Dat vind ik wel meevallen, nu heeft niet iedereen zender en is 't wat rommelig. Het is ook een stuk drukker dan de 8 mensen die er straks max inzitten.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:02 schreef Cloonaid het volgende:
doe iets aan het geluid. volume verschillen zijn te erg.
Wel mee eensch.quote:
Me neither, of ze mogen Cc wel weer terugsturen ^_^quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:06 schreef Bubbz het volgende:
[..]
Wel mee eensch.
Ik heb volgens mij nog geen "bewoner" aan het woord gezien. Of überhaupt in beeld.
Erg irritant ja.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:02 schreef Cloonaid het volgende:
doe iets aan het geluid. volume verschillen zijn te erg.
Ik ga het doorgeven.quote:Op maandag 27 april 2009 22:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zet ff een teller op de site, zodat we met de opdracht mee kunnen tellen. Gewoon dezelfde teller als die aftel richting de kickoff.
k heb oortjes,dus van die kleine ,doet ook geen zeer na een uur.quote:Op maandag 27 april 2009 23:27 schreef Passie36 het volgende:
Misschien ligt het wel bij mij hoor, maar ik las al meerdere berichten erover.
Het geluid?
Ik moet echt een koptelefoon opzetten om het goed verstaanbaar te kunnen maken!
Ik hoor wel wat maar het is erg zacht.
Is hier nog iets aan te doen, of ben ik genoodzaakt om toch vaak met een koptelefoon op te zitten
Zullen mijn huisgenoten erg aangenaam vinden 25 dagen lang
Nou ik heb ook wel van die kleintjes maar ik kan geen kant op hihihiquote:Op maandag 27 april 2009 23:32 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
k heb oortjes,dus van die kleine ,doet ook geen zeer na een uur.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |