En zelfs tegen dit AZ weten we geen potten te breken.quote:Op zondag 26 april 2009 @ 15:07 schreef TIM-846 het volgende:
We hebben geluk dat Martens, De Zeeuw en El Hamdaoui niet meedoen, anders was het eenzelfde middag als vorige week geworden.
Platjequote:Op zondag 26 april 2009 15:27 schreef koningdavid het volgende:
Lens, Elia, Biseswar, Amrabat.
Leuk rijtje
(ex-Ajacieden dus)
Dat zijn spelers die zo nu en dan een keer uitblinken, ik denk niet dat Ajax daar veel beter van geworden was.quote:Op zondag 26 april 2009 15:27 schreef koningdavid het volgende:
Lens, Elia, Biseswar, Amrabat.
Leuk rijtje
(ex-Ajacieden dus)
Tuurlijk... Als Sparta met een beetje wedstrijdintentie en strijd de wedstrijd ingaat kunnen ze zomaar punten pakken hoor. Geen probleem tegen dit Ajax.quote:Op zondag 26 april 2009 15:30 schreef lighted het volgende:
Wat een kansloze kut wedstrijd. Stel je voor dat ze hun best zouden doen tegen de kampioen. Nee johhh, we winnen veel liever van Sparta natuurlijk.
Die blinken tenminste nog ooit uit.quote:Op zondag 26 april 2009 15:32 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat zijn spelers die zo nu en dan een keer uitblinken, ik denk niet dat Ajax daar veel beter van geworden was.
Laten we niet of dit AZ slecht is. AZ is juist kampioen vanwege het collectief. Iets waar het ajax aan ontbreektquote:Op zondag 26 april 2009 15:27 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
En zelfs tegen dit AZ weten we geen potten te breken.
Elia is constant genoeg. En Lens zag ik van de zomer al liever komen dan Sulejmani.quote:Op zondag 26 april 2009 15:32 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat zijn spelers die zo nu en dan een keer uitblinken, ik denk niet dat Ajax daar veel beter van geworden was.
Denk dat zelfs Sparta mogelijkheden ziet. De 4e plek lonkt!quote:Op zondag 26 april 2009 15:27 schreef dronkeykong het volgende:
Dat Twente lacht zich een slag in de rondte, volgende week zien ze geen problemen om van deze 11 vuilniszakken te winnen
Laat ze maar proberen Dembele te halen, ik weet: mission impossible.quote:Op zondag 26 april 2009 15:36 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Elia is constant genoeg. En Lens zag ik van de zomer al liever komen dan Sulejmani.
Ze nemen het "wij zijn de beste" duidelijk te serieus danquote:Op zondag 26 april 2009 15:36 schreef TIM-846 het volgende:
Ah ik weet waar het mis is gegaan. Ajax dacht dat ze vorige week zelf kampioen zijn geworden, vandaar dat ze zo rustig aan doen
Urby heeft er een aardig handje van vandaag.quote:Op zondag 26 april 2009 15:40 schreef Frankz0rz het volgende:
Ben ik trouwens de enige die zich de hele tijd ergert aan die ballen die steeds 5 meter van ze afstuiten bij een aanname? Vooral in de eerste helft![]()
Ja maar hoe krijg je dat erin gestampt?quote:Op zondag 26 april 2009 15:41 schreef TheVulture het volgende:
Het ontbreekt gewoon chronisch aan de juiste mentaliteit op de belangrijke momenten.... om knettergek van te worden...
Vragen of ze aub hun best willen doen.quote:Op zondag 26 april 2009 15:42 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ja maar hoe krijg je dat erin gestampt?
Aanstellen van een mental coach, meer scouten op mentale kwaliteiten dan op voetbaltechnische....quote:Op zondag 26 april 2009 15:42 schreef Longmen het volgende:
[..]
Dat moet een coach doen lijkt me.quote:Op zondag 26 april 2009 @ 15:42 schreef Longmen het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 april 2009 15:43 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Vragen of ze aub hun best willen doen.
Onterecht imho. Net had Pocognoli wel rood (2x geel) moeten hebben. Dus gerechtigheidquote:Op zondag 26 april 2009 15:48 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Schaars krijgt het nu dan toch te verduren.
quote:
Inderdaad, gewoon compensatiegedrag.quote:Op zondag 26 april 2009 @ 15:49 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Onterecht imho. Net had Pocognoli wel rood (2x geel) moeten hebben. Dus gerechtigheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |