Laat het me even weten.quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:32 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit van wel. Maar heb nog niemand er over gesproken eigenlijk. Zal het straks even navragen
Het is wel een open loting, dus met een beetje mazzel speel je in de 2e voorronde tegen de nummer 2 van Turkije ofzo.quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:27 schreef borisz het volgende:
[..]
Playoffs ronde 3 zijn, vooral de nummers twee, uit deze landen.
[..]
Die vijf winnaars spelen tegen deze landen
[..]
Kortom, het is een zeer lastig verhaal.
Wtfquote:Op zaterdag 25 april 2009 14:27 schreef borisz het volgende:
[..]
Playoffs ronde 3 zijn, vooral de nummers twee, uit deze landen.
[..]
Die vijf winnaars spelen tegen deze landen
[..]
Kortom, het is een zeer lastig verhaal.
Heb je ook wel weer gelijk in, maar tegen AZ is er toch wel meer druk dan normaal. Staat wel tegenover dat AZ al kampioen is en Ajax sowieso de komende wedstrijden moet presteren..quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:47 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Enige manier om uit die periode te komen is vertrouwen te krijgen. Vertonghen heeft een geweldig seizoen gespeeld tot een aantal wedstrijden terug.
Dan heb je dus kans op Galatasaray/Besiktas/Trabzonspor/Sivasspor, zijn ook de minste niet, vooral Galatasaray/Besiktasquote:Op zaterdag 25 april 2009 15:48 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Het is wel een open loting, dus met een beetje mazzel speel je in de 2e voorronde tegen de nummer 2 van Turkije ofzo.
Er word inderdaad niet bij vermeld dat je automatisch gekoppeld wordt aan 1 van die 5 die er in de 4e ronde bijkomen. Dus het kan ja.quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:48 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Het is wel een open loting, dus met een beetje mazzel speel je in de 2e voorronde tegen de nummer 2 van Turkije ofzo.
Ja, echt heerlijk. NOT! Volgend seizoen knallen? Hm ... dan doel je zeker op een paar rotjes op de tribune? Als je doelt op kampioen worden: dream on!quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:48 schreef bloodysunday het volgende:
Echt heerlijk om te zien dat iedereen nog achter MvB staat, hopelijk blijft een groot deel van de selectie bij elkaar zodat we volgend jaar kunnen knallen.
Kampioen worden met Bassie als coach kan echter niet. Tenzij Ajax de enige club in de competitie is. Een eredivisie met slechts 1 club ... dat gaat niet gebeuren.quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:39 schreef Aanvoerder het volgende:
Wie had er na vorig seizoen verwacht dat AZ kampioen zou worden dit seizoen? Alles kan.
Hou je muil is ff.quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:44 schreef Barca het volgende:
[..]
Kampioen worden met Bassie als coach kan echter niet. Tenzij Ajax de enige club in de competitie is. Een eredivisie met slechts 1 club ... dat gaat niet gebeuren.
Jij bent echt veruit de meeste vreemde "Ajacied"die ik ken.quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:36 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja, echt heerlijk. NOT! Volgend seizoen knallen? Hm ... dan doel je zeker op een paar rotjes op de tribune? Als je doelt op kampioen worden: dream on!
Je kent me en toch ben ik een vreemde voor je? Da's logisch!quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:58 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Jij bent echt veruit de meeste vreemde "Ajacied"die ik ken.
Sorry, MvB is de beste coach ter wereld ... allertijden!quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:55 schreef Leonos het volgende:
[..]
Hou je muil is ff.
Domme negatieve gelul heletijd van jou
Dank u!quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:02 schreef Silenus het volgende:
Ik moet zeggen dat ik die grap over 'knallen' en 'rotjes op de tribune' wel erg sterk vond.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:04 schreef Blight het volgende:
Als ik aan Barca denk zie ik altijd een man van middelbare leeftijd welke de pijn van zijn eigen frustraties haast niet meer kan verdragen voor me. Elke keer als de Studio Sport tune begint druppelt het zweet al van zijn voorhoofd en werkt hij zenuwachtig zijn stoommaaltijd van de Albert Heijn naar binnen. Ik zie hem denken: "het zal toch niet?". "We hebben toch niet weer verloren? Teletekst had vast ongelijk!". De samenvatting van de wedstrijd van Ajax begint en ondanks dat er op basis van deze beelden met geen mogelijkheid valt te zeggen wie er debet is aan dit puntenverlies, heeft Barca zijn conclusie al getrokken. "Die vuile Van Basten! Door hem hebben we verloren!". Barca start zijn computer op en haast zich naar het FOK! Forum. "Met mijn gefundeerde mening geef ik ze van jetje! Dat zal Van Basten leren!". De dikke, knakworstvormige vingertjes worden haast door het toetsenbord gejaagd. "Zie, ik noem hem Bassie, zoals die clown! Haha, pak aan, Marco!". Elke letter die hij typt brengt hem dichter bij zijn mentale orgasme. "Nooit worden we kampioen met Bassie!". Driftig klikt hij op zijn muis, klaar voor het volgende statement welke hij gaat invoeren zodat hij weer even kan vergeten dat vroeger zelfs zijn hond niet met hem wilde spelen. "We worden zevende! Nee, we degraderen!". Tot slot vertelt Barca aan het gehele FOK! Forum dat Van Basten een mislukking is. Goed, Marco was een man die Ajax en AC Milan tot grote hoogtes heeft geschoten. Een man die prachtige doelpunten wist te maken en een EK titel op zijn naam mocht schrijven. Een man die heel Nederland heeft doen geloven in een titel, in de zomer van 2008. "Maar toch is Marco de mislukking, en niet ik.", denkt Barca. Want Barca? Hij heeft tenminste nog een toetsenbord.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:04 schreef Blight het volgende:
Als ik aan Barca denk zie ik altijd een man van middelbare leeftijd welke de pijn van zijn eigen frustraties haast niet meer kan verdragen voor me. Elke keer als de Studio Sport tune begint druppelt het zweet al van zijn voorhoofd en werkt hij zenuwachtig zijn stoommaaltijd van de Albert Heijn naar binnen. Ik zie hem denken: "het zal toch niet?". "We hebben toch niet weer verloren? Teletekst had vast ongelijk!". De samenvatting van de wedstrijd van Ajax begint en ondanks dat er op basis van deze beelden met geen mogelijkheid valt te zeggen wie er debet is aan dit puntenverlies, heeft Barca zijn conclusie al getrokken. "Die vuile Van Basten! Door hem hebben we verloren!". Barca start zijn computer op en haast zich naar het FOK! Forum. "Met mijn gefundeerde mening geef ik ze van jetje! Dat zal Van Basten leren!". De dikke, knakworstvormige vingertjes worden haast door het toetsenbord gejaagd. "Zie, ik noem hem Bassie, zoals die clown! Haha, pak aan, Marco!". Elke letter die hij typt brengt hem dichter bij zijn mentale orgasme. "Nooit worden we kampioen met Bassie!". Driftig klikt hij op zijn muis, klaar voor het volgende statement welke hij gaat invoeren zodat hij weer even kan vergeten dat vroeger zelfs zijn hond niet met hem wilde spelen. "We worden zevende! Nee, we degraderen!". Tot slot vertelt Barca aan het gehele FOK! Forum dat Van Basten een mislukking is. Goed, Marco was een man die Ajax en AC Milan tot grote hoogtes heeft geschoten. Een man die prachtige doelpunten wist te maken en een EK titel op zijn naam mocht schrijven. Een man die heel Nederland heeft doen geloven in een titel, in de zomer van 2008. "Maar toch is Marco de mislukking, en niet ik.", denkt Barca. Want Barca? Hij heeft tenminste nog een toetsenbord.
Zeg schatje, dit zou binnen onze slaapkamer blijven!quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:04 schreef Blight het volgende:
Daar zit ik al een tijdje op te wachten ja.quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:57 schreef kevin6188 het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat Fok! ooit nog een ignore-functie gaat ontwikkelen zoals op sommige andere fora.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |