quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:43 schreef moniquemuts het volgende:
[..]
schrik me rot is het een spookbunker
http://www.kpnwebcast.com/diensten/thebunker/230409/quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:47 schreef FANN het volgende:
oké ik heb me helemaal geinstalleerd met mijn laptop erbij zodat ik beeld heb en kan posten en/of lezen tegelijk
en nu?
welke link voor de streams, want ik kom er niet uit............
http://www.thebunkeronline.tv/quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:47 schreef FANN het volgende:
oké ik heb me helemaal geinstalleerd met mijn laptop erbij zodat ik beeld heb en kan posten en/of lezen tegelijk
en nu?
welke link voor de streams, want ik kom er niet uit............
Ik ookquote:
weet ikquote:Op vrijdag 24 april 2009 18:48 schreef bunkerman het volgende:
[..]
ik ook van jou hoor cybermop van me.........
quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:31 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Sly is de bedenker/initiator van De Gouden Kooi!
jij gaat gewoon streams nemen jijquote:Op vrijdag 24 april 2009 18:51 schreef moniquemuts het volgende:
[..]
weet ik![]()
geen streams voor mij dit keer geen tijd en zin in dus veel tikken dat ik het wel kan nalezen he![]()
wat zeg ik nou ik geen streamszou ik ziek zijn
Hier idem hoorquote:Op vrijdag 24 april 2009 18:51 schreef moniquemuts het volgende:
[..]
weet ik![]()
geen streams voor mij dit keer geen tijd en zin in dus veel tikken dat ik het wel kan nalezen he![]()
quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:57 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Haaaaaaaaaaai! Jij ook hier! Supergezellig, eeeeeeeh kwoten pak blauw ding aan rechterkant.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:56 schreef moniquemuts het volgende:
[..]
momenteel teveel aan me hoofd mischien later dus ook geen filmpjes van mij sorry
kaattttttttttt??????????de kaatttttttttttttt????????????quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:57 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Haaaaaaaaaaai! Jij ook hier! Supergezellig, eeeeeeeh kwoten pak blauw ding aan rechterkant.
heb je 24 uur de tijd danquote:Op vrijdag 24 april 2009 18:58 schreef bunkerman het volgende:
[..]
gut tja als je een luisterend oor wil stel me tot je beschikking...........
Dat hou jij maximaal tot 21.10 volquote:Op vrijdag 24 april 2009 18:51 schreef moniquemuts het volgende:
[..]
weet ik![]()
Mooi niet! Veel te leuk je te zien weer en dus aktie!quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:58 schreef moniquemuts het volgende:
[..]
ja maar heel even hoor ga de kickoff zelfs missen
Yep, de Joentjeeeeeeeeeeeee?quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:59 schreef bunkerman het volgende:
[..]
kaattttttttttt??????????de kaatttttttttttttt????????????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |