelnubeniknieuwsgierigkenjeme?quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Heb jij toevallig op andere fora ook deze nickname gehad....?
jaja dat vind jij wel leuk hequote:
Nou, heb liever dat het echt 21 is hoorquote:
Maar je gata morgen heerlijk streeploos bruin bakken met de andere singles?quote:
Ja... Je naam komt mij zo bekend voor & ik probeer nu je echte naam voor mijn geest te halen, maar hij komt nog niet bovendrijvenquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:43 schreef webspider het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad andere fora waarop ik ook deze nickname heb/heb gehad ja ... hoezodoevertelnubeniknieuwsgierigkenjeme?
Ik zit net te dubben of ik nog een biertje in de stad ga pakken of dat ik lekker de batavierenrace thuis ga volgen...quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:45 schreef KudFokker het volgende:
Backeven een uurtje gelopen
Nog bij 5 vrienden geweest, die gingen nog wel uit en ze vroegen me mee, maar had de wilskracht om nee te zeggen!
Dat is afgesloten geloof ikquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:46 schreef djayzz het volgende:
Ik dacht trouwens, ga lekker met mijn cabriootje voor het kurhaus staan, weet iedereen waar ze moeten verzamelen, maar volgens mij kan dat helemaal niet
Ik denk dat ze je dan wegjagenquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:46 schreef djayzz het volgende:
Ik dacht trouwens, ga lekker met mijn cabriootje voor het kurhaus staan, weet iedereen waar ze moeten verzamelen, maar volgens mij kan dat helemaal niet
Brievenbus?quote:
Ja idd.quote:
Jij zou me toch nooit wegjagen?quote:
Ik heb maar nee gezegd ivm de gezondheid (en het geld natuurlijkquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:46 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik zit net te dubben of ik nog een biertje in de stad ga pakken of dat ik lekker de batavierenrace thuis ga volgen...
Wel als je er een vleugel afhuurt hoor, dan doen ze niet moeilijkquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:46 schreef djayzz het volgende:
Maar de beveiliging welquote:
* webspider mompelt iets over een blauwe maandagquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Het was trouwens meer een profielsite bedenk ik mij nu...
Hmm, zal ik dat maar doen dan...quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:48 schreef webspider het volgende:
[..]
Wel als je er een vleugel afhuurt hoor, dan doen ze niet moeilijk
Ja, dat is ook weer zoiets.. maar niet doen dan.quote:
Daar heb je een goed punt.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:46 schreef djayzz het volgende:
Idd, de plaats voor het kurhaus is nog best grootquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar heb je een goed punt.Hoe herkenen wij elkaar?
quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat valt echt wel mee hoor... Het is één groot open plein...quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:50 schreef djayzz het volgende:
[..]
Idd, de plaats voor het kurhaus is nog best groot
Ik ken jou, Kz, Box, Cue en Q, dus dat geeft geen problemen. Nouk zal ik wel herkennen van haar fobo denk ik... De rest weet ik niet.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Groepsvorming? en iedereen heeft zo'n ongeveer mijn tel. nummerquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:50 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, dus dan staan er overal mensen en weet je nog niet wie van Fok is.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[..]
Dat valt echt wel mee hoor... Het is één groot open plein...
Ja, die ziet er niet anders uitquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:50 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik ken jou, Kz, Box, Cue en Q, dus dat geeft geen problemen. Nouk zal ik wel herkennen van haar fobo denk ik... De rest weet ik niet.
Hahaha. Volgens mij merk je dat zo hoor... Is maar weinig dat mensen bij de ingang van het Kurhaus stil staanquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:51 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, dus dan staan er overal mensen en weet je nog niet wie van Fok is.
Of moet ik dan gaan roepen
FOOOOOOOOOOOK, dan komen jullie vanzelf
Nee, maar ik ga wel topless trouwensquote:
Ok, dan zal het wel goed komenquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hahaha. Volgens mij merk je dat zo hoor... Is maar weinig dat mensen bij de ingang van het Kurhaus stil staan
Als je de meest belachelijke verzameling individuen (als groep dan) ziet staan, is het Fok!. Geloof me, dat is altijd zo.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:51 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, dus dan staan er overal mensen en weet je nog niet wie van Fok is.
Of moet ik dan gaan roepen
FOOOOOOOOOOOK, dan komen jullie vanzelf
KZ bellen als je er bent. Of afspreken om allemaal een bepaald kleur shirt aan te doen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:50 schreef djayzz het volgende:
[..]
Als dat niet is, dan mag je mij 's avonds op m'n flikker gevenquote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
KZ bellen als je er bent. Of afspreken om allemaal een bepaald kleur shirt aan te doen.
quote:
quote:
Ehm, dus als ik niet topless ga, mag ik jouw s'avonds op je flikker gevenquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als dat niet is, dan mag je mij 's avonds op m'n flikker geven
Damn Tijnquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
KZ bellen als je er bent. Of afspreken om allemaal een bepaald kleur shirt aan te doen.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:53 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Als je de meest belachelijke verzameling individuen (als groep dan) ziet staan, is het Fok!. Geloof me, dat is altijd zo.
(Echt waar...)
Kinkyquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:55 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ehm, dus als ik niet topless ga, mag ik jouw s'avonds op je flikker geven
Als je de groep niet kan vindenquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:55 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ehm, dus als ik niet topless ga, mag ik jouw s'avonds op je flikker geven
Verdwalen pik !quote:
Ik heb geen roze shirts.quote:
Hij mag mij alleen verbaal op m'n donder geven hequote:
Zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooo gezelligquote:
Roze natuurlijk om op het vorige topic terug te komen. Een klein probleempje ik heb geen roze.quote:
Moet je wat van mij lenen ?quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Roze natuurlijk om op het vorige topic terug te komen. Een klein probleempje ik heb geen roze.
Is ook alleen maar voor ECHTE mannen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Roze natuurlijk om op het vorige topic terug te komen. Een klein probleempje ik heb geen roze.
hoe kom je daar nu bij?quote:
Ik ook nietquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja tuurlijkquote:
quote:
Nee. Dit is FC Singles.quote:
Geen verplichtingenquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:57 schreef Pien85 het volgende:
Ben ik vroeg genoeg als ik morgen laat weten of ik mee ga? Afhankelijk van hoe laat ik wakker ben enzo
quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:59 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik ook nietMaar automatic heeft gezegd dat we elkaar wel zullen vinden. En zo niet mag ik haar verbaal (is ook oraal
) op haar flikker geven
Wat is dat nou voor antwoord. lees de vraag eens goedquote:
Waar zit je flikker eigenlijkquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:59 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik ook nietMaar automatic heeft gezegd dat we elkaar wel zullen vinden. En zo niet mag ik haar verbaal (is ook oraal
) op haar flikker geven
quote:
pfff...quote:
Hihi, valt nu wel mee toch. Het kan veel harderquote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:00 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Waar zit je flikker eigenlijk
Net zoals je lurven
Murmquote:
Nou kan ik Francois Sagat wel weer gaan noemen, maar dan slaat het topic weer op tiltquote:
bij de kladdenquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:00 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Waar zit je flikker eigenlijk
Net zoals je lurven
Euy, bende gij d;r ok wir?quote:
Ja graag.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:58 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Moet je wat van mij lenen ?
Nja, dat is dan weer té verwijfd
Maar jullie zullen mij wel herkennen denk ik. Ik heb tenslotte mijn foto hier nog gepost vorige week met het beeld van Jezus erachter.quote:
eujj.. egwel. Nu wel. Morgen niet op de meetquote:
Schat, ik ben er nietquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:01 schreef djayzz het volgende:
[..]
Maar jullie zullen mij wel herkennen denk ik. Ik heb tenslotte mijn foto hier nog gepost vorige week met het beeld van Jezus erachter.
oh serieus? Ik was vast niet helemaal bij zinnen toen ik dat ingevuld hebquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:59 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Yessur
En jij mag mee doen, want volgens je FoBo heb je roze ogen
Jaja, KudFokker is weer in het huisjequote:Op vrijdag 24 april 2009 23:01 schreef Ludootje het volgende:
Tering, het gaat hier nu echt veel te hard.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:59 schreef djayzz het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor antwoord. lees de vraag eens goed
Alohaquote:
Biertje?quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:01 schreef Ludootje het volgende:
Tering, het gaat hier nu echt veel te hard.
*veegt scherm voor je schoon* Sorry!quote:
jij bent toch niet MIJN flikker...quote:
Weet ik. maar met jullie refereer ik aan de Singles in het algemeenquote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:02 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Jaja, KudFokker is weer in het huisje
Iemand het boompje lijk en beestje de hulpeloze vrouw gezien?
Okequote:Op vrijdag 24 april 2009 23:04 schreef djayzz het volgende:
[..]
Weet ik. maar met jullie refereer ik aan de Singles in het algemeen
Dat denk jijquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:03 schreef KudFokker het volgende:
[..]
jij bent toch niet MIJN flikker...
Toch?
Moet jij niet neuken??quote:
Supahman to tha resqueueuequote:
Whehehe.. GMTAquote:
niet? onee jij bent de flikker van snuit...quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:03 schreef KudFokker het volgende:
[..]
jij bent toch niet MIJN flikker...
Toch?
Jij frisoot ook?! TOF! Deze maand en volgende maand kan ik niet. juni wel weer denk ikquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
niet? onee jij bent de flikker van snuit...
moet jij niet intussen eens naar het frisofeest?
Okequote:Op vrijdag 24 april 2009 23:01 schreef djayzz het volgende:
[..]
Maar jullie zullen mij wel herkennen denk ik. Ik heb tenslotte mijn foto hier nog gepost vorige week met het beeld van Jezus erachter.
ben er nog nooit geweest maar wil wel een keertje gaan ja. ow moeten we misschien in juni maar samen gaan. hoeveelste is dat?quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jij frisoot ook?! TOF! Deze maand en volgende maand kan ik niet. juni wel weer denk ik
Dan maak je hem toch wakker.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
neukspeeltje slaapt en ik ben sjaggerijnig ofzo....
quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
niet? onee jij bent de flikker van snuit...
moet jij niet intussen eens naar het frisofeest?
thanx!! heb echt zo'n dag dat ik heel de tijd opgefokt op alles reageer. ik zou wel es een jaar op kalmeringspillen willen leven, lekker rustig in mn hoofdquote:
hmkayquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik ben ook te sjaggerijnig om te neuken....quote:
Lijkt Scheveningen je wat?quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik ben ook te sjaggerijnig om te neuken....
morgen weer een dag, op het strand ofzo
Lekker neuken en dat jullie er dan naast zitten te borrelenquote:
Ik denk niet dat de voordelen opwegen tegen de nadelen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
thanx!! heb echt zo'n dag dat ik heel de tijd opgefokt op alles reageer. ik zou wel es een jaar op kalmeringspillen willen leven, lekker rustig in mn hoofd
Dat is waar. Misschien moet je gewoon gaan slapen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik ben ook te sjaggerijnig om te neuken....
morgen weer een dag, op het strand ofzo
Lijkt me gezellig.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Lekker neuken en dat jullie er dan naast zitten te borrelencool!!!
hmmm misschien sluiten er nog een paar aan![]()
wordt ineens een heel ander soort meet dan
quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:12 schreef webspider het volgende:
Ik ben zo blij dat het hier helemaal niet op een SC lijkt, anders zou ik me er veel minder thuisvoelen
wil je van me af ofzo?quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is waar. Misschien moet je gewoon gaan slapen.
Altijd de laatste vrijdag van de maand, en gewoon eens gaan hoor, is altijd erg gezelligquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ben er nog nooit geweest maar wil wel een keertje gaan ja. ow moeten we misschien in juni maar samen gaan. hoeveelste is dat?
Ik pak nouk welquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja zo is de naam wel ontstaan. Gerucht ging altijd (of gaat?) dat ie homo was, en zo is de naam van dat feest ontstaan. Was eerst in café Berlage en nu in de Effenaar.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:08 schreef KudFokker het volgende:
[..]
De wie wat waar?
Is dat van die prins Johan Friso ofzo?
quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik kwam die van mij tegen net. Stond bij het stoplicht en hij reed voorbij al zwaaiende. Kut-hetero's.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Van jou. Natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:13 schreef Murmeli het volgende:
[..]
wil je van me af ofzo?
gelukkig heb ik nog iemand op de msn die wel lief is
Muwhahaha ze is nu al met KF in contact op MSNquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is waar. Misschien moet je gewoon gaan slapen.
LOL. Je bent ook nergens veilig voor hem hè?quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kwam die van mij tegen net. Stond bij het stoplicht en hij reed voorbij al zwaaiende. Kut-hetero's.![]()
Ow uh... ik bedoel.... kut uh... sommige mannen!
quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
je moet je niet aantrekken van de kliekjes... gewoon wat in de groep gooien en het komt goed...
Het is KuddFokker ook gelukt... we weten alleen nog steeds niet waarom
Murm?? Is je account gehacked en wordt het door een ander gebruikt?quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me vandaag ook afquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
je moet je niet aantrekken van de kliekjes... gewoon wat in de groep gooien en het komt goed...
Ik ga hier gewoon mijn eigen gang en als men mij hier niet accepteerd is dat hun probleem en niet het mijne.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
precies.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:16 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Muwhahaha ze is nu al met KF in contact op MSN
Ik heb ook nog niks gezien.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
![]()
onze kliekjes wisselen nogal van samenstelling en grootte enzo
misschien moet je nog wel de newbie vragen nog beantwoorden? of loop ik achter?
quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:16 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Jij doerakjequote:Op vrijdag 24 april 2009 23:16 schreef KudFokker het volgende:
[..]
ik ben het echt!! je weet wel die blonde van toen ergens in het zuiden des landsquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Murm?? Is je account gehacked en wordt het door een ander gebruikt?
Die waren er toen nog niet geloof ik, maar wil ze best wel even beantwoordenquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
![]()
onze kliekjes wisselen nogal van samenstelling en grootte enzo
misschien moet je nog wel de newbie vragen nog beantwoorden? of loop ik achter?
Ik wou dat ik dat kan 2 dingen te gelijk doen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:19 schreef Murmeli het volgende:
[..]
precies.
en intussen vooral door blijven fokken he
jaja!quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik ben het echt!! je weet wel die blonde van toen ergens in het zuiden des lands
Nette meiden hebben ook behoefte aan wilde onbezonnen seks.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:21 schreef Adolecens het volgende:
[..]
jaja!
Vond het geen echte Murm postDacht dat jij zo'n nette meid was enzo...
Dan heb je niet veel met haar gepraatquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:21 schreef Adolecens het volgende:
[..]
jaja!
Gecondoleerdquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ik weet nog iets ergers... KF heeft mijn telefoonnummer
quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik doe het ook om de beurt he....quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wou dat ik dat kan 2 dingen te gelijk doen.
Ik ben echt benieuwd morgen. Bij Murm heb ik nou echt het idee dat ze een supertof feestbeest is.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:21 schreef Adolecens het volgende:
[..]
jaja!
Dat is wel zo, maar die zijn vaak wat meer van het stille wateren, diepe gronden enzoquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:22 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nette meiden hebben ook behoefte aan wilde onbezonnen seks.
Toch?
True truequote:Op vrijdag 24 april 2009 23:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat is wel zo, maar die zijn vaak wat meer van het stille wateren, diepe gronden enzo
Ik had ook niet anders verwacht.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik ben het echt!! je weet wel die blonde van toen ergens in het zuiden des lands
En je kan nog leuk met d'r praten ook!quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:23 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik ben echt benieuwd morgen. Bij Murm heb ik nou echt het idee dat ze een supertof feestbeest is.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat is wel zo, maar die zijn vaak wat meer van het stille wateren, diepe grotten enzo
Mompelt iets over promillage smsen midden in de nacht...quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
Spannend!quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:24 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En je kan nog leuk met d'r praten ook!
Aan Fok! heb ik meer dan genoeg. Anders krijg ik te veel prikkels.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik doe het ook om de beurt he....
maar ik verveel me anders ook. moet ik wachten op alles enzo...daar hou ik niet zo van
beetje ongeduldig enzo
Haha... naiefquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:21 schreef Adolecens het volgende:
[..]
jaja!
Netjes? ik? waar?quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:22 schreef djayzz het volgende:
Nette meiden hebben ook behoefte aan wilde onbezonnen seks.
Toch?
KZ heeft mij iets vaker gezienquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
Dan heb je niet veel met haar gepraat
Prikkels zit in colaquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Aan Fok! heb ik meer dan genoeg. Anders krijg ik te veel prikkels.
Ja inderdaad.quote:
quote:
dat is iets wat mij niet boeitquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:24 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Mompelt iets over promillage smsen midden in de nacht...
Blijkbaarquote:
* KudFokker neemt een screenshot als bewijsquote:
maar ik ben blij te weten dat ik zo netjes overkom hoor...quote:
Oh is dat dan niet zo.quote:
quote:Ha Rauw!
Tof topic. Kan ik je zo even bellen om deze kwestie ook in m'n radioprogramma te starten?
Ajeto!
Timur
Ze zei niet dat ze het niet gelooft. Ze zei dat het haar niet boeit. En dus is het bewijsmateriaal niet nodigquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:28 schreef KudFokker het volgende:
[..]
* KudFokker neemt een screenshot als bewijs
Ik zal eens wat beter oplettenquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
maar ik ben blij te weten dat ik zo netjes overkom hoor...
oh en waar let je op dan? dan kan ik het allemaal nog een beetje manipulerenquote:
Ik bedoel bewijsmateriaal om aan te kunnen tonen wat ze gezegd heeft, dus zelf na de smsjes voor wanneer ze gaat terug krabbelenquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:30 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ze zei niet dat ze het niet gelooft. Ze zei dat het haar niet boeit. En dus is het bewijsmateriaal niet nodig
Niet voor mij.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:27 schreef Murmeli het volgende:
Ojeee...nu worden de verwachtingen wel erg hooggespannen...als ik dat maar waar kan maken dan
Tijn: veel prikkels is soms wel fijn hooralleen niet als ik moet denken of eten
dat klinkt als iets dat ik moet gaan opzoeken en daar heb i kgeen zin inquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:30 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Gaat over mijn Dilemma over nederlands woord topic
Ook prikkels achter de computerquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet voor mij.Als er te veel prikkels zijn dan raak ik in paniek.
Weltrusten lieverd!quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:31 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga er vandoor. Veel plezier morgen![]()
Gewoon je uitspraken enzo.. Ben geen dateslet, dus zal het van hier moeten hebbenquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oh en waar let je op dan? dan kan ik het allemaal nog een beetje manipuleren
Weltrusten en werk zequote:Op vrijdag 24 april 2009 23:31 schreef automatic_ het volgende:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:31 schreef automatic_ het volgende:
Slaap lekker!quote:
Slaap lekkerquote:
ja ik soms ook wel ja. maar als ik dus niets hoef te doen niet....quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet voor mij.Als er te veel prikkels zijn dan raak ik in paniek.
dankquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:31 schreef automatic_ het volgende:
Geef hem dan Fernandez, daar zit veul meer koolzuur inquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:33 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja ik soms ook wel ja. maar als ik dus niets hoef te doen niet....handig hoor....
maar ik zal je morgen niet in je zij prikken dan en je geen cola voeren, ok?
Dilemma over Nederlands woord.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat klinkt als iets dat ik moet gaan opzoeken en daar heb i kgeen zin in
Is dat vaste prik op een meet?quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:33 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja ik soms ook wel ja. maar als ik dus niets hoef te doen niet....handig hoor....
gheghe.....quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:32 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Gewoon je uitspraken enzo.. Ben geen dateslet, dus zal het van hier moeten hebben
quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:34 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Geef hem dan Fernandez, daar zit veul meer koolzuur in
quote:
nee hoor..... maar ik dacht ik moet toch wel nadenken vantevoren want soms dan kan ik mijn handen niet meer tegenhouden he....quote:
Take me Out op tv ofzo?quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:36 schreef Adolecens het volgende:
Whehehehe
Maaike (18) Houdt niet van slimme mannen...
Joey stelt een vraag en meisje antwoord: "Tja, ik weet het niet... weet nog niet wat ik eruit kan trekken"
Zaal schiet in de lach en meisje![]()
zooo mijn woord daarvoor is geplaatstquote:
Jaquote:
Nee, maar Fokken en iets ander te gelijk dan doen dat gaat niet.quote:
die stop ik zo wel weer ff bij kwaak in zn mond danquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:36 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hou jij die tong eens lekker bij je!!
quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:31 schreef automatic_ het volgende:
Weltrustenquote:
3FM vindt het waarschijnlijk radio waardig...quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:37 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
zooo mijn woord daarvoor is geplaatst
Was gister toch ook hier, eentje die de 1e ronde niet overleefde?quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:38 schreef Adolecens het volgende:
Ow... gastje heeft de 2e ronde al niet overleefd... exit
had je KF op af moeten sturen.... heeft ie weer wat voor bij zn collectie stoere verhalen...valt vast nog wel een beetje op te blazen..dat t op CNN komt ofzo.... of bij Oprahquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:39 schreef Rauw. het volgende:
[..]
3FM vindt het waarschijnlijk radio waardig...
Maar aangezien ik totaal geen mediamens ben heb ik het maar afgeslagen![]()
Maar wel heul tof dat het opgermerkt is!
Volgens mij mis ik nu ietsquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:39 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Laat mij het doen danquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:39 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Mja, die gast voelde zich echt op zijn genotsknots getraptquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:40 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Was gister toch ook hier, eentje die de 1e ronde niet overleefde?
Ik kreeg een PM over dat topic van Timur van 3FM of hij me kon bellen om het in zijn show te gebruiken oid...quote:
Da's ook een heel gevoelig iets hoor!quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Mja, die gast voelde zich echt op zijn genotsknots getrapt
Jan-Betonquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:40 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Was gister toch ook hier, eentje die de 1e ronde niet overleefde?
Jij mag mij wel in mij zij prikken hoor.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:33 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Geen idee nog nooit gedronken.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:34 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Geef hem dan Fernandez, daar zit veul meer koolzuur in
Ik ga met de trein.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:35 schreef djayzz het volgende:
Heeft iedereen vervoer trouwens naar scheveningen? Of moet er iemand nog een lift.
Ik bedoel het echt niet als stoer verhaal trouwens..quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:41 schreef Murmeli het volgende:
[..]
had je KF op af moeten sturen.... heeft ie weer wat voor bij zn collectie stoere verhalen...valt vast nog wel een beetje op te blazen..dat t op CNN komt ofzo.... of bij Oprah
Hmmm media aandacht... geilquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:42 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik kreeg een PM over dat topic van Timur van 3FM of hij me kon bellen om het in zijn show te gebruiken oid...
Nah, ik heb de eer aan Timur zelf overgelatenquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:42 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Laat mij het doen dan
Doe ik jullie uiteraard de groetjes !![]()
Dat was niet echt eerlijk omdat er maar 3 vrouwen waren. Eigenlijk moet hij nog een kans krijgen als er meer vrouwen zijn.quote:
doe maar niet, ik hoorde de mening van een aantal vrouwen die hem anders gekeurd hadden.... Dat was echt nog minder leuk voor Jan geweestquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat was niet echt eerlijk omdat er maar 3 vrouwen waren. Eigenlijk moet hij nog een kans krijgen als er meer vrouwen zijn.
Misschien kan je het ook als idee naar de redactie van GeenStijl sturenquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:44 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Nah, ik heb de eer aan Timur zelf overgelaten
Okquote:
ik bedoel dat naar jou ook niet zo, stressiequote:Op vrijdag 24 april 2009 23:43 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik bedoel het echt niet als stoer verhaal trouwens..
Ik ben er ook niet alleen mee opgekomen, ook mijn collega's![]()
Ik vind het wel leuk, wellicht zelfs een beetje trots op m'n topic
Er waren er 5 geloof ik, maar je hebt alsnog gelijk jaquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat was niet echt eerlijk omdat er maar 3 vrouwen waren. Eigenlijk moet hij nog een kans krijgen als er meer vrouwen zijn.
van geenstijl kom ik aan de schij....quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:46 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Misschien kan je het ook als idee naar de redactie van GeenStijl sturen?
Als hun er een item over maken heb je zo 500 reactie's![]()
het is toch ook stoer om op de radio te komenquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:46 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik bedoel dat naar jou ook niet zo, stressie
dat bedoel ik alleen naar KF zo, dat je het kan opblazen als stoer verhaal
quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:46 schreef Adolecens het volgende:
Anyway..
Ik ga de laptop ook uitdoen, moet er om 7 uur uit morgenvroeg![]()
Have fun morgen en plezier enzo!
Stuur het naar Van Dale danquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:47 schreef Rauw. het volgende:
[..]
van geenstijl kom ik aan de schij....
ooh shit, te laat![]()
Geen stijl
Had ik kunnen doen, ik had ook met m'n bek voor de radio kunnen gaan hangen...quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:46 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik bedoel dat naar jou ook niet zo, stressie
dat bedoel ik alleen naar KF zo, dat je het kan opblazen als stoer verhaal
ghe....best grappig diequote:Op vrijdag 24 april 2009 23:47 schreef KudFokker het volgende:
[..]
het is toch ook stoer om op de radio te komen?
Infamous lyric:
"You my man, got a face for radio"
Heb geprobeerd hun email te achterhalen, kon het niet vinden.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:48 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Stuur het naar Van Dale dan
Misschien is er al iets voor
Zo lang je het maar kan relativeren is het niet erg. Ik ga ook meedoen. Als ik kritiek krijg is dat jammer. Maar ik zal er niet wakker over liggen. Jan ook niet. Volgens mij.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:46 schreef Rauw. het volgende:
[..]
doe maar niet, ik hoorde de mening van een aantal vrouwen die hem anders gekeurd hadden.... Dat was echt nog minder leuk voor Jan geweest
Ach het is maar een spelletje. Hij heeft gelijk de volgende keer zou het niet veel anders zijn.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:46 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Er waren er 5 geloof ik, maar je hebt alsnog gelijk ja
Ik stelde het al voor aan hem, maar hij wees het af
Hier gebeurd nooit iets.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
nog iets spannends gebeurd vanavond?
quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo lang je het maar kan relativeren is het niet erg. Ik ga ook meedoen. Als ik kritiek krijg is dat jammer. Maar ik zal er niet wakker over liggen. Jan ook niet. Volgens mij.
[..]
Ach het is maar een spelletje. Hij heeft gelijk de volgende keer zou het niet veel anders zijn.
komt snuitje morgen ook of niet?quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
nog iets spannends gebeurd vanavond?
Ja, hij hield zich grootquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:53 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Van JB heb ik het idee dat hij het misschien liever niet naar merken dat hij het niet leuk vond
Waarschijnlijk wel. Maar de manier waarop het ging was ook niet echt leuk.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:53 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Van JB heb ik het idee dat hij het misschien liever niet naar merken dat hij het niet leuk vond
Van wie?quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nee, de leukste dingen gebeuren ook in mijn bed natuurlijk, of in dat van haar
Dat natrappen was gemeen, over die kleding enzo toen het spel al lang afgelopen wasquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Maar de manier waarop het ging was ook niet echt leuk.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:54 schreef Murmeli het volgende:
mijn ogen vallen dicht...murm gaat lekker slapen.
tot morgen voor een paar van jullie en anders tot de volgende keer op fok weer
veel plezier mupkes, ik ga speedbootje varen en misschien nog wat catamaranquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:54 schreef Murmeli het volgende:
mijn ogen vallen dicht...murm gaat lekker slapen.
tot morgen voor een paar van jullie en anders tot de volgende keer op fok weer
Ik moet ook zeggen dat ik het heel erg kut voor hem vondquote:
Inderdaad dat was erg laag.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:55 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat natrappen was gemeen, over die kleding enzo toen het spel al lang afgelopen was
Nope, en dat natrappen was helemaal erg om aan tezienquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Maar de manier waarop het ging was ook niet echt leuk.
Ik hoop dat dit niet nog een keer gebeurd. Want zulke dingen zijn nergens voor nodig.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:57 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Nope, en dat natrappen was helemaal erg om aan tezien
huhquote:
Volgens mij zijn je fans allemaal naar bed of aant feestenquote:Op zaterdag 25 april 2009 00:12 schreef Ofresca het volgende:
Hallo. Ik kom de nachtploeg ff versterken.
Trek je kleren uit en weest welkom!quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:12 schreef Ofresca het volgende:
Hallo. Ik kom de nachtploeg ff versterken.
Heb ik fans?quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:13 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Volgens mij zijn je fans allemaal naar bed of aant feesten
Wie zijn jouw fans?quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:17 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Ofc!
Iedereen heeft die hier toch, naja bijna dan
Ik ben de gene die daar buiten valtquote:
Waarom dat?quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:22 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Ik ben de gene die daar buiten valt
Ga je morgen nog wat leuks doen? Of was deze avond al erg leuk?
Morgen moet ik het huis hier weer ouder klaar maken.quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:22 schreef DieBoard het volgende:
Ga je morgen nog wat leuks doen? Of was deze avond al erg leuk?
Wat klinkt dat heerlijk non-conformistisch!quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:26 schreef DieBoard het volgende:
Gelukkig heb ik nog een leuk vrienden clubje waar ik mij thuis voel. Niet iedereen hoeft mij leuk te vinden.
Je avatar. Hij is te zelfzuchtig.quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:28 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Weet niet![]()
Wellicht dat Ofresca je er meer over kan vertellen waarom ik niet gewild ben.
Niet veel bijzonders, vandaag mijn vader geholpen met wat schoonmaak/schuur werk voor de dakgoten van het huis zodat ze geschilderd kunnen worden.quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:27 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Morgen moet ik het huis hier weer ouder klaar maken.![]()
Vanavond verjaardag gehad en met vrienden een filmpje gekeken. Jij?
Betekend niet dat ik niet aardig tegen ander ben hoorquote:Op zaterdag 25 april 2009 00:27 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Wat klinkt dat heerlijk non-conformistisch!
En dat is een reden om sorry te zeggen?quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:34 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Omdat het een relatief lange post is voor dit forum
Nachtploeg, zie het een beetje als van die typische gesprekken die je normaal gesproken na een avondje stappen met veel alcohol thuis bij een van je vrienden hebt.quote:
Gelukkig maar!quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:33 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Betekend niet dat ik niet aardig tegen ander ben hoor
Ja, ook inderdaad om wat ludo zegtquote:Op zaterdag 25 april 2009 00:35 schreef Ofresca het volgende:
[..]
En dat is een reden om sorry te zeggen?
Die zijn chill. Waren mensen in het echte leven maar meer zo als ze dan zijn.quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:35 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Nachtploeg, zie het een beetje als van die typische gesprekken die je normaal gesproken na een avondje stappen met veel alcohol thuis bij een van je vrienden hebt.
Talk the night away.quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:38 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Ja, ook inderdaad om wat ludo zegtKan nog al op een praat stoel zitten en niet iedereen is daar altijd van gediend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |