quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ TT
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
En hoelang ga je weg?quote:
Gaat waarschijnlijk een half uurtje duren, en dan nog even douchen en daarna weer helemaal fruitig zijn!quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:27 schreef Ang3l het volgende:
Oooooow!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeg dat dan meteen
compact en kleverig.
SPOILER: KlachtenbriefOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent meer dan dat!quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:28 schreef Ofresca het volgende:
Keurig!SPOILER: KlachtenbriefOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:28 schreef Ofresca het volgende:
Zeg er ook even bij dat het na één keer wassen gebeurde.SPOILER: KlachtenbriefOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het was niet na 1x wassen. Maar de broek kreeg echt op heel vreemde plekken gaten. Niet plekken die strak zitten of veel schuren.quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:30 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Zeg er ook even bij dat het na één keer wassen gebeurde.
quote:
Uuhh... Kom ik op terug!quote:
Ah sorry, dat had ik even gemistquote:Op vrijdag 24 april 2009 18:31 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Het was niet na 1x wassen. Maar de broek kreeg echt op heel vreemde plekken gaten. Niet plekken die strak zitten of veel schuren.
Maar welquote:Op vrijdag 24 april 2009 18:31 schreef zbbrox het volgende:
Heb trouwens geen roze in het assorti.
* zbbrox is een nepvent
Ik ook.quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:31 schreef zbbrox het volgende:
Heb trouwens geen roze in het assorti.
* zbbrox is een nepvent
pienquote:
jamaar dat spettert bij het staand plassen.. het zijn niet allemaal voordelen hoorquote:
als je zelf t toilet poetst ,maakt dat ook al neit uitquote:Op vrijdag 24 april 2009 18:37 schreef zbbrox het volgende:
[..]
jamaar dat spettert bij het staand plassen.. het zijn niet allemaal voordelen hoor
Volgens mij kan je die personen beter een PM sturen.. Bijna niemand leest terugquote:Op vrijdag 24 april 2009 18:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
VOOR DE MENSEN DIE NAAR SCHEVENINGEN KOMEN MORGEN!!
13uur voor het kurhaus
neem kleedjes oid mee
neem drank/fris mee
neem wat lekkers mee
en neem je gezeligheid mee
Mocht je mijn telefoonnummer willen, pm me dan!
Vertel dit door aan de rest!
Daarom doe ik het zittend. Ik ken mn wilskracht om eens een uurtje uit te trekken om de badkamer te poetsen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
als je zelf t toilet poetst ,maakt dat ook al neit uit
Poep je ook al zittend dan?!quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:45 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Daarom doe ik het zittend. Ik ken mn wilskracht om eens een uurtje uit te trekken om de badkamer te poetsen.Nu hoef ik alleen het toilet te doen.. en niet ook de muur enzo.
kudtfokker, zbbrox, djayz?quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
De mensen die komen zijn Cuegirl, Mrbox, Ludootje, Nouk, Q, Tijnbrein
volgens mij ook Howl en Pien
De Kwaak en Murm weten het al
Lol. Poepen doe ik onder de douche, gek!quote:
quote:
zal zo ff kijken hoe laat ik het pakketje kan verwachten (zal je zien dat ze zeggen tussen 0900 en 1700)quote:
Ik ben wakker.quote:
Oke dat zal wel lukken.quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
13uur voor het kurhaus
neem kleedjes oid mee
neem drank/fris mee
neem wat lekkers mee
Ik heb een nieuwe foto in mn fobo.quote:
Oke zal ik doen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:57 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe foto in mn fobo.Jij ook doen! Hup!
Je hebt wel eer van je werkquote:Op vrijdag 24 april 2009 19:00 schreef Ludootje het volgende:
Pffft, terug... Ben kapot, maar wel op een goede manier...
Het ging best goed eigenlijk! Alleen de laatste minuut was een beetje afzien, maar ik merk dat ik het wel kan. Nu nog even wachten wat mijn spieren er morgen van vinden...quote:
Zo hard gelopen?quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:00 schreef Ludootje het volgende:
Pffft, terug... Ben kapot, maar wel op een goede manier...
Heb je dat schema van Evi/Evy?quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:04 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Het ging best goed eigenlijk! Alleen de laatste minuut was een beetje afzien, maar ik merk dat ik het wel kan. Nu nog even wachten wat mijn spieren er morgen van vinden...
Kan na 2100 levertijd koeken. Als ik kom bel ik je. Ik neem geld mee en gezelligheid. Dan koop ik wel wat ik daar nodig heb.quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
13uur voor het kurhaus
neem kleedjes oid mee
neem drank/fris mee
neem wat lekkers mee
Ik heb er zin in.quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
13uur voor het kurhaus
neem kleedjes oid mee
neem drank/fris mee
neem wat lekkers mee
Ach, als ik zo aan die clip van Eric Prydz denk...quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:10 schreef Ang3l het volgende:
Het nadeel van een dansschool met allemaal van die high fashion trendy modellen-wannabe's is dat je er gewoon mooi uit moet zijn terwijl je fucking gaat SPORTEN. Zweten, gutsen, stinken... maar wel met stijl
Dat gáát toch niet?1
Bijna niemand snapt hem alleenquote:
Okidoki. Ik ben van de partij.quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
13uur voor het kurhaus
Niks moet.quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:10 schreef Ang3l het volgende:
Het nadeel van een dansschool met allemaal van die high fashion trendy modellen-wannabe's is dat je er gewoon mooi uit moet zijn terwijl je fucking gaat SPORTEN. Zweten, gutsen, stinken... maar wel met stijl
Dat gáát toch niet?1
Prima. Kan je ook nog eens van mijn korting genieten.quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:13 schreef Q. het volgende:
Ludo. Trein van 12:00? Aankomst op Den Haag Centraal dan 12:37.
Conditie.quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:05 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Viel wel mee hoe hárd, het is meer het volhouden van het tempo wat erin hakt
Daarom is die grap ook zo goed.quote:
Rose Boxer hierquote:Op vrijdag 24 april 2009 19:15 schreef Den_Haag het volgende:
goede TT
* Den_Haag zit hier nu in een roze polo
quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:11 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ach, als ik zo aan die clip van Eric Prydz denk...
Hoeft niet mee, maar als er een klant komt kijken voor ene evt opdracht (en dat vertellen ze gvd nooit van tevoren) dan sta je toch mooi voor lul in je oversized zeeman-shirtje en te korte sweatpantsquote:
Een vriendin van me zei gisteren tegen mij ook al dat ik op dansen moest gaanquote:Op vrijdag 24 april 2009 19:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, van die vrouwen zitten er wel bij ja
De helft is part-time model volgens mij
Dans je op pro. niveau dan Ang3lquote:Op vrijdag 24 april 2009 19:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoeft niet mee, maar als er een klant komt kijken voor ene evt opdracht (en dat vertellen ze gvd nooit van tevoren) dan sta je toch mooi voor lul in je oversized zeeman-shirtje en te korte sweatpants
Ook nog wat inhoud daarnaast? Of alleen leuk om naar te kijken?quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, van die vrouwen zitten er wel bij ja
De helft is part-time model volgens mij
Ik heb een voordeelurenkaart hoor. En ja.quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:14 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Prima. Kan je ook nog eens van mijn korting genieten.
Heb je m'n nummer nog?
D'r tegenaan. Maar bv. Chipz en Djumbo komen van ons af.quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:18 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dans je op pro. niveau dan Ang3l?
quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:20 schreef KudFokker het volgende:
Pfff mijn pa verneukt eerst het avond eten door 2 zakjes kruiden (voor 8 personen) over bami voor 2 personen te gooien
Belooft hij daarna dat hij van de supermarkt bapau broodjes zou halen, vergeet hij dat ook nog eens
Dat wordt dus de snackbar![]()
!
quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:19 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ook nog wat inhoud daarnaast? Of alleen leuk om naar te kijken?
Mooi.quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb een voordeelurenkaart hoor. En ja.
quote:
Ook maar 1x gehadquote:Op vrijdag 24 april 2009 19:24 schreef Ludootje het volgende:
Maar wel cool dat je catwalks mag lopen.
Wel ongezondquote:Op vrijdag 24 april 2009 19:21 schreef zbbrox het volgende:
[..]
ach.. hij doet zn best he.. en snackbar is lekker
Haha lekker handig.quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:20 schreef KudFokker het volgende:
Pfff mijn pa verneukt eerst het avond eten door 2 zakjes kruiden (voor 8 personen) over bami voor 2 personen te gooien
Belooft hij daarna dat hij van de supermarkt bapau broodjes zou halen, vergeet hij dat ook nog eens
Dat wordt dus de snackbar![]()
!
En wat vangt hij in de maand? (haha grapje.. dont answer it matequote:Op vrijdag 24 april 2009 19:26 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wel ongezond
Maar hij doet zijn bestnormaal kookt hij echt zo super lekker en uitgebreid
Hij zat er niet echt bij met z'n hoofd
Hij at zelf wel stug z'n bord leeg![]()
True thatquote:Op vrijdag 24 april 2009 19:28 schreef zbbrox het volgende:
[..]
En wat vangt hij in de maand? (haha grapje.. dont answer it mate)
Ongezond.. ach.. van leven ga je ook dood.
Dat is mooiquote:Op vrijdag 24 april 2009 19:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
t gaat savonds pas regenen morgen gelukkig
Blijdorp
Heel goed!quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:28 schreef KudFokker het volgende:
[..]
True that
Vanavond weer ff hardlopen denk ik![]()
Ik vind interval wel een stuk leuker om te doenquote:
Ik ben net pas weer begonnen, na in november halfslachtig te zijn afgehaakt vanwege het weer....quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:42 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik vind interval wel een stuk leuker om te doen
Dan ga je echt helemaal tot het uiterste
Het moet wel in je zitten.quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:54 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik ben net pas weer begonnen, na in november halfslachtig te zijn afgehaakt vanwege het weer....
Maar in een half jaar wil ik de 10km in 45 minuten doen, dat vind ik wel een aardig streven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |