abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 april 2009 @ 22:53:14 #26
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_68353868
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 21:41 schreef Houniet het volgende:

[..]
Daar is Ajax dan wel goed genoeg voor zeker.
Jawel, je keek.
  vrijdag 24 april 2009 @ 23:31:09 #27
175985 Silaz
drie bier
pi_68355474
boh nu net terug uit Barcelona.. las dus dat er dik was verloren van psv
Nu zondag weer knallen, heb er zin in
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_68355673
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 23:31 schreef Silaz het volgende:
boh nu net terug uit Barcelona.. las dus dat er dik was verloren van psv
Nu zondag weer knallen, heb er zin in
Jij hebt in ieder geval geen trauma opgelopen
  vrijdag 24 april 2009 @ 23:43:57 #29
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_68355893
Kan goed begrijpen dat Suarez gefrusteerd is. Moet het alleen niet gaan afreageren op medespelers. Zou me als speler ook moeilijk op kunnen laden voor de rest van deze 3 wedstrijden die nergens meer om gaan.
#FreeHat
pi_68356096
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 23:43 schreef DuvelDuvel het volgende:
Kan goed begrijpen dat Suarez gefrusteerd is. Moet het alleen niet gaan afreageren op medespelers. Zou me als speler ook moeilijk op kunnen laden voor de rest van deze 3 wedstrijden die nergens meer om gaan.
Godsamme zeg, het gaat om net zoveel als VOOR Vitesse - AZ. Sinds iets van 8 wedstrijden geleden was het al bekend dat je voor de 2e plek moest vechten. Nu je door PSV bent vernederd moet je juist laten zien waar je van gemaakt bent en die overige 3 wedstrijden winnen.

Geen motivatie .
pi_68356138
quote:
Uh, CL?
-
  vrijdag 24 april 2009 @ 23:59:28 #32
166976 DuvelDuvel
pi_68356343
Voorronde CL. Heb er weining vertrouwen in dat we de voorronde doorkomen.
#FreeHat
  zaterdag 25 april 2009 @ 00:33:13 #33
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68357141
Beetje een Ajax - Feyenoord '99 scenario dus aankomende zondag. Feyenoord werd toen ook de week ervoor kampioen, kwam tijdens de klassieker met een half B-elftal aanzetten. 6-0 werd het toen toch?
pi_68357619
Tjah, alle optimisme en vertrouwen van de afgelopen maanden is echt naar een nulpunt gedaald
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_68357662
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 00:33 schreef Kopbal het volgende:
Beetje een Ajax - Feyenoord '99 scenario dus aankomende zondag. Feyenoord werd toen ook de week ervoor kampioen, kwam tijdens de klassieker met een half B-elftal aanzetten. 6-0 werd het toen toch?
Ben wel benieuwd naar de 'surprise' voor AZ.
-
  zaterdag 25 april 2009 @ 01:25:58 #36
51286 w00h00
Digital man!
pi_68358111
Dit is mijn club, mijn ideaal, dit is de mooiste club van allemaal.
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet,
het kan dooien, het kan vriezen, we kunnen winnen of verliezen,
maar een beet're club dan deze is er niet!
pi_68359564
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 21:37 schreef denthemen het volgende:
Joden!
Zondag toch gewoon weer winst
Gewoon.

-niet doen-

[ Bericht 2% gewijzigd door sjimz op 25-04-2009 07:20:48 ]
pi_68359955
quote:
Het lijkt me eerder Vertonghen die gefrustreerd is, hij is geen basisspeler meer, viel dramatisch slecht in waardoor er een tegengoal kwam en en hij is totaal niet in vorm de laatste tijd.
pi_68360378
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 00:33 schreef Kopbal het volgende:
Klopt. Ze waren volgens mij gewoon bang om keihard af te gaan, dus kwamen ze maar met een b-elftal opdraven zodat ze daar de schuld konden leggen

Datzelfde gevoel heb ik met AZ nu een beetje, want zijn Martens en De Zeeuw werkelijk ziek? Ik geloof er geen reet van...
pi_68360647
Goed interview met Van Basten in het AD.

Marco van Basten #2: Hoe lang nog? of http://www.sportwereld.nl(...)er_en_complexer.html

[ Bericht 79% gewijzigd door BliksemSchigt op 25-04-2009 10:01:27 ]
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 25 april 2009 @ 10:17:38 #41
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_68360942
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 23:59 schreef DuvelDuvel het volgende:
Zal sowieso lastig worden, aangezien de nummer twee nu 2 voorrondes moet spelen.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_68361218
Ik begrijp jullie wel hoor, we zijn namelijk allemaal al keer-op-keer teleurgesteld. Maar dit team is in staat om opnieuw de kwartfinales van de CL te halen. Aissati was de schakel die dit team weer aan het draaien kreeg, hij werd al prijzend het 'oliemannetje' genoemd. Het ontbreekt dit team aan nog zo'n 'oliemannetje', alleen in tegenstelling tot Aissati, eentje met charisma, leiderschapskwaliteiten, ervaring, fysieke en voetbalkwaliteiten. Gabri is fysiek sterk, maar is geen leider, Enoh is technisch en fysiek sterk maar ook geen leider en het ontbreekt hem aan lengte/ervaring.

Zoals ik al eerder opperde hebben wij een type Srna nodig op het middenveld... makkelijk zal die niet te vinden zijn, maar laat het scoutingsapparaat zich maar eens bewijzen. Ze hebben jaren wanprestaties geleverd en leken alleen spelers bij sub-toppers in Nederland te kunnen scouten. Laat Blind maar zien dat het anders kan. Dit is de schakel die wij nodig hebben.

Dit team beschikt over genoeg kwaliteit om een prestatie zoals in 2002/2003 neer te zetten, mits we die beslissende schakel in huis halen. Daarnaast zit Van Basten nog met de puinhopen van Jaakke/Van Geel - veel spelers die weg gesaneerd moeten worden, terwijl er tegelijkertijd een kleinere, maar sterke, selectie aangelegd moet worden. Dit vergt tijd en geduld.

Volgens mij zijn veel mensen die aan het begin van het seizoen zeiden dat dit een opbouwjaar was alweer vergeten dat ze dat toen zeiden. Komt misschien ook omdat we tot de winterstop nog aardig kans hadden om kampioen te worden.
quote:
Als je het analyseert, zie je een vrij complex probleem. Iedere trainer is hier min of meer tegen hetzelfde aangelopen. De laatste jaren raakt Ajax elk jaar éénderde deel van het elftal kwijt aan het buitenland. Met nieuwe mensen op kernposities begin je elke zomer opnieuw. Dat heeft tijd nodig, of je dat nou wilt of niet. Van Basten heeft voor 34 miljoen euro geïnvesteerd, hoor je dan. Ja, maar er is ook voor 35 miljoen vertrokken.’’
Aldus Van Basten. Hij vergeet wel te vermelden dat het scoutingsapparaat gewoon door en door slecht was. Heerenveen, Groningen en Twente hebben al jonge en sterke vervanger klaar mocht er iemand (onverwachts) vertrekken. Bij ons kwamen ze met Kennedy en consorten aankakken. Ik hoop dat dit verandert is onder Blind, maar ik betwijfel het vooralsnog.
  zaterdag 25 april 2009 @ 10:35:13 #43
52871 Blight
Supersized.
pi_68361268
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 23:59 schreef DuvelDuvel het volgende:
Same here, maar lijkt me dat we toch evengoed die voorronde plek wel te pakken willen krijgen. Die laatste wedstrijden zijn dus wel belangrijk.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  zaterdag 25 april 2009 @ 10:52:20 #44
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_68361606
De 2e plaats is idd wel een must.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  zaterdag 25 april 2009 @ 11:52:31 #45
166976 DuvelDuvel
pi_68362859
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 08:21 schreef Wooldoor het volgende:

[..]

Het lijkt me eerder Vertonghen die gefrustreerd is, hij is geen basisspeler meer, viel dramatisch slecht in waardoor er een tegengoal kwam en en hij is totaal niet in vorm de laatste tijd.
Suarez speelt een geweldig seizoen zonder prijzen. Die jongen heeft ambities en is boos dat ze nu al 2 jaar niet uitkomen. Beetje temperament is Suarez ook niet vreemd.
#FreeHat
  zaterdag 25 april 2009 @ 11:53:35 #46
166976 DuvelDuvel
pi_68362892
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 10:35 schreef Blight het volgende:

[..]

Same here, maar lijkt me dat we toch evengoed die voorronde plek wel te pakken willen krijgen. Die laatste wedstrijden zijn dus wel belangrijk.
Ik hoop ook wel dat we 2e worden maar het blijft een kutseizoen. Opnieuw. Maar de druk is er voor mij wel af.
#FreeHat
pi_68363265
Wel grappig dat toen het goed ging Barca weer in geen velden of wegen te bekennen was en nu je op je kloten krijgt van PSV hij weer onder zijn rots (:')) vandaan is gekropen.

Toch hoop ik nog dat Ajax in ieder geval drie goede laatste wedstrijden neer zet. Zou mooi zijn om ze weer eens in de CL te zien en goed voor het moraal.
:')
pi_68363325
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 09:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Goed interview met Van Basten in het AD.

Marco van Basten #2: Hoe lang nog? of http://www.sportwereld.nl(...)er_en_complexer.html
Goed verhaal van die man. En hij heeft gewoon gelijk. IEdere ker schopten ze een trainer eruit en gaven ze hem de nalatenschap van de vorige trainer.

Het is tijd voor opbouw . En je kan twijfelen over beslissingen van een trainer. Het er niet mee eens zijn en dat soort dingen maar dat komt door de frustratie die wij hebben omdat we graag willen zien dat Ajax aan kop gaat en er met kop en schouders bovenuit steekt . Dat gaat niet in 1 seizoen gebeuren na 10 jaar verval. Dat moet je als supporter erkennen of je nou wil of niet.

En dat ze nu eindelijk door hebben bij Ajax dat je de mensen langer moet binden om er ook sportief wat aan te hebben is ook een grote opsteker richting de top.

Het verkoop beleid was er altijd op gericht om kas succes te bereiken nooit om een team te bewaken die ook mee kon doen voor de prijzen. Dat is al sinds Louis van Gaal er was. Kijk maar eens wat er vertrokken is tussen 93 en 96 . Alles wat kwam kijken was meteen richting het beloofde land
pi_68363390
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 10:33 schreef Dvm86 het volgende:
.
[..]

Aldus Van Basten. Hij vergeet wel te vermelden dat het scoutingsapparaat gewoon door en door slecht was. Heerenveen, Groningen en Twente hebben al jonge en sterke vervanger klaar mocht er iemand (onverwachts) vertrekken. Bij ons kwamen ze met Kennedy en consorten aankakken. Ik hoop dat dit verandert is onder Blind, maar ik betwijfel het vooralsnog.
Noem er eens een paar op die er meteen stonden bij al die clubs? En ook meteen in de basis zouden starten bij Ajax?
  zaterdag 25 april 2009 @ 12:35:09 #50
166976 DuvelDuvel
pi_68363813
quote:
Ajax heeft Huistra bijna binnen
Ajax heeft de opvolger van Adrie Koster bijna binnen. De Amsterdammers zijn met Pieter Huistra nagenoeg akkoord over het trainerschap van Jong Ajax.

Ajax hoopt na het weekeinde een definitief akkoord te bereiken, zo meldt het Algemeen Dagblad zaterdag. Huistra gaat in de hoofdstad een contract voor twee seizoenen tekenen.

Koster vertrekt komende zomer naar Brugge, waar hij de hoofdtrainer wordt van Club. Huistra, die op dit moment stage loopt bij het eerste elftal van Marco van Basten, werd na zijn spelerscarrière jeugdtrainer bij FC Groningen en was van 2005 tot en met 2008 assistent-trainer bij Vitesse.
#FreeHat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')