voor coke heb ik de juiste mensen hier... alleen weed is hier bedroevend...quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:36 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Al die illegale gangster shit straat stoep is bende.
Mn oom kwam net langs, hij had net een zakje cokeeeee op straat gevonden, 2 gram ofzo, best ziek. Is best veel waard.
Je neukt poes maar in der pussy niet mijn zusjequote:Op vrijdag 24 april 2009 23:38 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Wat is er trouwens mis met polygamie
Hm, ik gebruik geen coke. Kutbende. wiet kan nog door de beugel.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
voor coke heb ik de juiste mensen hier... alleen weed is hier bedroevend...
jawel. Al gedaan trouwens.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:39 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Je neukt poes maar in der pussy niet mijn zusje
HAHA Poes doet wel aan cokequote:Op vrijdag 24 april 2009 23:39 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Hm, ik gebruik geen coke. Kutbende. wiet kan nog door de beugel.
Stoere jongen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
voor coke heb ik de juiste mensen hier... alleen weed is hier bedroevend...
nog net door de beugel? jij anti-roker?quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:39 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Hm, ik gebruik geen coke. Kutbende. wiet kan nog door de beugel.
sinds wanneer antiroker?quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nog net door de beugel? jij anti-roker?
valt wel meer, hoor!quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nog net door de beugel? jij anti-roker?
kotskindquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:45 schreef bloodysunday het volgende:
Jezusik heb weer een krabbel van SA's zusje
blijkbaar is het een schoorsteen dusquote:
Gisteren na aanleiding van eergisteren ook een heerlijke jonko gerooktquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jaen die lekkere weed,, hier is het echt om te huilen.... goddamn bitches
Nounou, dat valt ook wel mee. Ik doe denk ik de laatste tijd gemiddeld een pakje shag per maand. Maar ik ga weer minderen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
blijkbaar is het een schoorsteen dus![]()
Jij hebt geen concurrentie.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:47 schreef Silentalarm het volgende:
je hebt concurrentie luc, van een Denny
quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:48 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Nounou, dat valt ook wel mee. Ik doe denk ik de laatste tijd gemiddeld een pakje shag per maand. Maar ik ga weer minderen.
Wat was er eergisteren.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:47 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Gisteren na aanleiding van eergisteren ook een heerlijke jonko gerookt
Een pak shag per maand, lekker droogquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:48 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Nounou, dat valt ook wel mee. Ik doe denk ik de laatste tijd gemiddeld een pakje shag per maand. Maar ik ga weer minderen.
wat is er dan eergisteren gebeurd?quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:47 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Gisteren na aanleiding van eergisteren ook een heerlijke jonko gerookt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |