quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ TT
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
En hoelang ga je weg?quote:
Gaat waarschijnlijk een half uurtje duren, en dan nog even douchen en daarna weer helemaal fruitig zijn!quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:27 schreef Ang3l het volgende:
Oooooow!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeg dat dan meteen
compact en kleverig.
SPOILER: KlachtenbriefOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent meer dan dat!quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:28 schreef Ofresca het volgende:
Keurig!SPOILER: KlachtenbriefOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:28 schreef Ofresca het volgende:
Zeg er ook even bij dat het na één keer wassen gebeurde.SPOILER: KlachtenbriefOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het was niet na 1x wassen. Maar de broek kreeg echt op heel vreemde plekken gaten. Niet plekken die strak zitten of veel schuren.quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:30 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Zeg er ook even bij dat het na één keer wassen gebeurde.
quote:
Uuhh... Kom ik op terug!quote:
Ah sorry, dat had ik even gemistquote:Op vrijdag 24 april 2009 18:31 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Het was niet na 1x wassen. Maar de broek kreeg echt op heel vreemde plekken gaten. Niet plekken die strak zitten of veel schuren.
Maar welquote:Op vrijdag 24 april 2009 18:31 schreef zbbrox het volgende:
Heb trouwens geen roze in het assorti.
* zbbrox is een nepvent
Ik ook.quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:31 schreef zbbrox het volgende:
Heb trouwens geen roze in het assorti.
* zbbrox is een nepvent
pienquote:
jamaar dat spettert bij het staand plassen.. het zijn niet allemaal voordelen hoorquote:
als je zelf t toilet poetst ,maakt dat ook al neit uitquote:Op vrijdag 24 april 2009 18:37 schreef zbbrox het volgende:
[..]
jamaar dat spettert bij het staand plassen.. het zijn niet allemaal voordelen hoor
Volgens mij kan je die personen beter een PM sturen.. Bijna niemand leest terugquote:Op vrijdag 24 april 2009 18:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
VOOR DE MENSEN DIE NAAR SCHEVENINGEN KOMEN MORGEN!!
13uur voor het kurhaus
neem kleedjes oid mee
neem drank/fris mee
neem wat lekkers mee
en neem je gezeligheid mee
Mocht je mijn telefoonnummer willen, pm me dan!
Vertel dit door aan de rest!
Daarom doe ik het zittend. Ik ken mn wilskracht om eens een uurtje uit te trekken om de badkamer te poetsen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
als je zelf t toilet poetst ,maakt dat ook al neit uit
Poep je ook al zittend dan?!quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:45 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Daarom doe ik het zittend. Ik ken mn wilskracht om eens een uurtje uit te trekken om de badkamer te poetsen.Nu hoef ik alleen het toilet te doen.. en niet ook de muur enzo.
kudtfokker, zbbrox, djayz?quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
De mensen die komen zijn Cuegirl, Mrbox, Ludootje, Nouk, Q, Tijnbrein
volgens mij ook Howl en Pien
De Kwaak en Murm weten het al
Lol. Poepen doe ik onder de douche, gek!quote:
quote:
zal zo ff kijken hoe laat ik het pakketje kan verwachten (zal je zien dat ze zeggen tussen 0900 en 1700)quote:
Ik ben wakker.quote:
Oke dat zal wel lukken.quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
13uur voor het kurhaus
neem kleedjes oid mee
neem drank/fris mee
neem wat lekkers mee
Ik heb een nieuwe foto in mn fobo.quote:
Oke zal ik doen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:57 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe foto in mn fobo.Jij ook doen! Hup!
Je hebt wel eer van je werkquote:Op vrijdag 24 april 2009 19:00 schreef Ludootje het volgende:
Pffft, terug... Ben kapot, maar wel op een goede manier...
Het ging best goed eigenlijk! Alleen de laatste minuut was een beetje afzien, maar ik merk dat ik het wel kan. Nu nog even wachten wat mijn spieren er morgen van vinden...quote:
Zo hard gelopen?quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:00 schreef Ludootje het volgende:
Pffft, terug... Ben kapot, maar wel op een goede manier...
Heb je dat schema van Evi/Evy?quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:04 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Het ging best goed eigenlijk! Alleen de laatste minuut was een beetje afzien, maar ik merk dat ik het wel kan. Nu nog even wachten wat mijn spieren er morgen van vinden...
Kan na 2100 levertijd koeken. Als ik kom bel ik je. Ik neem geld mee en gezelligheid. Dan koop ik wel wat ik daar nodig heb.quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
13uur voor het kurhaus
neem kleedjes oid mee
neem drank/fris mee
neem wat lekkers mee
Ik heb er zin in.quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
13uur voor het kurhaus
neem kleedjes oid mee
neem drank/fris mee
neem wat lekkers mee
Ach, als ik zo aan die clip van Eric Prydz denk...quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:10 schreef Ang3l het volgende:
Het nadeel van een dansschool met allemaal van die high fashion trendy modellen-wannabe's is dat je er gewoon mooi uit moet zijn terwijl je fucking gaat SPORTEN. Zweten, gutsen, stinken... maar wel met stijl
Dat gáát toch niet?1
Bijna niemand snapt hem alleenquote:
Okidoki. Ik ben van de partij.quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
13uur voor het kurhaus
Niks moet.quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:10 schreef Ang3l het volgende:
Het nadeel van een dansschool met allemaal van die high fashion trendy modellen-wannabe's is dat je er gewoon mooi uit moet zijn terwijl je fucking gaat SPORTEN. Zweten, gutsen, stinken... maar wel met stijl
Dat gáát toch niet?1
Prima. Kan je ook nog eens van mijn korting genieten.quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:13 schreef Q. het volgende:
Ludo. Trein van 12:00? Aankomst op Den Haag Centraal dan 12:37.
Conditie.quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:05 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Viel wel mee hoe hárd, het is meer het volhouden van het tempo wat erin hakt
Daarom is die grap ook zo goed.quote:
Rose Boxer hierquote:Op vrijdag 24 april 2009 19:15 schreef Den_Haag het volgende:
goede TT
* Den_Haag zit hier nu in een roze polo
quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:11 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ach, als ik zo aan die clip van Eric Prydz denk...
Hoeft niet mee, maar als er een klant komt kijken voor ene evt opdracht (en dat vertellen ze gvd nooit van tevoren) dan sta je toch mooi voor lul in je oversized zeeman-shirtje en te korte sweatpantsquote:
Een vriendin van me zei gisteren tegen mij ook al dat ik op dansen moest gaanquote:Op vrijdag 24 april 2009 19:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, van die vrouwen zitten er wel bij ja
De helft is part-time model volgens mij
Dans je op pro. niveau dan Ang3lquote:Op vrijdag 24 april 2009 19:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoeft niet mee, maar als er een klant komt kijken voor ene evt opdracht (en dat vertellen ze gvd nooit van tevoren) dan sta je toch mooi voor lul in je oversized zeeman-shirtje en te korte sweatpants
Ook nog wat inhoud daarnaast? Of alleen leuk om naar te kijken?quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, van die vrouwen zitten er wel bij ja
De helft is part-time model volgens mij
Ik heb een voordeelurenkaart hoor. En ja.quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:14 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Prima. Kan je ook nog eens van mijn korting genieten.
Heb je m'n nummer nog?
D'r tegenaan. Maar bv. Chipz en Djumbo komen van ons af.quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:18 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dans je op pro. niveau dan Ang3l?
quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:20 schreef KudFokker het volgende:
Pfff mijn pa verneukt eerst het avond eten door 2 zakjes kruiden (voor 8 personen) over bami voor 2 personen te gooien
Belooft hij daarna dat hij van de supermarkt bapau broodjes zou halen, vergeet hij dat ook nog eens
Dat wordt dus de snackbar![]()
!
quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:19 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ook nog wat inhoud daarnaast? Of alleen leuk om naar te kijken?
Mooi.quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb een voordeelurenkaart hoor. En ja.
quote:
Ook maar 1x gehadquote:Op vrijdag 24 april 2009 19:24 schreef Ludootje het volgende:
Maar wel cool dat je catwalks mag lopen.
Wel ongezondquote:Op vrijdag 24 april 2009 19:21 schreef zbbrox het volgende:
[..]
ach.. hij doet zn best he.. en snackbar is lekker
Haha lekker handig.quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:20 schreef KudFokker het volgende:
Pfff mijn pa verneukt eerst het avond eten door 2 zakjes kruiden (voor 8 personen) over bami voor 2 personen te gooien
Belooft hij daarna dat hij van de supermarkt bapau broodjes zou halen, vergeet hij dat ook nog eens
Dat wordt dus de snackbar![]()
!
En wat vangt hij in de maand? (haha grapje.. dont answer it matequote:Op vrijdag 24 april 2009 19:26 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wel ongezond
Maar hij doet zijn bestnormaal kookt hij echt zo super lekker en uitgebreid
Hij zat er niet echt bij met z'n hoofd
Hij at zelf wel stug z'n bord leeg![]()
True thatquote:Op vrijdag 24 april 2009 19:28 schreef zbbrox het volgende:
[..]
En wat vangt hij in de maand? (haha grapje.. dont answer it mate)
Ongezond.. ach.. van leven ga je ook dood.
Dat is mooiquote:Op vrijdag 24 april 2009 19:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
t gaat savonds pas regenen morgen gelukkig
Blijdorp
Heel goed!quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:28 schreef KudFokker het volgende:
[..]
True that
Vanavond weer ff hardlopen denk ik![]()
Ik vind interval wel een stuk leuker om te doenquote:
Ik ben net pas weer begonnen, na in november halfslachtig te zijn afgehaakt vanwege het weer....quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:42 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik vind interval wel een stuk leuker om te doen
Dan ga je echt helemaal tot het uiterste
Het moet wel in je zitten.quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:54 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik ben net pas weer begonnen, na in november halfslachtig te zijn afgehaakt vanwege het weer....
Maar in een half jaar wil ik de 10km in 45 minuten doen, dat vind ik wel een aardig streven
Het gaat bij mij meer om de wilskracht dan het fysieke. Ik heb op dit moment een conditie van nul komma nul, maar ik wíl gewoon hier iets aan doen. En ik weet dat als ik iets echt wil, ik ineens heel veel dingen kan. Nu ik de middelen heb, is dat al geen excuus meer voor me. En het weer is mooi, dus dat is ook geen probleem. Eigenlijk een kwestie van jezelf een beetje voor de gek houden, maar het werkt wel bij me.quote:
Mijn hoofdhaar is zooo mooi. Welk haar doel jij op?quote:
Dat op mijn hoofd natuurlijk. Het zit perfect in model.quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mijn hoofdhaar is zooo mooi. Welk haar doel jij op?
Hoe ben je begonnen ?quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:06 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Het gaat bij mij meer om de wilskracht dan het fysieke. Ik heb op dit moment een conditie van nul komma nul, maar ik wíl gewoon hier iets aan doen. En ik weet dat als ik iets echt wil, ik ineens heel veel dingen kan. Nu ik de middelen heb, is dat al geen excuus meer voor me. En het weer is mooi, dus dat is ook geen probleem. Eigenlijk een kwestie van jezelf een beetje voor de gek houden, maar het werkt wel bij me.
Helemaal goed. Ik hoop dat je morgen net zo'n good-hair-day hebtquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat op mijn hoofd natuurlijk. Het zit perfect in model.!
True.quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:06 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Het gaat bij mij meer om de wilskracht dan het fysieke. Ik heb op dit moment een conditie van nul komma nul, maar ik wíl gewoon hier iets aan doen. En ik weet dat als ik iets echt wil, ik ineens heel veel dingen kan. Nu ik de middelen heb, is dat al geen excuus meer voor me. En het weer is mooi, dus dat is ook geen probleem. Eigenlijk een kwestie van jezelf een beetje voor de gek houden, maar het werkt wel bij me.
Ik ben eigenlijk nu gewoon opnieuw begonnen, bij nul.quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:17 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hoe ben je begonnen ?
Wat ren je voor afstanden enzo?
Ik ben namelijk ook pas weer begonnen na 6 maanden!
Ik kijk elke week Never Back Downquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:22 schreef zbbrox het volgende:
[..]
True.Met trainen ben ik altijd wat bozig.. pept me op.
Minder zeuren en meer zelfstandig zijn.quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:12 schreef KudFokker het volgende:
F*ckkkkkk het kan echt niet normaal heh dat eten vandaag...
Eerst mijn pa al die het avondeten verkracht
Dan maar naar de snackbar, bestel een hotdog speciaal en een kipburger...
Die kipburger: gewoon een losse plak vlees, zonder saus, sla of broodje
Hotdog: gecremeerd en geen saus
Iets met stevige gitaren werkt ook welquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:31 schreef Nouk84 het volgende:
Beste muziek tijdens het hardlopen? Hardstyle.Geen softe muziek, dat trek ik niet. Gewoon lekker oppeppend.
Hm.. vind dat een beetje plat.quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:24 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik kijk elke week Never Back Downter motivatie
En dan rock muziek op tijdens het trainen / intervallen
Tijdens het joggen / hardlopen heerlijk rustige r&b
Ik ben 1.89 hoorquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:33 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Hm.. vind dat een beetje plat.
zou het meer hebben bij
maar in de gym is het gewoon mentaal
ik doe ook niet aan hardlopen eigenlijk.. niet zo fijn als lange slungel.. kan wel een minuutje of 10 joggen om op te warmen ofzo, maar langer dan dat en de verveling slaat toe. (wellicht als ik het buiten zou doen door de koeienlucht hier)
* zbbrox zit een beetje op de praatstoel
* zbbrox gaat Big Fish weer verder kijken
Yep, daardoor heb ik Evy leren kennen!quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:35 schreef zbbrox het volgende:
Hardloopschema op je MP3-speler - #14
al gezien trouwens?
Wat is Evyquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:40 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Yep, daardoor heb ik Evy leren kennen!
Dat staat ook nog op mijn dingen-die-ik-wil-doen-voordat-ik-dood-ga-lijstje...quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:42 schreef KudFokker het volgende:
http://www.geenstijl.tv/2(...)kt_de_meivakant.html
Wtf, ik had Rutger kunnen zienhij was in Hoorn vandaag
Evy Gruyaert, een Belgische presentatrice die een hardloopschema op mp3 heeft gemaakt. Een heerlijk zachte Belgische stem die je de hele tijd aanmoedigt tijdens het rennen.quote:
Echt tenenkrommend / plaatsvervangende schaamte tijdens die interviewsquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:43 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat staat ook nog op mijn dingen-die-ik-wil-doen-voordat-ik-dood-ga-lijstje...
Geylquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:45 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Evy Gruyaert, een Belgische presentatrice die een hardloopschema op mp3 heeft gemaakt. Een heerlijk zachte Belgische stem die je de hele tijd aanmoedigt tijdens het rennen.
quote:
Ik kan van het weekend wel even wat op rapidshare zetten voor je. Of google even op "start to run"quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:48 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Geyl
Vlaams![]()
Waar kan je dat downloaden?
Die vind ik echt vervelend aan het wordenquote:
Staat er niks de Usenets / newsgroups danquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:50 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik kan van het weekend wel even wat op rapidshare zetten voor je. Of google even op "start to run"
Een meisje waarmee ik in de klas heb gezeten doet meequote:
Zou je even moeten kijken. Ik heb hem privé via een medefokker, maar ik heb alle bestanden op mn HD.quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:52 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Staat er niks de Usenets / newsgroups dan?
Dat vraagt om een fotoquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:54 schreef Feitosa het volgende:
Heb nu een roze shirt aan. Dus de stelling klopt.
Jij ook al? D_H ook, en ik ook...quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:54 schreef Feitosa het volgende:
Heb nu een roze shirt aan. Dus de stelling klopt.
Wel minder legaal ja... Wordt volgens mij niet meer officieel aangebodenquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:55 schreef KudFokker het volgende:
Ooh het is gewoon gratis van internet te downloaden
Ik dacht dat je het moest kopen of illegaal moest downloadensorry man
Ze is best lekker:
[ afbeelding ]
Hmm, op de site staat dat je het kan downloaden, maar nergens een link...quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:56 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Wel minder legaal ja... Wordt volgens mij niet meer officieel aangeboden
Koop een taart en vier het.quote:
Dank je, hou ik even in gedachten, eerst die 5 en die 10 km nog.quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:58 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hmm, op de site staat dat je het kan downloaden, maar nergens een link...
Ik heb trouwens wel hardloop cursussen van Nikevan ene Jay Blonnick ofzo ? en Serena Williams
Ook motivatie en tips gemixed met lekkere muziek
En die van die Vlaamse is alleen maar 1 t/m 5 km en 5 t/m 10km, en daar heb ik niks aan
Ik kan die van Nike wel naar je sturen trouwens
Doe je het voor je conditie of om af te vallenquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:00 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dank je, hou ik even in gedachten, eerst die 5 en die 10 km nog.
Er zitten ook leuke interval trainingen tussen, en low lever excercise trainingen bij hoorquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:00 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dank je, hou ik even in gedachten, eerst die 5 en die 10 km nog.
Haha een vriend van me sprak Chasin' Denim eerst uit als 'Sjasiem Daniem'quote:
Ja, met (jouw) hoofd natuurlijkquote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:00 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Doe je het voor je conditie of om af te vallen?
Conditie voornamelijk. Mijn gewicht ben ik wel redelijk content mee. 79kg bij 1.86 of zo. BMI van 22quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:01 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Er zitten ook leuke interval trainingen tussen, en low lever excercise trainingen bij hoor
En een PDFje met allerlei rek en strek oefeningen
Ik wil geen afbreuk doen aan het shirt.quote:
Shit, missie misluktquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:04 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik wil geen afbreuk doen aan het shirt.
Ik zal morgen een taart meenemen.quote:
Dan zul je morgen ook zien dat ik dat niet kan hebbenquote:
Mijn stream doet het prima op dit moment. Daarnaast volg ik ook nog eens de livestream van de batavierenrace en bataradio. Geen problemen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:06 schreef KudFokker het volgende:
Lol the bunker online: een diashow met geluid op het moment
http://insidenikerunning.nike.com/category/products/sportmusic/quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:04 schreef Ludootje het volgende:
[..]
[..]
Conditie voornamelijk. Mijn gewicht ben ik wel redelijk content mee. 79kg bij 1.86 of zo. BMI van 22
Maar als er wat leuks in staat, lijkt me wel grappig. Hoe groot zijn die bestanden bij elkaar?
Kan je mij wel hebben?quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan zul je morgen ook zien dat ik dat niet kan hebben
Relaxt!quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:08 schreef KudFokker het volgende:
[..]
http://insidenikerunning.nike.com/category/products/sportmusic/
Dit is het![]()
Ik heb ze niet meer op mijn pc staan zie ik net, maar vraag ze wel aan een vrienddie heeft ze nog
Tot morgen lieverd!quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Kan je mij wel hebben?![]()
allemaal
Dan is mijn ouwe weer aan het downloadenquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:08 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Mijn stream doet het prima op dit moment. Daarnaast volg ik ook nog eens de livestream van de batavierenrace en bataradio. Geen problemen.
Wel grappigquote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:10 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dan is mijn ouwe weer aan het downloaden
Dat zal best wel meevallen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan zul je morgen ook zien dat ik dat niet kan hebben
Thnx voor de PM !quote:
Natuurlijk!quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
allemaal
You'll seequote:
Wil je meerijden?quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:13 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Thnx voor de PM !
Misschien tot morgeni'll let you know
!
Goede avondquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
allemaal
Ik denk dat je beter alvast kan gaan...quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Natuurlijk!
[..]
You'll see
[..]
Wil je meerijden?
Oké!quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:19 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter alvast kan gaan...
De opdracht staat tot 13:00 geplanned, dus als het niet uitloopt kom ik sowieso later...
Dat zal ik zeker.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Natuurlijk!
[..]
You'll see
[..]
Wil je meerijden?
Thnx anyway Noukquote:
Ga je naar op bezoek bij een bekende?quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:19 schreef Nouk84 het volgende:
Met mijn nieuwe jurkjega ik nu de deur uit, om voorlopig niet meer terug te komen. Even een ritje naar Almere en terug
Ik weet het nog niet zeker, maar zoals het er nu uitziet welquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:21 schreef Bengeltje het volgende:
Zijn er hier nu alleen users die morgen naar de meet gaan?
Ik heb andere plannen morgen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:21 schreef Bengeltje het volgende:
Wat een zin Ludo. Biertje?quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:22 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ga je naar op bezoek bij een bekende?![]()
Voel me niet thuis.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:23 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet zeker, maar zoals het er nu uitziet wel![]()
!
Ah gelukkig, ben ik niet de enige.quote:
Ik nietquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:21 schreef Bengeltje het volgende:
Daar lijkt het wel op.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:21 schreef Bengeltje het volgende:
Hoezo?! Ik kom ook de negende.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Al denk ik wel dat het een leuke(re) meet gaat worden dan de 9e
Wat is er mis met die van de 9e?quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Als ik je adres wist..... nee dan ook niet.quote:
Ik denk gewoon dat deze leuker isquote:
Gelukkig is het niet zo.quote:
Je bent er niet bij en dan is die leuker?quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik denk gewoon dat deze leuker is
Zal ik hem komen halen dan?quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als ik je adres wist..... nee dan ook niet.Geen auto he.
Haha, nee hoorquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je bent er niet bij en dan is die leuker?
Je komt helemaal naar Limburg? Nu nog?quote:
Ah gelukkig, je lijkt me wel een gezellig meid namelijk.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, nee hoor
Dat heeft er niets mee te maken
Haha, dankjequote:Op vrijdag 24 april 2009 21:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ah gelukkig, je lijkt me wel een gezellig meid namelijk.
Is er een meet morgen?quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:32 schreef Pien85 het volgende:
Ik zit nog te twijfelen over de meet morgen hoor... Is een beetje afhankelijk van hoe ik vannacht slaap
Ja, 13.00 Scheveningen, verzamelen bij het Kurhausquote:
Zuid-Limburg toch? Als ik het goed begrepen heb...quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je komt helemaal naar Limburg? Nu nog?
Dat weet ik.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gelukkig is het niet zo.![]()
[..]
Je bent er niet bij en dan is die leuker?
Coolquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, 13.00 Scheveningen, verzamelen bij het Kurhaus
kom maar mee als je wilt... gewoon gewoon op het strand zitten en gewoon zelf zooi meenemen... als je wel geld hebt kun je gewoon daar zooi halen hahaquote:
En zelf dingen meenemen o.i.d. (in het vorige topic staat een lijstje met meer info denk ik...)quote:
als je het zo lang van tevoren gaat jinxen.. ja.. dan kan je wel eens gelijk krijgenquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Dus jij komt ook?quote:
Je gelooft niet dat ik dat meen?quote:
Nog zuidelijker dan Duim ja.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:40 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Zuid-Limburg toch? Als ik het goed begrepen heb...
Ik zou het voor je over hebben als ik morgen niet naar Den Haag moest!
Mochten ze er gelijk om 13.18 zijn, kan je dan niet alsnog gaan?quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:43 schreef zbbrox het volgende:
[..]
als je het zo lang van tevoren gaat jinxen.. ja.. dan kan je wel eens gelijk krijgen
maargoed: Afleverdatum en -tijdindicatie 25-04-09 tussen 13:18 en 16:18 uur
ik ben er niet bij morgen
Kom je de 9de wel?quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je gelooft niet dat ik dat meen?
[..]
Nog zuidelijker dan Duim ja.![]()
En maakt niets, mijn weekend is wel oke.
Zo zuidelijk dat je zelfs "Maakt niets" zegt, da's bijna Duits.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je gelooft niet dat ik dat meen?
[..]
Nog zuidelijker dan Duim ja.![]()
En maakt niets, mijn weekend is wel oke.
Ooo jawel hoor! "Complimentjes in ontvangst nemen is niet mijn sterkste kantquote:
Kunnen ze het niet bij de buren afgeven....?quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:43 schreef zbbrox het volgende:
[..]
als je het zo lang van tevoren gaat jinxen.. ja.. dan kan je wel eens gelijk krijgen
maargoed: Afleverdatum en -tijdindicatie 25-04-09 tussen 13:18 en 16:18 uur
ik ben er niet bij morgen
Nee ik durf niet. Ben bang dat zbbrox me in elkaar slaat.quote:
Die zegt net dat hij niet komtquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee ik durf niet. Ben bang dat zbbrox me in elkaar slaat.
quote:
Haha okequote:Op vrijdag 24 april 2009 21:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]I'm in!
(Nee ik kan niiiiiiiiiieeeeeeet)
Waarom eigenlijk niet? Gewoon niet zo'n behoefte aan / liever één op één meeten?quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nope, ik doe niet snel aan een meet.
O is dat echt iets van Zuid-Limburg? Wist ik niet.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:46 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Zo zuidelijk dat je zelfs "Maakt niets" zegt, da's bijna Duits.![]()
Ik kom wel eens in Maastricht, echt heerlijk toeven daar. Lekker bourgondisch enzo.
Oke, dan is het goed.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:46 schreef automatic_ het volgende:
Ooo jawel hoor! "Complimentjes in ontvangst nemen is niet mijn sterkste kant
Jammer. Ik wel jou wel een ontmoeten.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nope, ik doe niet snel aan een meet.
Waarom wil zbbrox dat doen dan?quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan wel. Maar dat doen ze niet. Dat doen bezorgers nooit.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mochten ze er gelijk om 13.18 zijn, kan je dan niet alsnog gaan?
Helaas niet. Moet er een paspoort en bankpas voor laten zien.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kunnen ze het niet bij de buren afgeven....?
Ik ben heel vredelievend.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is meestal op plaatsen niet in mijn buurt, dan zou ik moeten overnachten en een honden-oppas moeten regelen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:50 schreef automatic_ het volgende:
Waarom eigenlijk niet? Gewoon niet zo'n behoefte aan / liever één op één meeten?
Daar kan je zo leuk shoppen!quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O is dat echt iets van Zuid-Limburg? Wist ik niet.Zal voortaan macht nichts zeggen.
Maastricht vind ik de mindere plaats in Zuid-Limburg.![]()
Ookal ga ik misschien daar morgen shoppen.
Peacequote:Op vrijdag 24 april 2009 21:52 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Dan wel. Maar dat doen ze niet. Dat doen bezorgers nooit.
[..]
Helaas niet. Moet er een paspoort en bankpas voor laten zien.
[..]
Ik ben heel vredelievend.
* zbbrox strooit biologisch verantwoord geplukte madeliefjes in het rond
Waarom?quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jammer. Ik wel jou wel een ontmoeten.
Hoi echte manquote:
Oke, begrijpelijkquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is meestal op plaatsen niet in mijn buurt, dan zou ik moeten overnachten en een honden-oppas moeten regelen.
En idd ik doe dan liever één op één of iig kleine groepjes. Wat ik ook niet snel doe.
Dat merkt ie dan nog wel als ik hem ziequote:
Mij ja?quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jammer. Ik wel jou wel een ontmoeten.
Een meet bij jou thuis.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is meestal op plaatsen niet in mijn buurt, dan zou ik moeten overnachten en een honden-oppas moeten regelen.
En idd ik doe dan liever één op één of iig kleine groepjes. Wat ik ook niet snel doe.
En als ik nou 'Nee, foei!' zeg?quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat merkt ie dan nog wel als ik hem zie
Ik ben helderziend!
Ze moeten.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:52 schreef zbbrox het volgende:
Dan wel. Maar dat doen ze niet. Dat doen bezorgers nooit.
Nice.quote:
Laat ik nu geen overhemden nodig hebben.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:53 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Daar kan je zo leuk shoppen!
De Jongens 13, daar hebben ze de gaafste overhemden.
Waarom niet?quote:
Ow.quote:
Well start praying!quote:
Juist.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow.
Ow ja.
Dat kan natuurlijk ook gewoon.
My bad!
Voorspel mijn toekomst dan.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat merkt ie dan nog wel als ik hem zie
Ik ben helderziend!
Ja tuurlijk. Altijd leuk om mensen te ontmoeten.quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:58 schreef Ludootje het volgende:
[..]
tijn "subtiel" brein has struck again!
Ik kan nu wel opmerkingen maken in de trant van "wijf!", maar ik denk dat het in dit geval weinig zoden aan de dijk zet.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:59 schreef Ang3l het volgende:
Kmoet echt gaan douchen. Over een uur klaar zijn voor een feessie.
(ja over een UUR ja)
Hij is al weg volgens mijquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:59 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Weest welkom, en probeer het kliekjesgeouwehoer een beetje te negeren.
Hier zijn heul geen kliekjesquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:59 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Weest welkom, en probeer het kliekjesgeouwehoer een beetje te negeren.
Douchen en naar bed voor deze grote jongen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:59 schreef Ang3l het volgende:
Kmoet echt gaan douchen. Over een uur klaar zijn voor een feessie.
(ja over een UUR ja)
Zo vroeg al?quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:01 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Douchen en naar bed voor deze grote jongen.
NN all
Dat is inderdaad wel een nadeel.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dacht het niet, dan moet iedereen blijven overnachten.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:00 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik kan nu wel opmerkingen maken in de trant van "wijf!", maar ik denk dat het in dit geval weinig zoden aan de dijk zet.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:01 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Douchen en naar bed voor deze grote jongen.
NN all
quote:
Ech wel, wanne? Bende gij ok ' ne broabander?quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ge wit zekers nie hoe lang of da die krullekes moette droge eey?!
Dat vind jij. Misschien maakt dat jou wel interessant.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Omdat ik geen opvallend persoon ben op fok en dus waarschijnlijk niet interessant.
Jij bent hier op Fok! zo ongeveer toch al bejaard?quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Omdat ik geen opvallend persoon ben op fok en dus waarschijnlijk niet interessant.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:04 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ech wel, wanne? Bende gij ok ' ne broabander?
Broabant!quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:04 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ech wel, wanne? Bende gij ok ' ne broabander?
Hoe oud is zij dan?quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:04 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Jij bent hier op Fok! zo ongeveer toch al bejaard?
Dat vind ik idd.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat vind jij. Misschien maakt dat jou wel interessant.
Denk je dat ik in het oldbies topic mag posten?quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:04 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Jij bent hier op Fok! zo ongeveer toch al bejaard?
Uje (Uden) hier. Maar later verhuisd naar Zutphen (quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]Van Mares (Maarheeze) en toen nar Veldhove (Zilst, witte wel witte nie?) en nou Eindhovuh.
Weet ik niet, eind twintig/begin dertig dacht ik altijd.quote:
Dat nou ook weer niet, maar ik had wel de indruk dat jij er bij was toen de Slowchat en Singles begon.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Denk je dat ik in het oldbies topic mag posten?
quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:12 schreef Ludootje het volgende:
Weet ik niet, eind twintig/begin dertig dacht ik altijd.
Ik ben op fok gaan posten in de Nachtbar.quote:Dat nou ook weer niet, maar ik had wel de indruk dat jij er bij was toen de Slowchat en Singles begon.
Dag buuf!quote:
Vind ik ook. Kom er gelukkig nog wel regelmatig, m'n hele familie woont er nog.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:13 schreef automatic_ het volgende:
Beetje jammer dat je weg bent uit Brabant hoor Ludootje!
Zat ik er zo ver onder?quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
[..]
Ik ben op fok gaan posten in de Nachtbar.Volgens mij was het het tweede topic.
Leuke foktijd.![]()
Rond welke datum was de eerste singles?
Hey!quote:
Hey!quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
[..]
Ik ben op fok gaan posten in de Nachtbar.Volgens mij was het het tweede topic.
Leuke foktijd.![]()
Rond welke datum was de eerste singles?
Carooltje.![]()
Eeej buurMANquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:16 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dag buuf!
[..]
Vind ik ook. Kom er gelukkig nog wel regelmatig, m'n hele familie woont er nog.
[..]
Zat ik er zo ver onder?
Geen idee wanneer de eerste Singles was, zal het morgen even aan Q vragen.
Ja, ik wil wel komen. Was alleen heel de middag en avond druk bezig, dus heb niet kunnen posten.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
heej djayzz heej carooltje
jullie komen ook morgen toch?
quote:
13uur bij het kurhaus....quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:18 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, ik wil wel komen. Was alleen heel de middag en avond druk bezig, dus heb niet kunnen posten.
Sorry ik ga het niet redden morgenquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
heej djayzz heej carooltje
jullie komen ook morgen toch?
Goedenavondquote:
oke, hebben we ook een programma, of is het niet zo ernstigquote:
Lekker op het strand hangen ipv terras... genoeg mensen onder ons die blut zijn.. dus gewoon zelf wat drinken en eten oid meenemen en een lachquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:20 schreef djayzz het volgende:
[..]
Goedenavond![]()
[..]
oke, hebben we ook een programma, of is het niet zo ernstig
Ver is relatief.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:16 schreef Ludootje het volgende:
Zat ik er zo ver onder?
Geen idee wanneer de eerste Singles was, zal het morgen even aan Q vragen.
Er zijn daar genoeg parkeergarages. Makkelijkste is die bij het Circus Theaterquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:21 schreef djayzz het volgende:
Kurhaus het hotel? en weet iemand of er ook parkeermogelijkheden zijn voor niet gasten?
Goed van mij hequote:
Mijn fototelefoon doet het niet meer, maar iemand zal vast wel een camera meenemenquote:
Oke, klinkt goedquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Lekker op het strand hangen ipv terras... genoeg mensen onder ons die blut zijn.. dus gewoon zelf wat drinken en eten oid meenemen en een lach
als je me nummer nodig hebt hoor ik het wel
In mijn hoofd ben je echt niet ouder dan 35, maar dat kan mijn rare gedachtekronkel zijn.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ver is relatief.![]()
Ik kan alleen een singles uit 2005 vinden. En Q is niet online.Wat moet je met die vent,
is er nooit als je hem nodig hebt.
Ja, daar hangt hij uitquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:24 schreef Ludootje het volgende:
[..]
In mijn hoofd ben je echt niet ouder dan 35, maar dat kan mijn rare gedachtekronkel zijn.
Volgens mij ging Q bier drinken in A'dam
Dar war ik letst omda ik veur de esprit winkel moes gan catwalke, witte wel witte nie?quote:
Das kei gaof man!quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dar war ik letst omda ik veur de esprit winkel moes gan catwalke, witte wel witte nie?
Wa otoo zeij!quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dar war ik letst omda ik veur de esprit winkel moes gan catwalke, witte wel witte nie?
Ja da war wel d'n allerurste kir da 'k in uje war!quote:
En oe woar da?!quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja da war wel d'n allerurste kir da 'k in uje war!
Kei goaf. Nou ja, zunne catwalk dag da is wel heul veul wachte, da wel. En dan kenne ze in uje ok nog nie mete want dan zegge ze da een catwalk van een meterke breed da da dan 2 meter is... en da is't nie in de rest van 't land, witte wel witte nie? Dus ik flikkerde d'r bekans d'n hulle tijd af.quote:
Hahahahahaquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kei goaf. Nou ja, zunne catwalk dag da is wel heul veul wachte, da wel. En dan kenne ze in uje ok nog nie mete want dan zegge ze da een catwalk van een meterke breed da da dan 2 meter is... en da is't nie in de rest van 't land, witte wel witte nie? Dus ik flikkerde d'r bekans d'n hulle tijd af.
Is da omda ujese manne ok altijd liege da 12cm da da 21cm is?
Da de vrullie doarum nie kenne inschatte?
quote:
Ik dacht da da meer man-eige woar!quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kei goaf. Nou ja, zunne catwalk dag da is wel heul veul wachte, da wel. En dan kenne ze in uje ok nog nie mete want dan zegge ze da een catwalk van een meterke breed da da dan 2 meter is... en da is't nie in de rest van 't land, witte wel witte nie? Dus ik flikkerde d'r bekans d'n hulle tijd af.
Is da omda ujese manne ok altijd liege da 12cm da da 21cm is?
Da de vrullie doarum nie kenne inschatte?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |