quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:33 schreef Electric_Wizard het volgende:
Die ene chick met dat donkere haar is wel lekker
quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:33 schreef GGMM het volgende:
Dat krijg je er van als je Comedy Central kijkt, d'r is daar geen enkele goede serie.
er is een verschil tussen hersenloos vermaak en debielquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:53 schreef Eric_Cantona het volgende:
Wat is er mis met hersenloos vermaak, ik wil ook wel eens niet hoeven "denken"![]()
dat is ook vreselijkquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:57 schreef Dingess het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hahahahahahaahahahaahahaaaquote:Op zaterdag 25 april 2009 00:31 schreef junkiesietze het volgende:
you know what's funny? MY FOOT UP YOUR ASS!
En er mag ook een stop komen op dit soort klaagtopics, net zoals GTST, Idols e.d..quote:
Nog 3 uurtjes, dan breng ik je naar Turkije.quote:Op zaterdag 25 april 2009 03:48 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En er mag ook een stop komen op dit soort klaagtopics, net zoals GTST, Idols e.d..
Laat het gewoon doodbloeden, dan heeft niemand het er meer over.
Ik hoef niet op vakantie!quote:Op zaterdag 25 april 2009 03:59 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Nog 3 uurtjes, dan breng ik je naar Turkije.
Oh, jij hebt echt vacantie nodig!quote:Op zaterdag 25 april 2009 04:02 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik hoef niet op vakantie!
Wat nou vakantie?quote:Op zaterdag 25 april 2009 04:04 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Oh, jij hebt echt vacantie nodig!
Wat nou rukken?quote:Op zaterdag 25 april 2009 04:05 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik werk liever in een ruk door.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |