Jij hebt in ieder geval geen trauma opgelopenquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:31 schreef Silaz het volgende:
boh nu net terug uit Barcelona.. las dus dat er dik was verloren van psv![]()
Nu zondag weer knallen, heb er zin in![]()
Godsamme zeg, het gaat om net zoveel als VOOR Vitesse - AZ. Sinds iets van 8 wedstrijden geleden was het al bekend dat je voor de 2e plek moest vechten. Nu je door PSV bent vernederd moet je juist laten zien waar je van gemaakt bent en die overige 3 wedstrijden winnen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:43 schreef DuvelDuvel het volgende:
Kan goed begrijpen dat Suarez gefrusteerd is. Moet het alleen niet gaan afreageren op medespelers. Zou me als speler ook moeilijk op kunnen laden voor de rest van deze 3 wedstrijden die nergens meer om gaan.
Uh, CL?quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:43 schreef DuvelDuvel het volgende:
Kan goed begrijpen dat Suarez gefrusteerd is. Moet het alleen niet gaan afreageren op medespelers. Zou me als speler ook moeilijk op kunnen laden voor de rest van deze 3 wedstrijden die nergens meer om gaan.
Ben wel benieuwd naar de 'surprise' voor AZ.quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:33 schreef Kopbal het volgende:
Beetje een Ajax - Feyenoord '99 scenario dus aankomende zondag. Feyenoord werd toen ook de week ervoor kampioen, kwam tijdens de klassieker met een half B-elftal aanzetten. 6-0 werd het toen toch?
Het lijkt me eerder Vertonghen die gefrustreerd is, hij is geen basisspeler meer, viel dramatisch slecht in waardoor er een tegengoal kwam en en hij is totaal niet in vorm de laatste tijd.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:43 schreef DuvelDuvel het volgende:
Klopt. Ze waren volgens mij gewoon bang om keihard af te gaan, dus kwamen ze maar met een b-elftal opdraven zodat ze daar de schuld konden leggenquote:Op zaterdag 25 april 2009 00:33 schreef Kopbal het volgende:
Beetje een Ajax - Feyenoord '99 scenario dus aankomende zondag. Feyenoord werd toen ook de week ervoor kampioen, kwam tijdens de klassieker met een half B-elftal aanzetten. 6-0 werd het toen toch?
Zal sowieso lastig worden, aangezien de nummer twee nu 2 voorrondes moet spelen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:59 schreef DuvelDuvel het volgende:
Voorronde CL. Heb er weining vertrouwen in dat we de voorronde doorkomen.
Aldus Van Basten. Hij vergeet wel te vermelden dat het scoutingsapparaat gewoon door en door slecht was. Heerenveen, Groningen en Twente hebben al jonge en sterke vervanger klaar mocht er iemand (onverwachts) vertrekken. Bij ons kwamen ze met Kennedy en consorten aankakken. Ik hoop dat dit verandert is onder Blind, maar ik betwijfel het vooralsnog.quote:Als je het analyseert, zie je een vrij complex probleem. Iedere trainer is hier min of meer tegen hetzelfde aangelopen. De laatste jaren raakt Ajax elk jaar éénderde deel van het elftal kwijt aan het buitenland. Met nieuwe mensen op kernposities begin je elke zomer opnieuw. Dat heeft tijd nodig, of je dat nou wilt of niet. Van Basten heeft voor 34 miljoen euro geïnvesteerd, hoor je dan. Ja, maar er is ook voor 35 miljoen vertrokken.’’
Same here, maar lijkt me dat we toch evengoed die voorronde plek wel te pakken willen krijgen. Die laatste wedstrijden zijn dus wel belangrijk.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:59 schreef DuvelDuvel het volgende:
Voorronde CL. Heb er weining vertrouwen in dat we de voorronde doorkomen.
Suarez speelt een geweldig seizoen zonder prijzen. Die jongen heeft ambities en is boos dat ze nu al 2 jaar niet uitkomen. Beetje temperament is Suarez ook niet vreemd.quote:Op zaterdag 25 april 2009 08:21 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Het lijkt me eerder Vertonghen die gefrustreerd is, hij is geen basisspeler meer, viel dramatisch slecht in waardoor er een tegengoal kwam en en hij is totaal niet in vorm de laatste tijd.
Ik hoop ook wel dat we 2e worden maar het blijft een kutseizoen. Opnieuw. Maar de druk is er voor mij wel af.quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:35 schreef Blight het volgende:
[..]
Same here, maar lijkt me dat we toch evengoed die voorronde plek wel te pakken willen krijgen. Die laatste wedstrijden zijn dus wel belangrijk.
Goed verhaal van die man. En hij heeft gewoon gelijk. IEdere ker schopten ze een trainer eruit en gaven ze hem de nalatenschap van de vorige trainer.quote:Op zaterdag 25 april 2009 09:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Goed interview met Van Basten in het AD.
Marco van Basten #2: Hoe lang nog? of http://www.sportwereld.nl(...)er_en_complexer.html
Noem er eens een paar op die er meteen stonden bij al die clubs? En ook meteen in de basis zouden starten bij Ajax?quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:33 schreef Dvm86 het volgende:
.
[..]
Aldus Van Basten. Hij vergeet wel te vermelden dat het scoutingsapparaat gewoon door en door slecht was. Heerenveen, Groningen en Twente hebben al jonge en sterke vervanger klaar mocht er iemand (onverwachts) vertrekken. Bij ons kwamen ze met Kennedy en consorten aankakken. Ik hoop dat dit verandert is onder Blind, maar ik betwijfel het vooralsnog.
quote:Ajax heeft Huistra bijna binnen
Ajax heeft de opvolger van Adrie Koster bijna binnen. De Amsterdammers zijn met Pieter Huistra nagenoeg akkoord over het trainerschap van Jong Ajax.
Ajax hoopt na het weekeinde een definitief akkoord te bereiken, zo meldt het Algemeen Dagblad zaterdag. Huistra gaat in de hoofdstad een contract voor twee seizoenen tekenen.
Koster vertrekt komende zomer naar Brugge, waar hij de hoofdtrainer wordt van Club. Huistra, die op dit moment stage loopt bij het eerste elftal van Marco van Basten, werd na zijn spelerscarrière jeugdtrainer bij FC Groningen en was van 2005 tot en met 2008 assistent-trainer bij Vitesse.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |