En blijf weg.quote:
van wie is dat?quote:
Ik mag hem ook nietquote:Op zaterdag 25 april 2009 00:19 schreef mike_hunt het volgende:
Komt timmmmmmmmm nog weleens voorbij? ik heb die fucker al een hele tijd niet gezien..
Oh oeps zei ik dat hardop?quote:
Geen ideequote:
aandachtshoer?quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:22 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik mag hem ook niet
Aandachtshoer is dat
Ja, vond het altijd leuk om te rellen en zijn seksualiteit er uit te gooien en daarna iedereen voor homofoob uit te maken zonder redenquote:
Ik begreep dat jij in Amerika zat?quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:25 schreef mike_hunt het volgende:
moeten jullie niet uitgaan? hoe laat is het bij jullie, twaalf uur?
ja hij is een halve handtas hahahahahquote:Op zaterdag 25 april 2009 00:27 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja, vond het altijd leuk om te rellen en zijn seksualiteit er uit te gooien en daarna iedereen voor homofoob uit te maken zonder reden
quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:28 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ik begreep dat jij in Amerika zat?
Ah vetquote:Op zaterdag 25 april 2009 00:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
zit nu in LA voor werk...maar woon in NY...maar ben ook vaak in Amsterdam te vinden...
Ja maar hij vond het altijd nodig dat erg kenbaar te makenquote:Op zaterdag 25 april 2009 00:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja hij is een halve handtas hahahahah
Homofoob.quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:27 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja, vond het altijd leuk om te rellen en zijn seksualiteit er uit te gooien en daarna iedereen voor homofoob uit te maken zonder reden
Die vind ik echt 100000x niks die nichten.quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja hij is een halve handtas hahahahah
o echt waar? ja ik wist het wel dat ie ook een halve handtas was...quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:31 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja maar hij vond het altijd nodig dat erg kenbaar te maken
Alsof wij daar per sé iets van moesten zeggen, en als we dat dan deden, iets in de trant van "dude, nu weten we het wel" waren wij ineens de homohaters en konden we het niet aan dat er zich een man in ons midden bevond die zich aangetrokken voelde tot mannen en blablabla meer van dat soort onzin
quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:32 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Die vind ik echt 100000x niks die nichten.
Ik heb niks tegen homo's. Maar die handtas homo's vind ik gewoon niks..quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik ga die discussie niet eens meer aan.
ja ik ook, met die gebroken polsen en nog erger doen als vrouwenquote:Op zaterdag 25 april 2009 00:36 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen homo's. Maar die handtas homo's vind ik gewoon niks..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |