jij gaat gewoon streams nemen jijquote:Op vrijdag 24 april 2009 18:51 schreef moniquemuts het volgende:
[..]
weet ik![]()
geen streams voor mij dit keer geen tijd en zin in dus veel tikken dat ik het wel kan nalezen he![]()
wat zeg ik nou ik geen streamszou ik ziek zijn
Hier idem hoorquote:Op vrijdag 24 april 2009 18:51 schreef moniquemuts het volgende:
[..]
weet ik![]()
geen streams voor mij dit keer geen tijd en zin in dus veel tikken dat ik het wel kan nalezen he![]()
quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:57 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Haaaaaaaaaaai! Jij ook hier! Supergezellig, eeeeeeeh kwoten pak blauw ding aan rechterkant.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:56 schreef moniquemuts het volgende:
[..]
momenteel teveel aan me hoofd mischien later dus ook geen filmpjes van mij sorry
kaattttttttttt??????????de kaatttttttttttttt????????????quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:57 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Haaaaaaaaaaai! Jij ook hier! Supergezellig, eeeeeeeh kwoten pak blauw ding aan rechterkant.
heb je 24 uur de tijd danquote:Op vrijdag 24 april 2009 18:58 schreef bunkerman het volgende:
[..]
gut tja als je een luisterend oor wil stel me tot je beschikking...........
Dat hou jij maximaal tot 21.10 volquote:Op vrijdag 24 april 2009 18:51 schreef moniquemuts het volgende:
[..]
weet ik![]()
Mooi niet! Veel te leuk je te zien weer en dus aktie!quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:58 schreef moniquemuts het volgende:
[..]
ja maar heel even hoor ga de kickoff zelfs missen
Yep, de Joentjeeeeeeeeeeeee?quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:59 schreef bunkerman het volgende:
[..]
kaattttttttttt??????????de kaatttttttttttttt????????????
Haha, dank voor deze lieve begroeting! Leuk dat je hier ook bent.quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:03 schreef bunkerman het volgende:
[..]
jaaaaa wat leuk je weer te ontmoeten dikke kusssss
Gaan we redden, met gemak en maken toch weer ff een nieuwe aan, ik niet want ik ben daar een stoetel in en te lui.quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:04 schreef Samba-boy het volgende:
Dalijk is het topic dicht voor de show begonnen is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |