Hij had al aangekondigd dat ie vlakbij zou zitten op donderdagavond.quote:
Greys heeft 6 mariniers geturndowned en zit aan de jellybeans.quote:
Ik moet nodig even teruglezen merk ikquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:03 schreef conleche het volgende:
[..]
Greys heeft 6 mariniers geturndowned en zit aan de jellybeans.
Hoe is jouw verjaardag? Wat heb je gekregen?
Ik ben nu aan het uitbuiken hoorquote:
thnx. Ben tijdens voetbal net op de bank in slaap gevallen. Dus ga maar naar bed. Trustequote:Op vrijdag 24 april 2009 20:51 schreef mspoez het volgende:
*aai TJ*
Ik las gedownloadquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:03 schreef conleche het volgende:
Greys heeft 6 mariniers geturndowned en zit aan de jellybeans.
Die zijn ook tof jaquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
The Blue Man Group was bij Dr. Phil vandaag
Die show heb ik gezien in Amsterdam destijds en da's ook zo tof!
Gewoon in het algemeen niet?quote:
Sympathiek van jou.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon in het algemeen niet?
Want het leek me wel wat voor je namelijk. Niet die ene buurman () maar gewoon een stoere marinier. Die zijn ook af en toe fijn weg enzo en dan kan je het daarna weer inhalen *hint hint* en jij vindt het ook niet erg om af en toe alleen te zijn. Dus. Geregeld. Ik fix je een marinier
quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon in het algemeen niet?
Want het leek me wel wat voor je namelijk. Niet die ene buurman () maar gewoon een stoere marinier. Die zijn ook af en toe fijn weg enzo en dan kan je het daarna weer inhalen *hint hint* en jij vindt het ook niet erg om af en toe alleen te zijn. Dus. Geregeld. Ik fix je een marinier
Alles voor de Co! Jeweetz!quote:
Nee, McArmy is van ons. Forrrrreffur!quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Alles voor de Co! Jeweetz!![]()
[..]
Nee, McArmy is van ons. Forrrrreffur!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |