danny is allang onderweg dus voorlopig geen antwoord wat hem betreft, misschien iteejer even vragen ??quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:27 schreef geenjsfinnl het volgende:
ik ben nu alles aan het opnemen met sdp.
op welke site kan ik de video hosten(minimaal 6 uur)
bart of danny willen jullie hem hebben?
Hoe groot is dat?quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:27 schreef geenjsfinnl het volgende:
Kan je mij even vertellen hoe je dat doet, want i.t.t. DGK streams krijg ik het bij deze streams niet voor elkaar.quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:27 schreef geenjsfinnl het volgende:
Probeer deze link eens.quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kan je mij even vertellen hoe je dat doet, want i.t.t. DGK streams krijg ik het bij deze streams niet voor elkaar.
Ik krijg als ik de URL http://streams.kpn.net/cgi-bin/reflector.cgi?stream=thebunker invoer de melding
> Media changing ...
> The media type or its location was invalid
Please re-check your entry
Doe ik wat fout, deugen m'n instellingen niet of moet ik een andere URL invoeren?
quote:
ik heb er eentje van gisteravond die 874 MB (916.477.392 bytes) is en eentje van vandaag(4 uur bezig) is 1,26 GB (1.355.285.392 bytes)quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:06 schreef iteejer het volgende:
[..]
Hoe groot is dat?
In principe kan dat wel bij ons, hangt een beetje van de grootte af
Als ie het doet, moet je deze url gebruikenquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:38 schreef Pearlbitch het volgende:
Even een off-topic vraagje (als je uitgaat van TBO): ik ken het trucje om streams via SDP op te neme met behulp van kladblok / notepad, maar andere streams kan ik op deze manier niet opnemen, bijvoorbeeld onderstaande:
http://streams.kpn.net/cgi-bin/reflector.cgi?stream=tkstream120&title=Tweede%20Kamer%20der%20Staten-Generaal
Iemand enig idee hoe je dit aanpakt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |